Tekenen van innesteling, of???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderr, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Aah wat jammer!!! Gelukkig vanmiddag lekker afleiding, geniet ervan!

2. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Hier ook al!!! Nog steeds witte testen maar wel gezwollen borsten, aders zichtbaar, heb zelfs koppijn gespot! Haha..
    Afwachten dan maar!

3. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Daarom deed ik de ovutestjes ook twee keer per dag. Om m'n ei niet te missen. Ik had vorige maand dan ook 's ochtends een lichte streep 's avonds knalde hij ineens eruit en de volgende ochtend was ie weer licht. Als ik 1x per dag had getest, had ik hem gemist.
    Maar denk dat we nu zonder ovutesten verder gaan. We gaan het gewoon, zodra het weer kan, om de dag doen. Dan kan je hem ook niet missen ;). Tenminste.... als we dat volhouden :D.

4. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    hihi, tja, moet kunnen he.. het is even hard werken, maar voor een heel goed doel!
    ondanks de witte testen (bij jou ook geen licht streepje meer Zonzon? want hier echt nog helemaal geen 2e streepje) beginnen we wel vast want ik voel me toch best vruchtbaar, eigenlijk.. :p

5. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hoi Meiden,

Ik heb nog niks terug gelezen, maar ik ben weer terug van vakantie.:) Is er nog veel gebeurd hier? nog goede berichten?

Ik heb vorige week dinsdag (op cd. 11) een fm gehad, maar nog geen enkele eigroei te zien, dus hormonen opgehoogd. Gisteren op cd. 14 weer teruggeweest voor een fm, maar nog steeds geen enkele ei-groei! pffff... de vorige maand netjes op dag 14 een eisprong, maar nu nog niet eens groei te zien, bah! Maandag moet ik weer terug komen..hopelijk met dan beter nieuws! ;)

Liefs Vlinderr

6. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ha Vlinderr, welcome back!

heb je een leuke vakantie gehad?

wat rot zeg dat er nog geen eigroei te bespeuren is :( hoop ook dat je snel beter nieuws krijgt!

hier een paar (voorlopig) negatieve testen, na butterfly helaas nog geen posi-testen hier..

zelf bijna weer 'klustijd' dus dat is wel fijn :) gaan er weer voor de komende daagjes!

7. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Nouja wij hebben eigenlijk altijd wel een om de dag regelement, haha! Maar inderdaad gister ochtend een tweede streepje maar geen posi streepje, vanochtend was hij weer wat lichter het tweede streepje en mijn test om 1800 uur had helemaal geen 2e streepje.. Zal ik hem nu net gemist hebben (dat hij gisteravond posi had geweest) of schommelt het altijd zo? Achja we houden het nog even vol!;):D

8. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Hoe was je vakantie?
    Balen dat er nog geen ei-groei te zien is!!! Hopelijk maandag toch wel wat te zien, ik duim voor je.

9. chakie

chakie Lid

3 jan 2012
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    @butterfly wat spannend ineens een echo.ndat is dan toch schrikken. Maar wel erg fijn om zekerheid te hebben. Ik heb ook nog steeds buikpijn. Vooral zo tegen het eind van de middag en d avond...

@vlinderr fijne vakantie gehad? Ik hoop dat je lekker uitgerust bent. Wel balen dat er geen groei inzit! Ik duim.

@all ik heb even teruggelezen en er zijn een hoop mensen weer aan de beurt binnenkort. Succes!

@hier sinds de positieve test heb ik deze week nog steeds niet door dat het echt zo is. Ik ben ontzettend bang dat ik straks toch weer teleurgesteld ga worden en iedere keer als ik naar de wc ga (en da is nogal vaak kan ik je vertellen) ga ik ervan uit dat ik ongesteld ben geworden. Stom, maar ja.... 18 sept. Echo, dat zal me hopelijk geruststellen na al de buikpijn.

10. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Chakie zo onwerkelijk nog he :) ik weet dat nog goed hoor, en de eerste weken ook steeds bang als ik naar het toilet ging dat ik ongesteld zou worden (of een miskraam zou krijgen).. die eerste weken zijn gewoon hartstikke spannend en je moet er nog zo aan wennen.. dat hoort erbij! hopelijk kan je er snel echt van genieten! en hopelijk is het snel 18 sept :)

@Zonzon het kan gewoon erg schommelen hoor, ene keer licht streepje, dan weer weg, daarna weer licht streepje etc.

het kán natuurlijk dat je hem net gemist hebt maar jullie zijn sowieso bezig, toch? dus dan heb je hem niet gemist..

ik had vanmorgen ook een licht 2e streepje op de ovutest, ga denk ik vanavond idd ook even testen, hij zou er toch ergens in de komende dagen aan moeten komen

11. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Jaa ik heb hem sowieso niet gemist qua klussen zegmaar, maar ik bedoelde met de testen. Vandaag weer 2 testen met 2 streepjes, maar weer niet met een duidelijke 2e! Lijkt me nou juist zo fijn om een 2e te zien! Dan weet ik teminste zeker dat hij geweest is.

