Mijn man is bijna jarig, en dit is zijn eerste verjaardag als papa! Dus ik wil natuurlijk iets geven om dit dan ook te vieren, de prijs maakt niet zoveel uit als het maar echt iets leuks is. Dus zijn er tips? Kom maar op! p.s. ik weet helemaal niet of ik het in het goede onderdeel heb geplaats maar ik gok het erop
Sowieso iets zelfgemaakts! Doet het altijd goed. En misschien een mooi sieraad (moet je man natuurlijk wel het type voor zijn). Verder vind ik het sowieso moeilijk iets voor een man te kopen, maar er zijn hier vast genoeg dames die wel origineel zijn! Succes!
Ik heb hem een broodtrommel geven met de tekst: papa niet boeren dat doe ik wel. Hij heeft er van zijn collega's Veel redacties op gehad en vond hem erg leuk.
schilderijtje maken, bij de action hebben ze goedkope in verschillende vormen en grote. en dan met verf haar handje of voetje erop zetten, eerst ff oefenen op papier wil niet altijd meteen mooi lukken of een mooie foto van haar (laten) maken en afdrukken op hout, glas ofzo...
Ik heb mijn man een dagje weg gegeven naar keuze metons drietjes. Ik moetzeggen dat ik wel steeds meer moeite heb met het vinden van een leuk cadeau haha
en ik had voor mijn man de kleine een romper aan gedaan met tekst mijn papa is de stoerste, liefste en nog iets.....
Ik heb zo'n hand en voetafdruk gemaakt in gips met de naam en geboortedatum van de kleine. Daarnaast nog een glas laten bedrukken met een foto van papa met de baby. Op www.yoursurpise.nl staan veel leuke voorbeelden. Uiteindelijk heb ik het via schoonzusje laten doen die in die branche werkt maar je ziet wel leuke ideeen. Toen we 2 jongens hadden heb ik voor zijn verjaardag een foto op canvas laten maken met onze 2 jongens erop.