Onze zoon wou na de wc en deed een plasje op de wc..ZO TROTS!!!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door samantha1985, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

Onze zoon van 2 jaar 1 maand oud heeft al wel eerder op de wc gezeten maar meer voor de gein en 1 keer heeft die erop geplas vorige week was dat...
    We hebben nooit een potje gebruik hij had er wel 1 maar die was meer om te spelen en ging ook snel kapot en nooit meer een ander gehaald....

Maar we komen net thuis wil ff wat drinken pakken en rustig op de bank zitten en ja hoor... zeg meneer opeens wc plasje doen....
    Dus ik denk die zit te dolle nou vooruit na de wc dan maar en ja hoor 2,5 min later hoorde ik dat hij plaste:D:D:D... Ben zo trots hij gaf het netjes optijd aan en deed een plasje...

Ben zo trots dat ik het even kwijt moes en vooral na een negatieve dag als vandaag kon ik wel ff wat goed nieuws gebruiken en dit vindt ik heel erg goed nieuws....

2. chocolaatje

chocolaatje Niet meer actief

Nou, dat is leuk en daar mag je zeker trots op zijn! Knap hoor!

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Supergoed van hem zeg! :D

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Dat maakt je dag weer een stuk leuker!
    Knap hoor.
    Enne wie weet vindt hij het wel zo leuk dat hij het vaker gaat doen!
    Op naar de onderbroek i.p.v. een luier :D

5. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

we waren al bezig om hem aan de wc te laten wennen elke keer als ik na de wc ging ging de mee en de deur stond ook altijd open dus als die wegwou kon die gewoon weg maar hij wou altijd op schroot zitten (heb namelijk zijn eerste jaar in een fotocolage gemaak en die hangt in de wc) en daar zit die dan altijd na te kijken... En ook als ik klaar was wou die in de pot kijken alleen om te kijken wat er lag nou oke doe maar als hij dat wil...

En zo op een gegeven moment zei hij dat dus schrok wel dag nee die maak een geintje maar nee hoor...

Kan zelfs als hij op de wc zit doortrekken dan blijf hij gewoon netjes zitten...

Deel Deze Pagina