Bij mij zou hij volgens de planner maandag zijn, mijn ei, dus ik hoop toch dat hij eerdaags posi wordt! Verder zijn mijn borsten weer geslonken en ook de aders zijn minder zichtbaar :( raar maar waar. Haha.

12. angels1980

angels1980 Actief lid

27 aug 2012
    112
    0
    0
    met me meiden knutselen en dansen
    Ok nou dat komt goed dan hihihi
    Heb een heerlijke vent die elke dag wel wil klussen hahahaha
    En idd zo erg om te klussen dan ;) hahaha
    Nou meiden die mogen testen succes en hopelijk genieten geblazen
    En de andere meiden ook weer klusze en hopelijk deze ronde dan ook raak
    Zodat we mogen genieten ervan

Zo de meiden weer naar school vandaag heerlijk de boel weer aan kant maken in huis
    Zo weer stil alles dat zal wel ff wennen worden

13. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Shit zeg ,toets net een mega verhaal, druk op verkeerde toets en weg :(

Maar goed, nu even verkorte versie!

Hoe is het met jullie? Zag dat er al veel mogen gaan klussen?! Ik hoop dat er veel raak geklust word ;)

@ik, heb vandaag echo gehad. 6weken en kloppend hartje! Buikpijn blijft enorm aanwezig :(
    Maandag weer een echo.

@chakie, komt vast.goed meid!! Hoop zoo dat het goed zit bij je!!
    Hou je me op de hoogte?!

Wens jullie alle goeds!!!

Knuffel butterfly

14. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Een kloppend hartje! Super!! Voor maandag duim ik nog even door.
    Hier wel ei-buikpijn, maar mijn ovu-test blijft negatief. Wel een tweede streepje maar lang niet zo duidelijk als de controlestreep! Blijf dus gewoon lekker doortesten!

15. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Hey ladies! Lekker aan de klus? Hier nog steeds op het wachtbankje ;) nog geen duivels al heb ik het idee dat het niet lang meer duurt :( helaas..

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dit is inmiddels een klets topic geworden, dus verplaats hem naar de zwanger worden clubs.

17. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    We zijn verhuisd naar clubs!
    Liza28; Geen bloed geeft moed toch? Heb je nog symptonen?

18. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ah we zijn verhuisd.. prima :)

@butterfly yes, gefeli met de goede echo!!

@Liza wat rot dat je het gevoel hebt dat je ongi eraan komt.. waar merk jij dat meestal aan? ik blijf toch nog voor je duimen hoor ;)was je feestje leuk in het weekend?

hier gisterochtend ineens wel 2e streepje op ovutest, eind vd middag knalpositief dus hebben fijn 'geklust'! vanaaf en/of morgen voor de zekerheid ook nog maar eens.. en dan weer plaatsnemen op het wachtbankje, pfff :p

hoe is het bij jou Zonzon, komt ie er al aan? kan echt heel plotseling verschijnen want de dag ervoor had ik helemaal geen 2e streepje en gister dus gelijk posi.

19. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    @ zonzon, hmm hoop dat de streep snel.duidelijker word! Iig goed blijven klussen ;)

@Ros, goed bezig meid ;)

Succes op het wachtbankje.......

Knuffel!!

20. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    ow meiden, ik laat het echt afweten momenteel, sorry!!!:) Ben ff druk met andere dingen geweest en vanavond en morgenavond druk voor de studie die vrijdag weer gaat beginnen. (moet nog een opdracht afhebben). Ik ga de schade inhalen hoor!!! :D ik denk dat ik vanaf komend weekend weer meer tijd heb!! dan kom ik weer volop mee kletsen met jullie. we zijn al lekker opweg, nu we verplaatst zijn naar de clubs. ;)

@Hier.. nog steeds geen ei te bekennen. gisteren bij de gyn geweest en de dosis weer opgehoogd. Morgenochtend weer naar de gyn. Hopelijk dan beter nieuws.

Deel Deze Pagina