Wie heeft thuis het tekenbord Mala van Ikea? Ik wil zo'n bord kopen voor de verjaardag van mijn zoontje. De vergelijkbare (duurdere) varianten in de speelgoedwinkels hebben aan 1 kant een krijtbord en de andere kant heeft een magnetisch whiteboard. Bij Ikea wordt niet aangegeven dat het whiteboard magnetisch is. Kan ik er vanuit gaan dat een whiteboard altijd magnetisch is? Zoniet, wie kan mij vertellen of dit whiteboard ook magnetisch is?
Nope is idd niet magnetisch.. daar was ik idd wel vanuit gegaan en allemaal magnetische letters gekocht e.d.
Hmpf, minder! Oma wil namelijk inderdaad de magnetische letters erbij kopen. Dan wordt het ws de duurdere variant van de speelgoedwinkel. Dank dames!
Bij action hebben ze een klein magneetbord en lettertjes. Wij hebben het tekenbord ook maar er wordt maar weinig gebruik van gemaakt. De magnetische letters plakken we op de koelkast
Ons mannetje is echt helemaal gek van tekenen en puzzelen op het moment. Tekenen in z'n tekenboekje, tekenen met stoepkrijt als hij buiten is. Dus dat tekenbord wordt hier denk ik wel volop gebruikt. En juist dat magnetische lijtk me zo leuk aangezien hij helemaal gek is van stickers plakken (en afhalen, en weer opnieuw opplakken, en weer afhalen), dan leek dit me daar goed op aansluiten. (Leuke bijkomstigheid is dat de magneetjes letters en cijfers zijn, alleen heb ik geen idee wanneer een kind daar mee begint)