Hoi, Mijn abbo loopt over 6 maanden af en ik mag bijna verlengen. De Iphone 6s is net uit en die wil ik graag hebben. Nu schrik ik van het enorme prijsverschil: bij KPN betaal ik bij een abbo van 2 jaar, 150 minuten 1000GB 239euro voor het toestel bij. Bij tele2 betaal ik voor exact hetzelfde abbo hetzelfde toestel niks bij voor de iphone en maandelijks hetzelfde bedrag. Dat scheelt dus echt enorm! Nu wil ik als ik mag verlengen KPN bellen met dit gegeven en kijken of ik met hen niet een deal kan sluiten, aangezien ik verder erg tevreden over ze ben. Maar het gat is zo groot (239 euro dus) dat ik niet denk dat ze daarin meegaan. Heeft iemand daar ervaring mee? En zijn er hier met een abbo van tele2, is hun dekking een beetje oke? Mocht KPN niet zover willen zakken wacht ik nog 4 maanden tot ik kan overstappen, dat is niet zo'n probleem..
Hier precies hetzelfde verhaal, ik zit al jaren (10 jaar ofzo) bij kpn/hi en krijg nooit een voordeeltje of korting dus ga deze keer ook proberen korting te krijgen, een beter abbo of gratis toestel. Anders is het dagdag en ga ik naar een ander. Als ze het niet geven is het hun verlies... Echter moet je idd wel kijken of de dekking ok is, vodafone heeft vaak ook goede dekking, maar ik heb over t-mobile wel wat slechte verhalen gehoord... Hopelijk hebben wat meiden hier ervaringen met de andere netwerken!
Hier gedaan bij andere provider. Ze deden t elk jaar maar ze vertelde dat de regels aangepast zijn, dat er bij hun bijbetaald moet worden en ze er niks aan kunnen doen. Dus overgestapt!
Tmobile heb ik vroeger bij gezeten en vond ik qua dekking ook goed. Dit zou mijn vierde abbo bij KPN worden dus vaste klant ben ik wel, hopelijk zien zij dat ook. En anders maar net als Mamaenmini overstappen, dat is dan maar zo..
Tegenwoordig kun je niet veel meer afdingen helaas, maar je kan het altijd proberen. Tele2 heeft contracten met Apple, vandaar het prijsverschil. KPN winkels verkopen bijvoorbeeld ook geen iPads, dat mogen ze niet. Hier slecht bereik met andere netwerken dan KPN (noorden), maar dat verschilt per regio want dit is het enige gebied waar dat is eigenlijk.
Oke duidelijk! Dan probeer ik het bij KPN, ga er vanuit dat het niet lukt en wacht nog even. Dat overleef ik wel
Vodafone heeft idd korting voor 'vaste klanten' dus geen nieuwe. Overigens maakt het helemaal niets uit of ze contract met Apple hebben of niet. Heeft puur met de inkoopprijs te maken en meer factoren.
Als je daarvoor naar de winkel wil, bespaar je de moeite . Dat is niet mogelijk. Via de telefonische klantenservice kan een kleine korting per maand er af, maar dat was het dan wel. Wat je meer oplevert is bv je abo verlengen via websites als studentmobiel, gsmweb e.d. dat scheelt je in bijbetalen maar je kan toch bij kpn blijven Ik was afgelopen weekend in walibi; en zoals bij elk feest of festival ben ik samen met 1 vriendin die ook kpn heeft altijd bereikbaar, de rest (2x t mobile 4x Vodafone 2x tele2) vallen altijd het eerste uit . Maar goed, daar betaal je inderdaad ook voor. Hetzelfde geld voor de snelheid van je internet ^^ de rest van het geneuzel waarom tele2 het goedkoper aan kan bieden zal ik je besparen .
Man werkt bij klantenservice KPN. Er valt niet te dealen over toestelprijzen als je belt met de klantenservice. Zij moeten de prijzen hanteten die in hun systeem staan en mogen daar niet van af wijken.
Wel de normale klantenservice, dus eerste ingang voor de klant. Zij hebben geen authorisaties om toestelprijzen te veranderen/kwijt te schelden.
Klopt, dat is in de winkel ook. Maar dat wil niet zeggen dat ze er niet zijn. Elk bedrijf heeft een afdeling die korting kan geven. Kpn dus ook
Klopt, maar helaas moet je daar zelf heel veel moeite voor doen. Maar 239;-kwijtschelden zullen ze nooit doen zo gek zijn ze nou ook weer niet.
Nee dat dacht ik al Maar maakt niet uit, ik stap gewoon over. Eigenlijk best een rare zet van KPN, ze zouden meer aan me verdienen als ze die 239 wel zouden kwijtschelden en me zo als abonnee aan zouden houden..
Wow dat is wel heel veel dat je moet bijbetalen. Ik weet natuurlijk niet wat je maandbedrag is. Ik heb zelf een abonnement van 54 met 3gb internet en onbeperkt bellen/smsen. Ik heb nu de iphone 6s plus en moet daarvoor 100 bijbetalen. Ik zit bij vodafone en als bestaande klant krijg je wel een paar euro korting op je abonnement.