Tekenen van innesteling, of???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderr, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL

Hey lieve zonzon! Ja gaaf he! Ben wel bang hoor. Heb eigenlijk continue een zeurende pijn onder in mijn buik. Extreme stemmingswisselingen. (arme man ;)
    En ben zooo moe, maar ja dat.kan ook komen doordat ik nu weer aan het werk ben. Haha!
    Krijg 5sept. Mijn eerste echo.....

Enne, tuurlijk hou ik jullie op de hoogte :)

Dikke knuffel voor jullie allemaal

2. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL

Hai, ik heb voor het.eerst.getest op dag 28!!

Hoop voor jou op goed nieuws meid :)

3. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @chakie het schijnt niet altijd zo te werken met ovulatietesten, was hier laatst ook een topic over van iemand die daarmee negatief testte maar volgende dag met zw.test wel positief.

Als je echt niet kunt wachten kan je evt ook een (vroege) zwangerschapstest doen een paar dagen voor je NOD, als je zwanger bent zal die meestal ook al een (heel licht) streepje geven

4. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    bedankt ros84, het is altijd zo spannend he pff de dagen duren zo lang

5. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Chakie
    Ik zou gewoon wachten of je ongesteldheid uitblijft. En dan 2 dagen later testen. Heb het al vaak genoeg getest (negatief) en dan de dag erna werd ik toch ongesteld. Heel frustrerend en heeft ook een hoop geld gekost.
    Maar als je dan écht niet kan wachten, zou ik idd een vroege zw test proberen. Maar als die negatief aangeeft hoeft het nog niks te betekenen hoor.

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hoi Lieve meiden,

Ik heb volgens mij weer een aantal dingen gemist hier op het topic. was gister de hele dag bij de Voice of Holland :).

Ik zal zo alles terug lezen..en trouwens vanaf morgen ben ik er ook ws. een hele week niet, want ga een week op vakantie. mss dan nog wat bij lezen met m'n telefoon.. ;)

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Succes meid, hopelijk is het deze ronde raak voor je!

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik vind het ook vreemd hoor, dat je twee maanden moet wachten.. maar ja, dan maar zelf aan de klus, in de hoop dat het toch gaat lukken. Beter zo, dan twee maanden voorbij laten gaan denk ik dan maar. Doordat we in MMM zitten, ligt eigenlijk geheel aan mij, omdat ik geen eisprong heb van mezelf. Doordat het nu, en ook bij de vorige zwangerschap, lang heeft geduurt voordat er eindelijk een eisprong was, hebben ze gezegd dat we beter IUI kunnen doen, om daarmee de kansen te vergroten. Het was toen ook bij de eerste IUI meteen raak.

Ik kan me voorstellen dat het voor jou nu extra spannend is deze ronde, aangezien de zwemmers goed zijn.. ik zal extra hard voor je duimen!!! :)

9. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik zou niet speciaal een vroege zw.test kopen, zou het houden op 2v5 bij kv, aangezien die ook heel gevoelig zijn, én voordelig! :D (deze kunnen ook vanaf 5 dagen voor de NOD positief aangeven, hoewel niet in alle gevallen uiteraard)

10. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Vlinderr fijne vakantie alvast!

en ik blijf hier meelezen, hopelijk binnenkort nog meer mooie berichten :) wel balen dat ik nu zelf weer moet wachten op eisprong en volgende NOD, pff, ben zo ongeduldig ;)

11. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Ja erg is dat! Ik zit ook weer te wachten, hmm zit op dag 4.

@vlinderr; fijne vakantie ook van mij!

12. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Super!! Geniet ervan!!

13. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Vergeet te vragen; Hoe was het bij the voice? Was het ook leuk met Trijntje?

14. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Ook ik duim voor je meid!!

15. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Zonzon hier op dag... 2, dan. Pffff :p
    heb ook zo'n last van mijn ongi, ontzettende hoofdpijn, heel erg moe, buikkrampen etc., dat is echt nog een extra 'straf' dan :(

wanneer is jouw nieuwe NOD?

en hoe is het met de andere wachtende dames?

16. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Ros...Balen dat je echt ongi bent geworden!! Idd wéééér dat lange wachten, pffffff....... gelukkig kunnen wel elkaar 'steunen' :). Wat die hoofdpijn betreft ik heb er ook last van en ben echt zoooooo moet.. ik snap er niks van! :( mss door de hormonen???;) Ik kan voor m'n gevoel de hele dag wel slapen. na ja...hopelijk is het snel weer over, zo ook bij jou! Ennuh, als we nu duimen blijven draaien, hebben we mss meer geluk in de volgende ronde! :)

@zonzon... het was leuk bij the voice, ik had nog nooit een opname bijgewoond, dus vond het wel heel leuk om te zien. Ik moet zeggen dat ik toch meer met angela had dan met trijntje. Trijntje vind ik wat serieuzer, wat stiller ofzo. Ze zei haar ding, maar had weinig interactie met de overige juryleden onderling. Maar mss komt het op tv weer anders over????;)

17. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hebben jullie trouwens nog vakantie?? of zijn jullie nog weg geweest??

18. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @ongi nou en ook echt flink doorgezet, poeh, ik loop leeg..
    die hoofdpijn en vermoeidheid kunnen zeker door de hormonen komen... als je zwanger bent kun je ook allerlei klachten hebben natuurlijk maar ik vind ongesteldheid ook niet niks.. was zo blij dat ik het een tijd niet heb gehoeven! ben welgeteld 20 maanden niet ongesteld geweest (9 maanden zwanger, 11 maanden borstvoeding en toen kwam het pas weer).. maar wil er gauw weer vanaf :p

@vakantie heb ik altijd en nooit, ben (voorlopig) thuismama :)
    we wilden een weekje weg naar de Ardennen maar dat was geen succes met de kleine meid, ze deed daar geen oog dicht en werd ziek, dus zijn eerder teruggegaan..
    wel nog een lang weekend weggeweest, dat ging gelukkig wel goed

en jij Vlinderr?

19. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    @ Vlinder, fijne vakantie.meis! Geniet ervan!!

@ Ros, balen joh dat je ongesteld bent geworden :(

@ alle lieve meiden, duimen jullie voor mij?heb 5sept. Mijn eerste echo...

Dikke knuffel butterfly

20. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    @vlinderr; Ja ze zullen wel een hoop knippen en plakken voor het op tv komt! Heb een week echt vakantie gehad maar thuis gebleven (gelukkig net een mooie week met mooi weer gepakt!) Dus naar dierentuinen enzo in NL gegaan, ook wel eens leuk! en ben begin juli 3 dagen naar Parijs geweest. Was ook erg leuk!

@Ross; mijn nieuwe NOD is 16 september. En de jouwe? 18 dan toch? Zitten we weer tegelijk op de wachtbank haha. Mijn ongi is gelukkig nu zo goed als over.

@Butterfly;natuurlijk duimen we! Hopen op een mooie echo *duimduim*

Deel Deze Pagina