De dag/uren voor de bevalling, bewoog jullie baby juist meer of minder? Mijn dochter begon minder te bewegen de dag voor de bevallig begon. Ben benieuwd hoe dit bij jullie was.
Hier volgens mij niet als ik het me nog goed kan herinneren.. Maar het was ook een sneltreinvaart bevalling.. dus ik weet er sowieso nog maar weinig van omdat ik in een adrenaline roes belande.
De oudste en tweede werden stil vanaf dat mijn vliezen braken. De derde en jongste bleven volop bewegen, zelfs bij het persen. Maar de dagen er voor, gewoon net als anders eigenlijk. Heb geen verschil gemerkt.
Hij is altijd heel bewegelijk geweest, maar de nacht voordat mijn vliezen braken was hij mega druk. Hij bleef overigens tijdens de weeen en zelfs tijdens het persen gewoon bewegen...
Hier was ze 's avonds rond een uur of 22 heeel druk, ze trapte wilder en harder dan ik gewend was. Douchen kalmeerde haar wel wat, vervolgens ben ik in bed gaan liggen en werd ze ook rustiger. Uiteindelijk werd ik om 2 uur wakker en braken mijn vliezen spontaan. Het enorme gewoel en getrap lijkt hier dus een voorteken te zijn geweest. Alsof ze wilde zeggen dat het nu toch echt te krap werd daar binnen Tijdens de bevalling voelde ik haar overigens ook nog bewegen.
Ze was gewoon lekker druk. Maar verder in de bevalling werd ze rustiger. Maar toen was ik al wel echt verder in de bevalling.
Ik kan het me niet heel goed herinneren, maar kan me in elk geval niét herinneren dat mijn dochtertje bewoog tijdens of vlak voor de bevalling. Ze was dus echt veel rustiger dan normaal; ze was een heel beweeglijk dametje in mijn buik. Ook de dag ervoor was ze volgens mij rustiger, maar dit kan ik me dus niet heel goed herinneren. Grtz Pinda
Hij bewoog sowieso al enkele dagen niet veel meer, daarom moest ik ook elke dag een uur aan de monitor. Tijdens de bevalling zelf heb ik hem een paar keer voelen bewegen, maar niet echt veel.
Die van mijn kwamen er alle drie ongeveer spartelend uit, koppie eruit en meteen draaien hoofdje. Ook tijdens de bevalling dus veel activiteit. Nu zijn het nog steeds van die energiebommetjes.
De ochtend van de dag dat ik zou bevallen iets minder gevoeld tot een uur of 12, vanaf toen weer gewoon beweging om 3 uur braken mn vliezen en heb ik er niet meer zo op gelet eigenlijk maar tijdens de persweeen heb ik hem wel zo nu en dan gevoeld