Beweging baby voor bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door chadee, 9 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    De dag/uren voor de bevalling, bewoog jullie baby juist meer of minder?

Mijn dochter begon minder te bewegen de dag voor de bevallig begon. Ben benieuwd hoe dit bij jullie was.

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Hier volgens mij niet als ik het me nog goed kan herinneren..
    Maar het was ook een sneltreinvaart bevalling.. dus ik weet er sowieso nog maar weinig van omdat ik in een adrenaline roes belande.

3. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier geen verandering gemerkt voor de bevalling, bewoog net als anders best veel.

4. Mama2ekeer

Mama2ekeer Actief lid

12 jul 2012
    186
    55
    28
    NULL
    NULL
    Die van mij bleef zelfs tijdens de weeën nog gewoon door bewegen, geen verandering gemerkt dus.

sweetlove80 vindt dit leuk.
  5. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    De oudste en tweede werden stil vanaf dat mijn vliezen braken.

De derde en jongste bleven volop bewegen, zelfs bij het persen.

Maar de dagen er voor, gewoon net als anders eigenlijk. Heb geen verschil gemerkt.

6. LiToEn

LiToEn Actief lid

8 aug 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hij is altijd heel bewegelijk geweest, maar de nacht voordat mijn vliezen braken was hij mega druk. Hij bleef overigens tijdens de weeen en zelfs tijdens het persen gewoon bewegen...

7. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier was ze 's avonds rond een uur of 22 heeel druk, ze trapte wilder en harder dan ik gewend was. Douchen kalmeerde haar wel wat, vervolgens ben ik in bed gaan liggen en werd ze ook rustiger. Uiteindelijk werd ik om 2 uur wakker en braken mijn vliezen spontaan. Het enorme gewoel en getrap lijkt hier dus een voorteken te zijn geweest. Alsof ze wilde zeggen dat het nu toch echt te krap werd daar binnen :D

Tijdens de bevalling voelde ik haar overigens ook nog bewegen.

8. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Hier even druk als altijd.. De vk vond haar heel erg druk.

9. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ze was gewoon lekker druk. Maar verder in de bevalling werd ze rustiger. Maar toen was ik al wel echt verder in de bevalling.

10. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Dagen ervoor was hij erg rustig. Wilde bijna bellen voor een extra afspraak.

11. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Ik kan het me niet heel goed herinneren, maar kan me in elk geval niét herinneren dat mijn dochtertje bewoog tijdens of vlak voor de bevalling. Ze was dus echt veel rustiger dan normaal; ze was een heel beweeglijk dametje in mijn buik. Ook de dag ervoor was ze volgens mij rustiger, maar dit kan ik me dus niet heel goed herinneren.

Grtz Pinda

12. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Bij mij ook geen verandering.
    Ze bewoog veel

13. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Vlak voor de bevalling geen verschil, tijdens de bevalling niet zo op gelet.

14. Valora

Valora Niet meer actief

Hij bewoog sowieso al enkele dagen niet veel meer, daarom moest ik ook elke dag een uur aan de monitor. Tijdens de bevalling zelf heb ik hem een paar keer voelen bewegen, maar niet echt veel.

15. didi77

didi77 Actief lid

9 nov 2010
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van mijn kwamen er alle drie ongeveer spartelend uit, koppie eruit en meteen draaien hoofdje. Ook tijdens de bevalling dus veel activiteit. Nu zijn het nog steeds van die energiebommetjes.

16. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    De ochtend van de dag dat ik zou bevallen iets minder gevoeld tot een uur of 12, vanaf toen weer gewoon beweging om 3 uur braken mn vliezen en heb ik er niet meer zo op gelet eigenlijk maar tijdens de persweeen heb ik hem wel zo nu en dan gevoeld

Deel Deze Pagina