Tekenen dat het begint...?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Juud, 6 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Wie had vlak voor de bevalling begon veel last van de darmen en maag? Ik heb vannacht slecht kunnen slapen en het gerommel is niet van de lucht. Mijn buik maakt echt lawaai! Daarnaast af en aan echt krampen in de buik; ik vermoed dus dat het mijn darmen en maag zijn. Liggen, zitten, staan, rondlopen: niets helpt.

    Geen samentrekking van de baarmoeder, dus nog geen weeën, maar zijn dit dan toch voortekenen? Normaal gesproken zit ik super-verstopt. En ik verlies makkelijk vocht, waarvan ik twijfel of het urine of vruchtwater is. Het ruikt niet echt naar urine, maar is ook niet echt zoetig.

    Nou ja, ik weet dat ik geduldig moet wachten, maar wilde toch even mijn vraag stellen. Dank je!
     
  2. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Hier heb ik ook al een aantal dagen last van ;) ..
    Vandaag is het erger geworden ( qua buikkrampen etc.)

    Ik zelf ga er vanuit dat het vals aarm is..
    Afwachten maar denk ik?
    Ik zou ook wel graag willen bevallen nu hoor..
     
  3. Pinda

    Pinda Actief lid

    27 jul 2006
    477
    0
    0
    Twee dagen van te voren heb ik heel erg last van mijn darmen gehad en ik bleef maar naar de wc gaan. De dag voor de bevalling was ik echt michelin vrouwtje geworden door al het vocht wat ik ineens heel erg vasthield :D Mijn onderbenen waren net zo dik als mijn bovenbenen :(
    Wat voelde ik me toen ellendig!
     
  4. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Zou het dan toch? Ik word echt helemaal gék van de pijn in mijn buik nu en ik houd vooral daar vocht vast. Mijn buik ontspant helemaal niet meer en ik voel me een beetje licht in het hoofd.

    Laat dit dan maar het begin zijn!
     
  5. mamapatricia

    mamapatricia Bekend lid

    5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik had ook erg last van me darmen moest vaak naar de wc en had ook krampen...

    ik hoop voor jullie dat het geen vals alarm is en dat je je wonder snel in je armen mag sluien

    sucses
     
  6. Pinda

    Pinda Actief lid

    27 jul 2006
    477
    0
    0
    Ik hoop ook voor je dat het begonnen is.
    :D :D

    Succes
     
  7. Virginie83

    Virginie83 Fanatiek lid

    3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Als dit het begin is, dan gaat het bij mij ook niet meer lang duren!

    Heb last van mijn darmen, buik ontspant zich niet meer, moet enorm veel naar het toilet, verlies veel slijm :oops: , heb menstruatiepijn, pijn in mijn rug, ik word er gewoon gek van!

    Van mij hoeft het nog niet, ook al ben ik het redelijk beu! Kan gewoon niet meer goed slapen..

    Hoop voor jullie dat het wel doorzet, aangezien jullie toch ver op het einde zijn hé!

    Duimen maar!
     
  8. sancho

    sancho Actief lid

    13 apr 2006
    391
    0
    0
    Hier ook veel gerommel dit is nu de derde dag en vandaag dacht ik echt even dat het ging beginnen . Heb 4 keer de grote boodschap gedaan. En vanmiddag veel harde buiken die toch behoorlijk zeer deden vooral onderin mijn buik. Het kwam heel onregelmatig en is nu weer over. Van mij mag het ook gaan gebeuren nu hoor pfff :(

    Succes meiden.

    Liefs sancho
     
  9. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Moest vannacht idd aan je denken toen mijn maag en darmen ineens begonnen te rammelen....

    Krampen heb ik ook al dagen, maar die voelde ik natuurlijk niet, want ik had die zetpil gebruikt.

    Ik zou graag willen geloven dat ze er zin in gaat krijgen. Ik denk alleen dat het bij mij ordinaire honger was :)

    Mocht het voor jou echt doorzetten, sterkte meis.

