ben zo ontzettend verdrietig en boos mijn dochtertje heeft vanmiddag op kdv muizengif binnengekregen. het waren 2 korrels in haar mond wat ze verwijderd hebben en daarna heeft ze water gedronken.(stond op gifwijzer) het was om 2 uur en wij hoorde het pas om 6 uur bij het ophalen. heb meteen de huisartpraktijk gebeld en hun hebben met rivm gebeld. de hoeveelheid gif kan geen kwaad voor een kindje van 9 kilo maar toch!!!! je brengt je kind naar een plek waar ze veilig zijn....... echt zit gewoon te huilen hier.
Ow mijn hemel zeg Je zou toch op zn minst denken dat ze juist op zo een plaats wel weten waar kinderen allemaal bij komen en dat je daar geen muizengif (of wat dan ook) neer legt of uberhaupt gebruikt! Zou toch ook wel heel erg boos zijn op het kdv, ten eerste dus dat je kindje erbij kon, ten tweede dan ze het in haar mond heeft kunnen krijgen en ten derde dat ze je niet meteen gebeld hebben! Pfff zou echt super boos zijn! En snap zeker je tranen wel! Zou echt een goed gesprek met die meiden daar willen hebben! Hmm zit me hier kwaad te maken oeps sorry! Sterkte in ieder geval meid!!
Ow wow dat is echt SUPER slecht zeg!! niet normaal!! ook echt neit normaal dat ze het jullie pas gemeld hebben toen jullie haar kwamen halen! ik werk zelf op een kdv, nu even neit dan ivm mijn zwangesrschapsverlof, maar als er zo iets bij ons zou voor komen (wat ik me Echt niet kan voor stellen want wie legt er nou muziengif ergens waar met kinderen word gewerkt!!) maar dan zouden we ala minute bellen om het gewoon zowiso te melden, en te kijken of jullie misschien langs de ha zouden willen o.i.d. Niet normaal zeg! hoe komt het dan dat ze dat binnenkreeg? dat kan daar toch neit zomaar binnen liggen?? ik zou echt zowiso een klacht in dienen, en misschien zou ik zelf mn kindje daar wel weg halen, lijkt me dat het vertrouwen er niet echt meer is nu!
Nouja zeg!! Ik werk zelf op een kdv en ik kan me niet voorstellen dat ze muizengif op een plek leggen waar kindjes bij kunnen! En al helemaal niet dat ze je niet direct gebeld hebben! Ik zou hier echt een klacht (op papier naar de manager!!) van maken.
haha ja ik zit me hier ook echt boos over te maken, ik vind dit Echt niet kunnen! het enigste wat er bij ons wel eens gezet word, is om 6 uu savonds als alle kindjes weg zijn, mierenlokdoosjes (in de zomer dan) en die worden dan sochtends voordat er kindjes komen weer weg gehaald maar daar kan geen poeder korrels o.i.d. uit komen en dus niet gevaarlijk zijn! daarom snap ik ook echt niet hoe het Kan dat ze dat daar hebben liggen?? is het een gecertificeerd kinderdagverblijf? zegmaar HKZ gecertificeerd? dat is een soort van keuring waar het kdv dan aan moet voldoen, en dat zijn echt strenge eisen..maar dan weet je dus wel zeker dat het veilig is.
het lag achter de koelkast en daar staat normaal een vuilnisbak voor. het ergste vind ik ook dat ze het niet gemeld hebben. en het meest irritantste is dat het gemeld word door een invalster dus je kan niet eens bij een leidster je verhaal kwijt. er was ook niemand meer van hogerop aanwezig. morgenochtend om 9 uur hang ik aan de telefoon. en inderdaad een klacht naar de manager toe. ik heb nooit klachten over dit kdv. maar wil echt een gesprek in het nieuwe jaar hebben met een hoger iemand(ze zullen allemaal wel nu vakantie hebben) gelukkig nam de vrouw van huisartsenpraktijk mij serieus en belde meteen naar gifcentrum. een kind van 9 kilo moet heel wat eten van die korrels wil het niet goed gaan. maar wat ik al zei het is een erg rot idee. bedankt van jullie reackties
ja het is een hkz gecertificeerd verblijf voorderest ook echt nooit klachten. ze zijn ontzettend leuk lief met de kids en juist altijd erg meegaand. pas verbouwing geweest en mischien is dat daarna wel neergelgd en weten de leidsters dit nog niet eens. morgen vertel ik meer als ik iemand gesproken heb.
