Tekenen van innesteling, of???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderr, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Dat heb ik ook elke keer na mijn ei. Helaas betekend het bij mij tot nu toe geen zwangerschap :(

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    nou meiden ik blijf zeker meelezen, hoop op goed nieuws voor iedereen, natuurlijk!
    en voor mezelf ;) maar nog 9 dagen tot mijn NOD dus moet helaas nog veel geduld oefenen, zucht ;)

3. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    @kiwi @ros; erg heh dat wachten!! Ik zit woensdag op 10dpo en wil dan mijn eerste testje wagen
    Kiwi, ga jij ook al eerder proberen of wacht je je NOD af?
    Ik kan me echt niet beheersen, haha maar dat zal ook wel komen omdat ik nu pas in ronde 1 zit.. Nog allemaal nieuw heh:)

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik wil ook proberen om nuchter te blijven, vandaar ook dat ik overal een oorzaak voor probeer te vinden. ;), maar toch hoop je ergens dat het natuurlijk raak ik!
    dit is mijn eerste echte ronde. Ik heb pcos, en krijg van mezelf geen eisprong. Ik heb er nu 9 maanden op moeten wachten, en zit hiermee dus nu in mijn eerste ronde.

5. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik zal morgen alle berichtjes even bij langs gaan, ik zie dat er een hoop gepost is, gezellig!! :D (ik heb nu nog mijn ouders op bezoek, dus heb nu ff geen tijd, aangezien ze niks weten van onze zw. wens..;))

Allen welterusten wanneer je er aan toe bent!:)

Liefs Vlinderr

6. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    @ butterfly, het zou kunnen ja.. Of toch niet ;)

@ zonzon, ik zit donderdag op 10 dpo. Maar ik wacht toch echt tot NOD of 1 dag erna. Nu na "pas" 3 rondes, weet ik hoe teleurgesteld ik ben als ik nega test, dan liever ongi.

Maar ladies we wachten het af.. Ti's inderdaad heeeel vervelend! ;)

7. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Het zal zeker kunnen.
    Dast is de pest met deze kwaaltjes want het kan zowel ongi al zwangerschap zijn.

We wachten het gezellig af ;)

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Kiwi1405, klets gezellig mee, leuk! :) er zijn er best veel die de nod op de 20e hebben zie ik.. als we allemaal zwanger zijn, hebben we een babyboom rond 29 april, haha. we houden de moed erin! :D

@Ytest.. wauw, jij hebt ook je ei gespot zie ik in je onderschrift, dus nu ook gezellig op het wachtbankje?

@Ros84..nog 9 dagen tot je nod, ga je al eerder testen, of wacht je tot of na je nod?

@Hier.. symptomen lijken soms verdewenen en dan steken ze ineens weer wat de kop op. nuchter blijven is soms wat lastig, maar probeer me te realiseren dat het pas ronde 1 is, ook al heeft ronde 1, 9 maanden moeten duren..;) morgen de eerste test, spannend!!!!

9. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    ja, dat is écht een heel groot nadeel!! onze lichamen kunnen ons soms ook zo voor de gek houden! maar laten we met z'n allen van het positieve uitgaan!!:)

10. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Ik ben voor!!! :D:D:D

11. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Ik ben ook voor :)

12. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Op naar het topic ''zwanger zijn'' met z'n allen... ;):D

13. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hoe gaat het met jullie, meiden?? al wat meer symptomen? en kunnen jullie de 'spanning' nog aan?

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    IK mag ook wachten sinds vandaag :D .. maar voel niets hoor, alleen naweeen van de eisprong :p

met jou dan? :)

15. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Ohh echt, voel zoveel. Zeurderige buikpijn, goede stoelgang, gevoelige tepels, vreetbuien en ga zo maar door.
    Bah bah, vraag me toch echt af of ik het echt voel of dat ik het opwek door er zoooo mee bezig te zijn ;)
    Afgelopen maanden heb ik elke keer deze symptomen, dus weet dat het bij mij niks leuls hoeft te betekenen.

Pfffff...ze ploft weer neer op de wachtbank ;)

16. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Daar zouden ze eens een filmpje van moeten maken, ploffende meiden op de wachtbank.. daar kwam ook gee eind aan denk ik! :p

17. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Haha nee inderdaad!

Nou, ik zit hier even.met een trillend lipje en prikkende traan oogjes op de bank :(

Vriendin van mij is zwanger... Haar 1ste kindje is net 2 geworden en nu weer moeiteloos zwanger van de 2de....

Begrijp mij niet verkeerd ik gun het ze zeer zeker, maar mezelf na 3,5jaar shit.net ietjes meer ( of is dat nou ego?)

18. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Nee ik begrijp dat heel goed! *dikke knuf*

19. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @butterfly ik denk dat voor veel meiden hier dat gevoel heel herkenbaar is...
    hopelijk mag jij snel volgen!

@symptomen beetje af en aan, voel de ene keer van alles en dan niks.. ga emotioneel ook een beetje heen en weer, was gister overdag overtuigd dat ik zwanger was, daarna ineens het gevoel dat het niks was.. vanmorgen voelde ik me weer zwanger, 's middags gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden binnenkort..
    blabla..

ondertussen nog steeds dik een week wachten :(

20. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Dank je sunsun!!

Net even flink gejankt en dat lucht op!

Zo en nu met opgeheven hoofd hopen dat wij volgende week ook goed nieuws hebben!

Deel Deze Pagina