Ik denk een grote kans dat het door ontpillen komt! Je lichaam is nog in de war en ik geloof dat het goed kan dat het ook even duurt voor je eisprong weer op gang is gekomen. Maar dit is natuurlijk niet bij elke vrouw het zelfde! Bruinverlies is oud bloed. Als je vooral ook met de vraag zit of je misschoen een cocktailtje oid kunt drinken, dan zou ik voor de zekerheid even een testje doen! Fijne vakantie verder!
Ik ben in de maand juli met 150 mg clomid gestart en 24 augustus was mijn NOD. Afgelopen week heb ik op de 21e en de 24e getest maar helaas negatief. Vanmiddag kreeg ik eerst een heel klein beetje bruin slijmverlies en vanavond werd dit rood bloedverlies. Het is niet heel veel maar ik heb er wel herkenbare menstruatiepijn bij. Echt steken onderin de buik. Ik had de afgelopen 2 weken zoveel kenmerkende zwangerschapssymptomen. Heel moe, lichte misselijkheid, grotere borsten, blauwe aders zichtbaar en pijnlijke borsten ook. Moet ik nu helaas de conclusie trekken dat het niet gelukt is deze keer? Of moet ik er de komende week nog een test aan wagen? Ik ben zo verdrietig op het moment en voel me erg belazerd door mijn eigen lichaam....
Meid!!!!!!!! Wat geweldig voor je zeg!!! Onwerkelijk he!! Hoop met heel mijn hart dat het goed blijft gaan!!! @alle andere meiden, thx voor jullie meeleven! Tot nu toe geen bloedverlies,wel nog hele dag trekkendw buikpijn. Brr. Hoop voor jullie op goed nieuws!! Dikke knuffel butterfly
Thanks voor de felicitaties! Erg lief. @butterfly ik heb ook Menstruatieactige buikpijn en toch anders, minder heftig. Vreemd, het maakt hè een beetje tegenstrijdig. Gr. C
@Chakie jaaaaaaaaaaaaa wat super!! foto? gefeliciteerd meid! en heel begrijpelijk dat het nog heel onwerkelijk voelt.. wow @Elpida moeilijk te zeggen, je kan gelijk een 'normale' cyclus hebben met eisprong e.d. maar bij veel meiden duurt dat ook even na het stoppen met de pil... beetje bloedverlies kan van alles zijn.. even aankijken, en als je teveel twijfelt zou ik toch even een testje doen, ter geruststelling? @Nikita balen meid van de negatieve testen en de misschien-menstruatie.. ik heb geen verstand van clomid en wat dat met je kan doen.. maar heb er helaas wel ervaring mee dat je je erg zwanger kunt voelen en dat je lichaam je toch enorm voor de gek houdt! als je twijfelt of dit wel een echte menstruatie was zou je volgende week nog eens kunnen testen, in theorie kán het een late innesteling met wat bloedverlies zijn geweest.. het is alleen wel een kleine kans.. ik duim voor je! wat gaat de tijd toch langzaam.. nu pas dag 5, pff..
@Chakie, gefeliciteerd!!!! Wat goed! Heb je inmiddels al meer testen gedaan? @Butterfly, en? Nog niet ongesteld? @Zonzon, het wachten op m'n NOD is idd echt vreselijk! Ik heb ook tegen mezelf gezegd dat ik niet eerder ga testen. Ik wacht af of ik ongesteld wordt of niet. Pff.... wordt wel steeds moeilijker hoor!
ongesteld?? Nee heb 3 positieve zwangerschapstesten gehad... Dus hopelijk blijft deze plakken en krijg.ik.geen miskraam... Succes met wachten op je nod,vreselijk altijd
Och meid, ja het is zoo tegenstrijdig inderdaad. Ik heb dit al.meer dan een week.en toch positieve test dus het moet.wel goed zitten. Pfff wat een slopende tijd dit Bel je morgen het ziekenhuis voor een echo? Wie weet kom je ook in aanmerking voor een.vroege echo gezien jou situatie.... Liefs
@Butterfly, sorry had ik even gemist! :-D Maar alsnog gefeliciteerd dan!! Hoop ook op een plakkerd voor je.
Ja, dat ga ik wel proberen. Ook omdat ik met twee evengrote follikels meer kans heb op een tweeling denk ik dat ik sneller een echo krijg. Of eigenlijk hoop ik dat. Ik heb je verhaal gelezen. Ik ben enorm voor je aan het duimen dat het allemaal goed gaat. Wat een weg, er mag wel eens wat tegenover komen te staan. Dat wachte is slopend inderdaad en dat e ineens steken voelt is doodeng. Maarja, na een aantal testen moet je het toch een keer laten rusten poeh.... Liefs
Haha, ik heb er nu drie gedaan... En allemaal positief. Ik denk dat ik er toch echt aan met geloven Hoe gaat het met jou? Wat knap dat je kan wachten! Ik had vorige week donderdag al bijna de vroege test gedaan. Mar toen kreeg ik buikpijn dus dacht ik dat het toch al niet meer nodig was. Succes!
Dank je chakie, lief van je! Onze hoop is nu stiekem toch echt gevestigd op deze.zwamgerschap. Als nu weer fout gaat, is het voor mij echt klaar.... Wat spannend voor je zeg! Ga je morgen een afspraak maken? Hou je ons op de hoogte?! @Zonzon, hoe is het lieverd?!
Het zal nog wel even wennen zijn, maar het is toch echt zo! Met mij gaat het eigenlijk prima. Heb op het moment nergens last van (weet niet of dat goed is of niet...). Gisteren nog wel een heel klein beetje misselijk geweest. Het volhouden wordt wel steeds moeilijker, hoor! Maar de tijd schiet gelukkig al op. Ik heb het druk genoeg en dus een hoop afleiding, behalve dan nu even het forum lezen .
Hihi, door al het lezen op het forum ben ik enorm in de verleiding gebracht. Ik zou wachten tot ik ongesteld word of niet, maar het begint toch wel aardig te kriebelen. Heb net m'n man overgehaald om vanavond een testje te wagen! Ik drink vanaf nu even niets meer, ben net nog even naar de wc geweest en dan gaan we het straks na het eten testen. Vind het zo spannend nu!! Jullie horen vanavond dan wel wat eruit is gekomen. Duimen jullie voor me??
nou.. dat is natuurlijk ook heel vervelend en onzeker, maar tijdens en na de ovulatie heb ik tenminste het idee dat er 'iets' gebeurt.. nu weet ik zéker dat er niks gaande is van binnen
Kirika wat spannend dat jullie gaan testen! al is het voor je NOD soms beter om met ochtendurine te testen (is geconcentreerder).. maar 's avonds gaat natuurlijk samen makkelijker, en als je zwanger betn zou je 2 dagen voor NOD waarsch wel een (licht) streepje krijgen.. ik duim heel hard voor je!
Net een testje gedaan en helaas negatief. M'n urine was wel erg licht van kleur, dus niet zo geconcentreerd. Dus ik hou goede moed! Zit nog twee dagen voor m'n NOD, dus het kan nog steeds. Moet nu wel weer opnieuw naar het kv om nieuwe te halen zonder dat ik bekenden tegenkom...