Ik heb al sinds een 1,5 week last van vage klachten, sinds mijn kindje is ingedaalt. Heb ik last van mijn liezen. Of dat er constante druk op staat (lijkt of ik elke ochtend rek en strek oefeningen doe of heel veel heb hard gelopen) Nou doet mijn vagina ook zeer (ook een drukkend gevoel) Dit is trouwens wel een constante gevoel hoor. Nou heb ik al bijna (niet altijd) elke avond last van indalingsweeén en af en toe een stekende pijn daar en word steeds meer, lijkt het. Blaasonsteking is het zeker niet. Maar hebben hier meerdere dames last van? Gr
Jep heel herkenbaar vooral de druk achter schaambotje/vagina en liezen.. heb trouwens ook regelmatig het gevoel dat er een zenuw niet goed zit in mn liezen, alsof je zo door je benen kan zakken zeg maar, bedoel je dat gevoel? Is inderdaad sinds de kleine is ingedaald... Is volkomen normaal maar wel lastig
Ja idd dat is het... Heb alleen niet dat er een zenuw goed zit of zo. Lijkt echt af en toe of zware sport heb gedaan..haha Maar idd wel lastig, kan af en toe niet fatsoenlijk lopen...