Hey ladies, Nee, heb nog niet getest.. Volgens mijn banner zit ik nog wel heel vroeg toch? Als je naar mijn cyclus kijkt? Al verwacht ik dat ik ergens tussen de 29 en 34 dagen uit zal komen qua gemiddelde cyclus.. Maar dag 29 is pas maandag.. Nu heb ik morgenavond wel een vrijgezellenfeest, dus zit in dubio om morgenvroeg een testje te wagen..Want als ik zwanger blijk wil ik echt niet drinken.. Ben ik niet zwanger dan wil ik wel graag een drankje meedoen.. Maar in hoeverre is een test moren al betrouwbaar? Heb er zelf wel een goed gevoel over maar nog niets tegen manlief gezegd.. Wil hem niet blij maken met een dooie mus.. @Kirika Ik zou er gewoon voor gaan, wie dan leeft wie dan zorgt! Als het raak is kun je ze misschien geen mooier cadeau geven voor hun huwelijk en de kans is groter dat je er gewoon bij zult zijn dan dat je er niet bij bent! Veel succes!
@Liza; er zijn meiden die al op 9DPO licht positief testen. Dus 4 dagen voor NOD is er een kans dat het positief is. Ik zou gewoon een tesje wagen, is hij posi dan weet je het teminste, is hij nega dan is er de kans dat er alsnog positief wordt op een later punt. Als hij nega is zou ik als ik jou was wel een drankje drinken hoor! Zolang je niet laveloos op de grond ligt, haha.. (of ben ik nu heel slecht dat ik dit zeg?) Als het goed is heb je ook pas echt een bloedband met je kindje in week 5. Mocht je zwanger zijn. Succes!!! We duimen voor je en laat het even weten als je getest hebt heh
Ik ga morgenvroeg dan toch maar een testje wagen! Ben overtuigd.. Nega zou ik erg jammer vinden, van de andere kant heb ik dan mooi direct de afleiding van het vrijgezellenfeest en kan ik het ook positief bekijken en lekker een drankje drinken En nee, ga niet laveloos op de grond liggen hoor Hahahaha! Ben zelf zo nieuwsgierig.. Momenteel weinig symptomen.. Alleen grotere en zachtere borsten sinds gister, googelde dat en kwam op de site van een verloskundigenpraktijk uit.. Schijnt een vroeg symptoom te zijn?! Ik wist het niet, dacht juist gespannen pijnlijke borsten? Hooooooooooooop wel echt dat het zo is! Uiteraard hou ik jullie op de hoogte!
Hoi meidebn Moest even bijlezen gisteren niet online geweest He jammmer nog 1 die ongi is geworden En idd wat ze hier zeggen ga dr voor als je al zolang wacht Is toch ook een speciaal moment voor jullie Duimen draaien voor jullie dat het deze ronde raak is Wij gaan deze ronde de ovu testen erbij halen Hoe dat werkt ik weet t niet maar komt vast goed hahahah Bijna ongi af is gelukkig weer bijna klustijd Hoeveel dagen de ovutesten gebruiken iig Denk dat clear bleu t beste is of niet daar zitten ook meer test staafjes bij Of is dat bij andere ovu testen ook het geval Nou ik hoor het wel Succes voor de mensendie op twachtbankje zitten en duim voor jullie dat ze hartstikke posi zijn
@Liza ik zou het morgenochtend ook even proberen als ik jou was, spannend zeg ik duim voor goed nieuws! en anders idd lekker een drankje doen en even afwachten wat je cyclus doet @angels succes met de ovulatietesten.. in de gebruiksaanwijzing staat wanneer je het beste kan beginnen, hangt af van je eigen cyclus.. zal meestal rond dag 10 zijn. Ik heb nooit clearblue gebruikt, die met een smiley zijn wel het meest duidelijk wanneer ze positief zijn.. ik gebruik gewoon met streepjes, heb je bij alle drogisten of online wel te koop.. hoop voor je dat het deze ronde raak mag zijn! hier ook bijna klustijd, word daar wel blij van, kan eindelijk weer actie ondernemen beter dan al dat vervelende wachten
@Liza, wordt spannend voor je!! Ik duim voor je. @andere meiden, de leuke tijd komt er gelukkig weer aan. "Verplicht" aan de klus, goh wat erg... . Hoe doen jullie eigenlijk de ovulatietesten twee keer per dag als je moet werken? Hoe laat doen jullie die dan, na of voor het werk of tijdens? Afgelopen maand had ik vakantie en was het geen probleem om twee keer per dag te testen. Of doen jullie alleen 's avonds testen?
