Hoi meiden, Mijn man en ik willen voor onze vakantie graag een videocamera kopen, zodat we leuke filmpjes van ons meiske kunnen maken (en ook gewoon voor thuis natuurlijk!). Nu zijn wij allebei helaas extreme anti-techneuten en van al die vergelijkingssites op internet wordt ik helemaal gek. Mijn vraag aan jullie is dus welke camera raden jullie aan? We willen vooral één van een hele goede kwaliteit, zodat hij nog jaren mee kan, maar wat ook erg belangrijk is is dat de camera simpel is in gebruik, zowel wat betreft het echte filmen als wat betreft het opslaan op computer, afspelen, etc. Om even een voorbeeldje te geven van hoe handig wij zijn , we hebben net zo'n nieuwe flatscreen tv met 1001 mogelijkheden gekocht en we snappen er allebei helemaal niets van. Het lukt ons niets eens om de kanalen goed te programmeren en de dvd speler aan te sluiten. Nu hebben we dus maar weer onze oude tv aangesloten in afwachting van hulp van mn sv . De camera moet dus echt niet heel veel opties hebben, anders gebruiken we hem toch niet. Iemand een tip?