tekenen bevalling?

Discussion in 'De bevalling' started by allstar, Jan 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. allstar

allstar Actief lid

May 29, 2012
    344
    6
    18
    Hallo allemaal,

Ik vroeg me af, hadden jullie los van de (voor) weeen en gebroken vliezen ook andere tekeken? bijvoorbeeld een paar dagen ervoor, wat andere seintjes wat achteraf duidde op de naderende bevalling?

Ik ben erg benieuwd! :D

2. jetje86

jetje86 Actief lid

Jul 3, 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leek bij mij heel erg op t gevoel alsof je een heftige griep gaat krijgen. Koud, dan weer warm en rillerig, beetje keel en buikpijn. Ken veel anderen die dit ook zo ervaarden. Succes!
    Liefs Jetje

3. Piekelotje

Piekelotje Actief lid

Jan 6, 2012
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij helemaal niets, zat al een paar dagen te wachten maar voelde me niet anders tot dat mijn vliezen braken, maar zelfs toen voelde ik nog niks! Heeft nog 2 dagen geduurd!

4. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Topic verplaatst van Baby en Dreumes naar de Bevalling.

5. born2bfree

Apr 3, 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat heb ik nu dus ook al twee a drie dagen!!
    hoe lang duurde het bij jou dan voordat het begon?
    (gewoon nieuwsgierig) ;)

6. Dienares

Dienares Actief lid

Jul 23, 2008
    255
    0
    0
    Ik heb sinds een halfuur zooooo koud dat ik de verwarming hoog heb gezet, dikke sokken aan heb gedaan en een badjas.
    Ook heb ik niet zo een trek in eten en ben erg misselijk.
    Dus ik ben ook erg benieuwd

7. Juni83

Juni83 Actief lid

Nov 6, 2011
    431
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik verloor sochtends de slijmprop, dat was mijn voorteken verder nergens last van en diezelfde nacht gebroken vliezen en bevallen

8. karnijn

karnijn Bekend lid

Jun 22, 2011
    958
    3
    0
    Een paar dagen en vooral nachten last van harde buiken. Had het gevoel dat hij terug omhoog aan het kruipen was. Ik herkende het niet als harde buiken. Vooral s nachts deed het ontzettend veel pijn.
    De dag dat m'n weeen begonnen was ik heel erg moe, had nergens zin in, ik voelde me niet in mijn element... Allemaal tekenen, maar had niets door :s

9. Pinda83

Pinda83 Actief lid

Nov 10, 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Hier geen voorweeen, maar ik voelde me een beetje 'gek'. Ik kan het niet goed omschrijven maar ik was wat rusteloos, moe, beetje misselijk en duizelig. De dag voor de bevalling had ik nog een controle bij de VK en daar bleek mijn bloeddruk sterk verhoogd en ik had eiwitten in mn urine. Gelukkig is de nacht daarna de bevalling begonnen en na 15 uur hadden we een dochter!

Grtz

10. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    3,050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Heb laatst ook zn topic geopend dus lees ff gezellig mee. :))

11. miracle of love

miracle of love Bekend lid

Apr 17, 2010
    679
    0
    16
    Een dag voor de bevalling ineens uit het niets 3x achter elkaar naar het toilet flink aan de diaree. Daarna de hele dag een heel rusteloos gevoel niet te omschrijven.

Dag van de bevalling was juist opvallend rustig kon ineens de wereld aan vooraf nog bij vrienden een bakkie gedaan en toen ik thuis kwam begon het ineens.

12. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

Feb 8, 2012
    1,265
    42
    48
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Mijn slijmprop verloren hihi.. Toen wist ik dat het niet lang meer ging duren.. Nog geen 24 uur later was ze er..

13. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Die slijmprop zegt ook niet altijd alles. Ik ben hem 2x verloren bij de eerste :p

met 34 weken al, en toen met 38+5 nog eens.

Met 39+2 bevallen, met een beetje hulp. ivm dreigende zwangerschapsvergiftiging

14. Steffi995

Steffi995 Lid

Jun 3, 2012
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

ik ben vandaag precies 35 weken zwanger, en heb sinds gisteravond een beetje gezeur in mn onderbuik, alsof ik ongesteld ga worden. Vannacht op het toilet een klein beetje bloed verloren, maar daarna niet meer. Nu af en toe beetje zeurderige kramp in mn onderbuik en onderrug. Vk zegt dat als het niet meer word en ik geen bloed verlies meer heb dat het niks betekend nog. Maar zouden het toch voortekenen kunnen zijn? Mensen hier ervaring mee?

15. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

Apr 17, 2009
    490
    0
    16
    Ik had dat met 35 weken ook, maar na een vrijpartij. Wat bloedverlies en krampen. Na een dag was het weer over. Ik hoop voor jou dat je baby nog even blijft zitten en dat het dus geen voortekenen zijn.

16. koek

koek Actief lid

Mar 23, 2012
    311
    37
    28
    NULL
    NULL
    ik voelde me juist de dag voor bevalling helemaal opleven! allerlei boodschappen nog gedaan en nauwelijks hoeven spugen die dag ( heb dan bijna 9 maanden dagelijks gedaan). Ik zag dit overigens toen niet als teken.
    Maar goed,ik dacht toen de weeen om de 5 minuten kwamen nog dat het voorweeen waren ;)

17. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

Aug 21, 2008
    389
    0
    16
    ik voelde niets geks ervoor. Had 's middags geslapen en toen ik opstond braken mijn vliezen geheel onverwachts (terwijl ik een dag voor de uitgerekende datum zat) Had het niet aan zien/ voelen komen zeg maar.

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Nope....nooit niks gemerkt en 2,5uur later waren we papa en mama, ging als een speer! Maar niks geen voortekenen, helemaal niets.

Share This Page