Even jullie eerlijke mening; ik heb vandaag schoenen gekocht met mijn dochter. Aantal laarsjes gepast en deze gekozen, lagen bij de meisjesschoenen. Nu zegt mijn schoonzusje; 'zijn dat geen jongensschoenen?' Ik heb daarna ff gegoogeld en idd ze staan bij de jongensschoenen. Ze staan mijn dochter wel leuk verder, maar het is wel de bedoeling dat ze onder jurkjes, rokjes en skinnyjeans gaan. Wat vinden jullie?
Hartstikke leuk hoor! Mijn dochter heeft ze vorig jaar gehad van vingino in een donkerder tint bruin. Dus niet per sé iets voor jongens
Leuk! Lekker stoer Ik zou het niks voor een jongen vinden, veel te meisjesachtig wat mij betreft. Maar ik heb laarsachtige schoenen voor mannen en jongens nooit begrepen, op regenlaarzen na
Ja, absoluut! Maar goed, ik vind laarsjes echt altijd voor meisjes, laarsjes voor jongens vind ik echt afzichtelijk, dus mijn mening is misschien niet helemaal neutraal
Ik vind het jongensschoenen.. maar dat komt wellicht omdat mijn zoon ze draagt en ja... van de jongensafdeling
Ik zou ze mijn zoon echt niet aantrekken hoor, ik vind laarsjes geen gezicht voor jongens... Dus ja, ik vind ze prima kunnen voor een meisje
Ik zou ze voor mijn zoontjes niet kopen, vind laarsjes toch meer iets voor meisjes. Ik vind ze leuk, zou ze zelf in mt 40 ook wel dragen, dus waarom niet voor een meisje.
Hartstikke leuk juist. Ik vind laarzen ook niet leuk bij jongens. Ik hou wel van een pittig laarsje bij meisjes.
ik vind ze zelf een beetje jongensachtig.. maar de schoenen die mijn dochter nu draagt staan voor meisjes en jongens te koop en staan haar lekker stoer. als ze bij je meisje passen is het toch helemaal goed?
Ik heb ongeveer zelfde laarzen, zie mijn man ze echt niet dragen. Sowieso vind ik laarzen niks voor jongens.