Ik dacht dat je maar 1x per dag hoefde te testen? Geen idee, ik doe het elke dag rond 11 uur. Ben ook wel benieuwd nu eigenlijk. Anders doe ik er gelijk zo nog eentje
Ladies! Vind het nu zelf ook wel heel spannend worden, sinds vanavond ook brandend maagzuur en enigszins vaag gevoel van misselijkheid.. En dan die zachte borsten.. Zou het dan toch? Morgenochtend is het uur van de waarheid..
@Liza hoop het echt voor je!! kom morgen gelijk kijken natuurlijk @ovulatietesten doe ik ook 1x per dag maar als hij echt positief is soms idd 2x per dag om te zien wanneer hij weer lichter wordt op welke dagen rond de ovulatie klussen jullie eigenlijk? ik zit nu op dag 10.. en stel dat de LH piek rond dag 14 is.. dan bijv 'klussen' op dag 11, 13 en 15, ofzoiets? best om de dag voor ons, iig wat doen jullie?
Liza28, wat bedoel je met zachte borsten? Dat gevoel van misselijkheid heb ik ook een beetje, hang tegen brandend maagzuur aan... Gewoon niet helemaal lekker... En ik heb dus spontaan duidelijk zichtbare aders op mijn borsten... Zou het zo zijn?
Ik weet het ook niet.. Las overal over gespannen pijnlijke borsten.. Maar die van mij werden voor mijn gevoel groter en veel zachter.. Daarmee bedoel ik dat ik mijn klieren bijna niet meer voel.. En dus ging ik gister googlen op grotere zachtere borsten.. Nou doe dat maar eens
Ik heb geen idee! Heb een cyclus van 30 dagen ingevoerd maar zoals je kunt zien is tot nu toe geen enkele cyclus hetzelfde.. Daarbij gebruik ik ook geen temperatuur of Ovu testen dus kan er niks van zeggen.. Daarom morgen maar een test wagen heb jij al getest?
Jep... Gisteren vroege... Maar die was nega... Heb een nieuwe gekocht voor zondag... Vind het wel heel spannend. Als het deze keer niet wordt dan ga ik volgende maand ovulatietesten gebruiken...
Ohja spannend! Ikke nog geen Ovu testen, zit pas in de vierde ronde.. Ik hoop gewoon heel erg dat het binnen een jaar zonder Ovu testen lukt
Jeetje wat spannend allemaal he ? Ik ervaar nu het zelfde. Ik heb de laatste dagen ook veel last. Het begon eerst met hoofdpijn , en nu heb ik al 3 dagen last van steken in mijn buik. Ook mijn tepels zijn gevoelig ,heb nooit harde tepels , maar hoef er nu maar een aan te zitten en ze worden kijk hard , wat ook een beetje pijn doet. Ook heb ik een beetje witte afscheiding. Ik heb al twee kinderen , en dit heb ik nooit ervaren, of toen misschien niet er zo mee bezig geweest. Ik heb mijn koperspiraal 22 augustus eruit gehaald ,zondags was ik op mijn vruchtbaarst. Ik weet niet precies wanneer ik nu echt ongesteld moet worden ,omdat ik een spiraal had. Ik denk dat ik een woensdag maar gaat testen in afwachting
Helaas parelwitte test.. Dus of mijn lichaam houdt me enorm voor de gek, of ik was toch te vroeg.. Maar vermoed dan het eerste.. Geloof niet dat er over een week wel ineens een streep staat.. Al zou het bij een cyclus van 34 dagen wel kunnen.. Maaaaaar nu eerst focus op vrijgezellenfeestje vanmiddag! Lekker wat drankjes en gezelligheid! Heb er zin in..
@Liza jammer maar lekker genieten dit weekend en helaas nog even afwachten wat er gebeurt, ongi of misschien toch te vroeg getest... @gabrielw welkom, spannend ook voor jou! hier nog steeds geen 2e streepje te bekennen op mijn ovutest terwijl ik toch echt symptomen van eisprong voel... zal wel ineens een knaller worden dan ergens in de komende dagen..? ik wil aan de bak!