    Groetjes,
    Danielle
     
  10. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Bij mij is de pijn bovenin eindelijk wat afgezakt, al heb ik nog continue het gevoel dat het zo zou kunnen terugkomen, als ik iets verkeerds eet of drink. Was inderdaad vocht, maar na plasrijke avond en nacht nu dus wat verlichting. OOk flink naar het toilet geweest, al ben ik nog niet 'leeg', dat voel ik ook.

    Of het het begin aankondigde weet ik nog steeds niet. Na lastige nacht nu weer rust in de tent, al blijft er nu een soort menstruatiekrampje onderin hangen. Dat is weer wat nieuws. Maar weeën? Volgens mij helaas niet.

    Iedereen sterkte en bedankt voor de reacties. Ik laat het weten als het echt begint (als ik daar dan nog aan denk, natuurlijk ;) )
     
  11. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Nou bij deze dan: ruim een uurtje geleden zijn mijn vliezen gebroken. Alles werd steeds rustiger, dus ik dacht dat het afzwakte, maar het gebeurde spontaan, terwijl ik nog even TV keek voor ik wilde gaan slapen.

    Verder nog niet echt weeën, dus ga zodadelijk toch proberen wat te gaan slapen.

    Spannend hoor!
     
  12. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    oe, spannend! Succes dan maar he!
     
  13. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Eindelijk gaat het voor je gebeuren.

    Heel veel sterkte en plezier bij deze bijzondere gebeurtenis.

    Liefs,
    Danielle
     
  14. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Spannend Juud! Ik wacht met spanning af wanneer je bent bevallen! Ik ben jaloers...wil ook aan de gang hahaha!
     
  15. dolfijn

    dolfijn Bekend lid

    25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Hier mag het ook wel gaan gebeuren. Ben het wachten echt wel een beetje zat hoor. Weet dat het niet aardig klinkt, maar we zijn gewoon erg nieuwsgierig hoe het verder allemaal zal gaan en natuurlijk of het jongen of een meisje is....

    Duimen jullie voor mij (ons) dat het snel gaat beginnen?

    Gr. Dolfijn
     
  16. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Donderdag is om 16.06 uur onze prachtige zoon SIEM geboren. De bevalling was raar en zwaar, maar daarover doe ik later nog een keertje bericht.

    Het belangrijkste is dat het ook heel mooi was en dat het heerlijk is om het heerlijke mannetje vast te houden.

    Succes aan alle wachtenden!
     
  17. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    gefeliciteerd!
     
  18. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Gefeliciteerd! Wat een leuke naam Siem! Nou ben benieuwd wanneer t hier gaat gebeuren!
    Geniet van je kleine mannetje en we horen het wel hoe het is geweest...doe eerst maar rustig aan!
     
  19. Virginie83

    Virginie83 Fanatiek lid

    3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Gefeliciteerd met je zoontje!

    Maar door dit alles te lezen heb ik nog meer het gevoel dat ik mijn 40 weken niet ga uitzitten!

    Heb erg veel last van mijn darmen, nog steeds, moet dikwijls naar het toilet, buik ontspant zich niet echt meer. Menstruatiepijn houdt ook aan.
    Het voelt als samentrekkingen van buik en rug, niet aangenaam!
    En vrijdag zei mijn gyn dat ik al 'een vinger' (wat dit ook betekent) ontsluiting had.

    Nog een vraagje; de slijmprop, merk je daar altijd iets van of niet? En kan je ontsluiting hebben door niet zo duidelijke weeën?
     
  20. Debby21

    Debby21 Lid

    30 jul 2007
    41
    0
    0
    limburg
    gefeliciteerd met je zoon!

    Ik heb hier ook al een tijdje last van vanaf vorige week donderdag heb ik rommelende darmen en moet ik vaak naar het toilet en is me buik helemaal naar voren gekomen
    Vanaf gister heb ik een hele harde buik en dat trekt helemaal door tot aan mijn rug samewntrekkingen zeg maar
    Ik ben vandaag 38 weken en vorige week woensdag ben ik bij de vk geweest en die zei dat de kleine helemaal was ingedaald en klaar was om te komen
    zal dit dan ook echt een begin teken zijn?

    Virginie: hoe is het nu bij jou? al wat geboren?
     

Deel Deze Pagina