Dames wat zou dit kunnen zijn? Ik verga letterlijk van de pijn! Staan, zitten, lopen, liggen ademen werkelijk alles doet zo eeeeeen pijn! Wat zou dit kunnen zijn? Ik kan niet naat het ziekenhuis omdat ik weet dat ik het echt geen 2 min in de wachtkamer zal uithouden. Het gaat om zoo een stekende en zeurende pijn in mijn rechter zij/heup naar mijn rug toe, het houdt continue aan. Nee het is geen bekken instabiliteit of bandenpijn aub help! Ben 35 +3 in verwachting Ik heb ook geen verkeerde beweging gemaakt of slecht geslapebln het kwam uit het niets opzetten tijdens stil zitten
Eeeh is een dokter in de zaal? Bellen met de hap nu meteen, hier ga je echt niet wijzer worden. Sterkte!
Inderdaad bellen! Er zit zo veel in buik dat het vanalles kan zijn. Van weeen tot een blindedarm. Sterkte!
Ik zou meteen bellen! Als je het al geen 2 min in een wachtkamer uithoud.... Meteen bellen hoor! Je bent zwanger zulke pijn is niet goed.
Heb zo een afspraak, dank jullie wel! Voel me zo ontzettend dom dat ik niet eerder aan de hap heb gedacht! X