Tekenen van innesteling, of???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderr, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Mee eens!! :D

2. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Chakie.. Ik zie dat jij ook al een tijdje bezig bent met zwanger worden. Succes meid! Hoop dat het snel raak is bij jou! :)

3. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Butterfly!!! WAT GAAF!!! Ben zo blij voor je!!!! GEFELICITEERD!! Haha zie je nou dat ons geduim helpt ;) En hoe voel je je? Je houdt ons wel op de hoogte toch?! :) Geniet ervan meissie!:D

4. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Spannend!!! Hou ons op de hoogte!!! Moet morgen 8 uur in ZH zijn, maar daarvoor kijk ik nog even of je al wat gepost hebt :D;)

5. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes morgen!!! Hoop dat je ongi niet doorzet.

En dank je! Ik hoop volgende week positief te testen. Ik heb deze "klachtjes" nog niet eerder gehad, dus op hoop van zegen.

6. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ha lieve meiden, de test vanmorgen was (een klein beetje tegen verwachting en vooral hoop in) negatief.. en net echt wat bruinverlies dus weet bijna zeker dat mijn ongi vandaag toch doorzet.. jammer!!

positieve is wel dat ik dan netjes na 28 dagen weer ongi ben :) (mijn cyclus was nog niet zo regelmatig na de bevalling)

dus ik ga mee de volgende ronde in, en duim nog net zo hard door voor de meiden die binnenkort kunnen gaan testen!

7. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ah jammer Ros!!
    Maar inderdaad wel mooi dat je nu weet hoe je cyclus is. Succes in de volgende ronde (als je ongi echt doorzet).

8. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    hallo lieve mensen.

ik ben nieuw hier en ik had misschien een rare vraag maar hoop dat iemand daar een antwoord op kan geven ..

ik had dag geleden in eens hevige menstratiepijn met licht roze bruin bloedverlies.. niet eens in mn broekje maar op wc papier ik dacht ongesteld te worden ik doe tampon in maar wat gebeurt er de pijn is ineens weg en geen last meer van gehad, volgende bezoek aan de toilet zat er geen bloed aan mn tampon vaag.. nou is mn vraag kan dat de innesteling zijn geweeest of is het toch wat anders..

hoop snel van iemand te horen

mvg bernadet

9. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    hai vlindertje126, waar zit je in je cyclus?

10. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    @Ros; Jammer zeg!!! Kan je gezellig met vlinderr en mij op het nieuwe wachtbankje plaatsnemen straks ;)

11. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zou je ook ongesteld moeten worden rond deze tijd of niet? Anders kan het prima een innestelingsbloeding zijn geweest. Als je wel ongesteld moest worden, dan kan het ook nog steeds dat je zwanger bent. Heel veel vrouwen verliezen toch nog een beetje bloed, terwijl ze wel zwanger zijn. Ik zou het nog even afwachten en dan over 2 dagen even een testje doen. Succes!!

12. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @zonzon jep, echt ongesteld dus ik neem 'gezellig' plaats bij jullie op het nieuwe wachtbankje :)

hopelijk blijft mijn cyclus nu regelmatig en wordt mijn nieuwe NOD 19 september.. en hopelijk gaat de tijd een beetje snel ;)

13. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    dag 24 van 29 5 dagen voor nod

14. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    hey meid ik heb meestal een cyclus van 29 dus als het goed zit zit ik nu op dag 25 ben nooit eerder ongesteld geweest wel later 32 of 33 maar meestal gewoon 29 heb 1 keer ovulatie test gedaan daar kwam uit dat ik eispong had op dag 17 dit is al mn 7de ronde begin de moet al beetje op te geven .. maar dit heb ik nooit gehad ineens menstruatie pijn dus ikz ei tegen me vriend ik wordt steeds vroeger ongesteld en ineens was het over en ook geen bloed meer:O ik snap er niks meer van

15. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen

hey ros84 sorry dag 25 dus.

16. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dan kan het dus inderdaad wat ik al zei dat je toch zwanger bent. Een klein beetje bloedverlies voor je NOD kan heel goed betekenen dat je zwanger bent. Dit hebben een hoop vrouwen. Dus er is nog hoop voor je. Gewoon nog even aankijken en als het niet doorzet gewoon over een paar dagen een testje ertegenaan gooien!

17. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen

hey :D jaa zal zowizo moeten wachten maarja zoiets had ik nooit gehad in geen van de 7 ronde daarom vroeg ik het me af. ik hoop er maar niet te veel op heb tog elke keer weer pech, begin elke maand weer aan me zelf te twijfelen maak me zelf alleen maar gek ,, bedankt voor je reactie en laten we hopen dat we snel zwanger mogen geraken .

duim voor jullie allemaal :)

18. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @vlindertje126 ik hoop het van harte voor je!

19. chakie

chakie Lid

3 jan 2012
    81
    0
    0
    NULL
    NULL

Butterfly,

Vanaf wanneer kun je de ovu testen ook een beetje gebruiken om te kijken of je zwanger bent? Is dat vlak ervoor? Ik heb het gisteravond gedaan met een zeer licht streepje maar heb pas zondag/maandag mijn nod.

Liefs C

20. chakie

chakie Lid

3 jan 2012
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat apart dat je twee maanden moet wachten op het lab. Ik wist niet dat dat kon. Was je de vorige keer snel zwanger met Iui? Wij zijn nu 2,5 jaar bezig. Vanaf januari Iui maar pas in juni een echte Iui gehad. Helaas was er toen te weinig goed bewegend zaad dus was deze poging eigenlijk bij voorbaat al mislukt.
    Dit keer was dit allemaal goed en vind ik hè toch wel erg spannend.

Mag jij de volgende ronde gewoon beginnen?

C

Deel Deze Pagina