Ik vroeg me af of ik nog iets speciaals moet doen met mijn bed ter voorbereiding op de bevalling. (Vorige keer lag ik al een tijdje in het ziekenhuis dus hoefde me daar niet in te verdiepen) Het bed staat sinds vandaag op klossen. En heb een waterdichte molton om het matras. Is dit verder genoeg of moet je zelf ook de randen bekleden ofzo??
Op basis van je titel wil ik eigenlijk zeggen; Praat er met hem over, zoek een boekje dat gaat over bevallen en leg em uit wat er gaat gebeuren Nu serieus; Volgens mij is dat alles wat je moet doen. Zorg dat je kraampakket klaarstaat
Klossen is goed en mis handig om een waterproof molton om je bed te doen mocht je die nog niet hebben? Dat zeiltje uit het kraampakket vind ik 10x niks..
Welke waterdichte molton heb je? Ik had die van de IKEA. Maar op advies van vk toch nog even een zeiltje over de molton gelegd voordat de vliezen gebroken zou worden. Hij vertrouwde het niet dat die molton alles tegen zou houden
Ik heb ook die van ikea!! Zal hem morgen eens testen met een kopje water en een handdoek onder de molton. Maar de onder randen hoef je niet te beschermen met iets ofzo?..
Ik word ingeleid dus hoop genoeg te hebben aan een zeiltje. Maar mijn boxspring is helemaal stof rondom. Ik zou die zijkanten denk ik toch wel met een extra molton bekleed hebben. Zonde als die bekleding helemaal verpest wordt...
Nou ik zou poliklinisch bevallen maar het werd een thuisbevalling. Lag mooi niks op m bed. De vk pakte wat celstof matjes uit het kraampakket. Daarna bed verschoond en nooit meer wat van gezien. Zijkant bedekken hoeft niet hoor. Wel off topic hoe heb je je boxpring op klossen gekregen? Hoeveel pootjes heeft ie?
Hey! Misschien nog klein praktisch tipje... maar ik gebruikte de laatste weken oude hoezen/lakens om het matras hihi. En ik had ook een molton, maar ook een celstof matje voor als de vliezen braken. Achteraf niet nodig, want die van mij braken superhandig op het toilet hihi!
Ik heb 12 pootjes.. En 12 lage klossen via medipoint De onderste delen staan een heel klein stukje uit elkaar. 1 Of 2 cm ofzo. Maar we hebben 1 groot matras dus daar merken we niks van. 180 × 200
Ja dat vroeg ik me af, hoe je dat met de pootjes naast elkaar doet of dat geen probleem geeft. We hebben wel een topper... En is dat standaard hoogte, dan is het bed heel hoog toch?
Hier is die 2 cm geen probleem door het matras. Ik denk dat je het met een topper ook nog niet zult merken. Ik kon kiezen uit verschillende maten verhogers