Zooo wat!!! ik had ook uit mijn panty geschoten!!:x Ik vind dat ze je ook gelijk hadden moeten bellen!! Ik zou morgen echt (via woorden) de vloer met ze aanvegen! Succes meid! en ik ben blij dat jullie kleine er niks aan over heeft gehouden!!
Ik weet niet wat ik lees Je gaat er toch van uit dat als je je kindje wegbrengt in goed vertrouwen dat je ze ook weer veilig kan ophalen, tuurlijk kan er altijd wat gebeuren maar muizengif Ben benieuwd hoe je gesprek morgen gaat!
jeetje ik snap dat je echt boso en verdrietig bent! ik zou ook meteen een klacht indienen en vind het ongeloofelijk dat ze jou niet direct hebben gebeld! Je geeft je kind af in goed vertrouwen en nu dit? ik zou ook woest zijn maar ik vind dat je tot nu toe goed gehandeld hebt hoor! en laat die tranen maar lekker lopen geeft niets!
Schandalig! Hoe het er ook is gekomen.....het hoort er niet!! Ik zou geen enkel vertrouwen meer hebben, deze keer is het goed afgelopen, maar wat is het de volgende keer!?? Sterkte! Mirre
ik zou ook een klacht indienen, dit kan toch niet!! en dan jou pas om 6 uur bij het ophalen op de hoogte stellen? geen arts of niks erbij geweest? ik weet niet wat ik lees! ik vind dit heeeeel erg laks en dan druk ik me zacht uit! ik kan me voorstellen dat je zat te huilen, het had ook heel fout kunnen aflopen namelijk.
OMG zeg, wat verschrikkelijk!!! Zeker een klacht indienen en als het mijn kind was, zou ik er heel hard over denken om haar daar weg te halen. Tranen zijn zoo begrijpelijk! Alle vertrouwen heb je in dat kdv en dan gebeurt dit.... maakt niet uit of er normaal gesproken een vuilnisbak voor staat. Kindjes kunnen die toch ook wegschuiven! Voor het zelfde geld was er weet ik wat niet gebeurd. Dit kan echt niet hoor!!!! Ik zou zo ontzettend uit mijn slof geschoten zijn.....
wowww, wat zul je geschrokken zijn, en boos!!! Zou ik ook zijn!!!! Ik werk zelf op een kdv, en bij ons staan er ook anti-muizenkorrels, maar toch zeer zeker op een plaats waar de kinderen NIETTTT bij kunnen!!! Ik zou echt een klacht indienen en als je kunt, je kindje voorlopig, tot je reactie met excuses en het-zal-nooit-meer-gebeuren binnen is, thuis houden/bij familie.. Of anders een ander kdv zoeken..
Muizengif? hadden ze dat op een plaats te staan waar de kinderen bij kunnen komen? dat zoiets op de grond moet staan snap ik maar dan zet je het ergens achter... achter een kast of koelkast waar een kind niet bij kan. Kan me voorstellen dat je geschrokken bent! en dat ze je het ook zo laat vertellen! Gelukkig is het goed afgelopen maar ik kan je gevoel er bij heel goed begrijpen.
Ze hadden het achter de koelkast staan, met de prullenbak ervoor. Maar blijkbaar was die prullenbak weg gehaald ofzo. Ik zou echt woest zijn :x:x! hadden ze zelf uberhaupt wel eens arts ofzo gebeld? Zeker een klacht indienen en idd voordat je reactie hebt gehad je kindje niet brengen.
Wow hierom zou ik ook vreselijk kwaad zijn geworden! Ik zou hier zeer zeker een klacht over indienen... voor hetzelfde geld heeft ze wél meer op maar hebben ze het niet gezien?! Welke debiel legt er dan ook muizengif op de grond op een kdv
hmm.. ze hadden je wel ff eerder kunnen bellen... maar aan andere kant.. er was geen direct levensgevaar.. Wel vind ik t kwalijk dat zoiets kan gebeuren.. maar ja.. stomme dingen gebeuren vaak een keer..lullig dat t net bij jou kindje is..