Tekenen van innesteling, of???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderr, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    oh wat spannend voor je zeg!!
    hoop dat het nu raak is ;)
    succes nog eventjes met wachten!!!

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    hey butterfly, wat fijn dat het goed gaat.. 13 weken alweer! :) heb je de termijnecho dus al gehad?

@zonzon lees jij nog mee? hoe gaat het met jou?

@Kirika ik hoop zo op goed nieuws voor je, volgende week!

zoals ik eerder schreef was ik een beetje mijn cyclus kwijt na de vmk vorige maand, weet niet zeker óf en wanneer ik een eisprong had.. laatste 2 dagen het gevoel dat ik ongesteld moest worden, voor de zekerheid maar een testje gedaan en: weer licht positief!

aan de ene kant dus weer heel hoopvol maar aan de andere kant vind ik het doodeng, vorige maand had ik ook een paar dagen licht positieve testen die niet donker genoeg werden en daarna ging het dus mis..
    dus nu wordt het weer heel spannend of het nu wel goed blijft gaan. ik dénk dat ik nu 10 of 11 DPO ben maar weet het niet zeker......
    Duimen jullie voor me?

3. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ros, ik hoop het zo voor je! Wel een mooi licht streepje hoor. Hoop dat ie over 2 dagen een stuk donkerder is. Hou moed!! Ik duim voor je!

4. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    dankjewel, lief :)
    ik ga morgenochtend weer een testje doen denk ik, hoop zo dat hij dan duidelijk donkerder is!
    heb nog heel de tijd een menstruatie-gevoel en zit steeds te checken of ik niet al bruin- of bloedverlies heb :( wel beetje gelige afscheiding die ik vaak vlak voor mijn menstruatie heb, dat geeft me wel een rotgevoel, maar weet niet of ik me daar zorgen om moet maken..

@Kirika heb jij het idee dat je al evt wat dingen voelt?

5. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Ros, ik voel eigenlijk nog niets. Heb alleen maandagavond en dinsdag de hele dag een beetje zeurderige buikpijn gehad (alsof ik ongesteld zou worden), dus hoop dat dat de innesteling was. Verder nog geen symptomen. Vorige maanden juist wel veel symptomen (ontpillen?), dus misschien werkt het voor mij wel tegenovergesteld :-D.
    Voor jou wordt het ook steeds spannender! Laat je morgen even je testje zien? Ben zo benieuwd!!

6. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    vanmorgenvroeg weer getest, was in eerste instantie nogal teleurgesteld want hoopte natuurlijk op een knaltest.. maar na eens goed vergelijken zag ik dat hij toch iéts donkerder geworden is..
    opzich hoopvol, alleen heb echt zulke krampen in mijn buik, menstruatie-gevoel, en ook af en toe beetje geel-bruinige afscheiding die ik associeer met bijns-doorbrekende menstruatie..

van mijn vorige zwangerschap herinner ik me dat ik de eerste weken dat menstruatie-gevoel ook had, alleen de afscheiding maakt me toch heel ongerust.. ben zo bang dat weer hetzelfde gaat gebeuren als vorige maand, argh!

nu maar wéér afwachten of ik niet toch ongi word, en anders morgen of zaterdag nog een keer testen

7. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend hoor! Hij lijkt inderdaad iets donkerder te zijn. En misschien een testje van een ander merk proberen, bijv die van kruidvat?
    Hou in ieder geval moed, je hebt immers al een heel licht streepje. Meer dan ik ooit heb gehad ;).

8. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    bedankt Kirika, ik heb idd nog hoop omdat hij iéts donkerder was en heb ook wel wat symptomen (misselijk! moe, rillerig, etc.)
    ik mag natuurlijk ook heel blij zijn met een licht streepje, heb er gewoon een beetje een rotgevoel bij na vorige maand meerdere lichte streepjes die ineens weer lichter werden. Morgenochtend doe ik nog een testje. Ik hou het nu expres bij 1 merk omdat ik dan beter het streepje kan vergelijken, anders raak ik maar in de war ;)

ga jij wachten tot je NOD met een test?
    ik duim voor je!!

9. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wacht tot ongeveer 3 dagen na mijn NOD (als ik dan nog niet ongesteld ben), want ben al eerder eens 2 dagen overtijd geweest en toen werd ik het alsnog. Heb inmiddels al genoeg testjes versleten, dus wil nu eerst meer zekerheid hebben.
    Ben trouwens wel wat emotioneler dan anders. Hoorde vanmorgen op tv een babytje huilen en toen schoot ik ineens vol. Zo raar! Zijn dat de hormonen? ;)

Toch ga ik je vast voorzichtig feliciteren, hoor. En kleintje, hou je goed vast in mama!! Geef haar een mooie dikke streep! *kus*

10. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Wauw Ros!!! Spannend! Het streepje is inderdaad duidelijker geworden!!! Duim voor je!!!

@kirika; spannend heh die laatste dagen! Hoop op een posi test!

Ik was een tijdje afwezig, had het druk met werk en liep een beetje achter met school werk. Ben ook zo moe steeds! Meteen even bigelezen net, spannend hoor!!!

11. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    He Zonzon, zie dat je zwanger bent! Had ik helemaal gemist. Gefeliciteerd meid!!! Heb je al een echo gehad?

12. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Hi dames, toch weer minder goed nieuws hier.. Vanmorgen opnieuw getest en streepje was weer een stuk lichter, beetje zoals 4 dagen geleden.. En flinke menstruatiepijn die erger lijkt te worden. Heb dus een flashback van vorige maand, en erg het gevoel dat me nu hetzelfde gaat gebeuren :(

13. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ai Ros, dat is niet best. Maar hou vol! Er is nog steeds geen bloed te zien, toch?

*There's always a sparkle of hope, if you just believe* ;)

14. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Aah nee Ros!!! Dat kan toch bijna niet waar zijn! :( Ik blijf duimen hoor

15. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Ah lieve Ros toch.. hoop zoooo dat het goed blijft gaan.. ik had ook hele erge buikkrampen en kijk naar mij.... Knuffel voor jou.

@zonzon hoe voel jij je? al een echo gehad?

wij hebben 31 okt. geslachtsbepaling, spannend!!

16. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    hi dames, nog geen nieuws, geen bruinverlies of menstruatie, af en toe steken maar valt wel mee... maar die lichtere test van gisteren zit me écht niet lekker dus heb geen idee waar ik aan toe ben. Als ik geen bloed verlies ga ik morgenochtend weer testen

17. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geen bloed is nog steeds goed! Mijn duimen draaien overuren voor je.

Hier ook nog geen veranderingen. Normaal voel ik al wel dat de ongi eraan zit te komen, maar voel nog helemaal niets. Hoop dat dat zo blijft!

18. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Spannend Ros ik hou het forum in de gaten!!

@kirika voor jou ook spannend!!!! duim duim!

@ Vlinder, hoe is het meis?

19. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Dankjewel! Ik heb al een echo gehad, kloppend hartje gezien dus erg blij:D voor jou ook 2 spannende dagen zie ik!!!

20. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Hou je er wel rekening mee dat aan het begin je hcg schommelt, én dat de urine misschien minder geconcentreerd was? Het kan nog alle kanten op!! Spannend, ik duim voor je!!!

Deel Deze Pagina