Tekenen van innesteling, of???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderr, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooi zo, Zonzon! Wat een fijn bericht!

Ja, wordt nu wel weer spannend ja. Ik dacht dat ik me voorgenomen had om er niet te veel aan te denken, maar ben vandaag al de hele dag een beetje gestresst van de spanning. Gelukkig morgen weer werken. Dan ben ik tenminste lekker bezig en heb ik geen tijd om ermee bezig te zijn.

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ha lieve meiden, het is echt weer game over hoor, nu weer 2 dagen later is het streepje bijna onzichtbaar en net al wat bruinverlies gespot

ben vanmorgen langs de huisarts geweest want behalve de enorme teleurstelling schrik ik er ook van om 2x achter elkaar op precies dezelfde manier een vroege miskraam te hebben... ze kon er echter weinig over zeggen; het gebeurt, meestal is het pure pech.. ik mocht evt een doorverwijzing naar een gynaecoloog maar normaliter doen ze dat pas vanaf 3x een miskraam..

nu maar hopen dat de bloeding snel doorzet en mijn cyclus weer redelijk normaal doorgaat, en hopen dat het echt alleen maar stomme pech was, dan gaan we er voor en is driemaal scheepsrecht, hopelijk

@Kirika ik duim heel hard door voor jou

3. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Sjonge dat meen je niet!!! Kan het bijna niet geloven! Vind het heel erg voor jullie, hopelijk is het weer raak volgende ronde, en dan lekker veel granaatappelsap drinken, dat helpt bij de innesteling.
    Voor nu even een dikke knuf, wat een pech :(

4. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ah Ros, wat naar! Hoop ook voor je dat drie x scheepsrecht is. Sterkte meis!

Hier nog geen bloed gespot. Wel de hele dag al een raar gevoel in mijn buik, wat ik niet herken van als ik ongi wordt. Dus hoop dat dat een goed teken is en dat het niet de spanning is die mijn ongi tegenhoudt ;).

5. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Tja ik was er al bang voor maar had het ergens niet verwacht dat het gelijk nog een keer zou gebeuren! :( zo oneerlijk! Voor mijn zwangerschap heb ik -gelukkig- nooit een mk gehad en nu 2x in 2 maanden!
    Hoop ook zooooo dat het gelijk weer raak is en dan goed..

@Kirika spannend zeg!! Wanneer wilde je nu een testje gaan doen? Hoop het zo voor je!

6. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Ros, ik hoop ook zo op een plakker voor je! Weer met goede moed aan de klus.

Ik wacht zelf nog even met testen. Heb inmiddels al zo veel testjes versleten... En ben al eens eerder 2 dagen overtijd geweest en toen werd ik alsnog ongi. Het enige verschil is dat ik toen wel op mijn nod wat druppels had verloren en ongi-buikpijn had. Nu voel ik echt helemaal niks van buikpijn (wat ik normaal wel altijd flink heb). Dus dat is in ieder geval hoopvol!
    Ik denk dat ik pas donderdagavond ga testen. Liever niet 's ochtends, omdat ik dan waarschijnlijk in huilen uitbarst van blijdschap. En dat ziet er niet echt uit als ik dan nog moet werken! :-D En morgenavond ben ik pas heel laat thuis.

Het is toch geen probleem om de test 's avonds te doen? Hoeft toch niet per se met ochtendurine?

7. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Kan prima hoor Kirika, als je echt goed zwanger bent krijg je ook 's avonds een mooie streep!

Kan me voortellen dat je niet te hard van stapel wilt lopen met testen om ergere teleurstelling te voorkomen. Ik dacht er net zelf ook aan, ik ga een volgende keer echt langer wachten, wil gelijk een knalstreep en niet dagenlang in onzekerheid over vage streepjes. De lol van het testen is er echt wel af nu.

Maar eh, als ik je verhaaltje zo lees heb ik stiekem wel goede hoop voor je, hoor :)

8. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmm... nog geen ongi gespot, maar heb wel al sinds vanmiddag een beetje last van m'n buik. Hoop zo dat ik niet alsnog ongesteld wordt!!
    Duimen maar en wachten tot morgen.

9. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ik duim heel hard voor je, Kirika!! last van je buik kan van alles zijn natuurlijk, hopelijk blijft je ongi weg en ben je kei-zwanger! :)

10. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Net een beetje bloed gespot. Echt minimaal, maar het was er wel :(. En het was helaas niet bruin, maar echt rood. Hoop zo dat het niet doorzet!
    In ieder geval bedankt voor de steun. Heb het hard nodig op het moment. Ga zo maar proberen te slapen... als dat lukt. Gelukkig morgen weer werken. Heb ik tenminste afleiding.

Ik zal morgenavond laat pas weer een update geven, want ben pas rond 10 uur thuis.

Wanneer mag jij weer aan de klus, Ros?

11. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ohhhh nee Kirika, heb je na je berichtje nog meer bloed gespot?
    hopelijk betekent het niks! je had toch verder geen last van je buik ofzo?

heb maar weer eens een nieuwe banner gemaakt, zou normaliter over een dag of 11 mijn eisprong hebben alleen de vraag is of die gelijk weer regelmatig is na mijn tweede vmk .. hoop van wel!

heb ook besloten deze maand geen ovulatietesten meer te doen, snapte er vorige maand niks van en wist niet eens zeker wanneer mijn eisprong was geweest. Zodra mijn ongi over is gaan we gewoon weer klussen :)

12. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Ooo nee Kirika!! Niet leuk!! Ik had nog wel zo'n goede hoop, hopelijk zet het niet door!

Ros, ik hoop dat je cyclus weer mooi is zoals vorige maand! Misschien voel je tegen die tijd ook wel wanneer je ei-sprong is!

13. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    heb de afgelopen maanden gemerkt dat ik mijn eisprong meestal goed voel inderdaad, of in ieder geval de dagen eromheen.. en als we het gewoon regelmatig gezellig maken kúnnen we hem niet missen..

Zonzon, 9 weken alweer :) gaat hard he! hmpf ik had die maand mijn eerste vmk, gek idee dat ik dan ook al zo ver zou zijn..
    hopelijk mag ik snel weer volgen!

Kirika ik kijk uit naar (goed) nieuws van jou!

14. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou, helaas geen goed nieuws hier. Ben vandaag toch nog ongesteld geworden. Vanmorgen weer een heel klein beetje bloedverlies. Kreeg vanmiddag ineens vreselijke buikpijn en toen kwam het allemaal los. En flink ook, met klontjes enzo (sorry voor de omschrijving). Heb nu nog steeds buikpijn en heb flink gehuild. Durf nu ook geen test meer te doen, want deze zal toch negatief zijn. En als hij wel positief is, dan zal het zeer waarschijnlijk mis zijn gegaan. Dat wil ik eigenlijk niet weten. Heb het al moeilijk genoeg.

Nu hopen dat de buikpijn niet al te lang gaat duren. Alsof je extra gestraft wordt...

@Zonzon, gaat alles bij jou goed? Ben je al misselijk?

15. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    neeeeeeeeeeeeeeeeee Kirika, bah!! :( wat rot!

klinkt heel erg als wat ik ook de laatste 2 maanden heb gehad, een paar dagen overtijd zijn en dan alsnog heftig ongesteld worden.. wat ik inmiddels heb geleerd is dat dat heel regelmatig voorkomt, maar het is wel ontzettend balen want je voelt toch dingen en krijgt toch hoop :(

dikke knuffel, hoop dat de buikpijn en bloeding niet te lang duren

16. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je, Ros. Samen staan we sterk ;).

We gaan maar weer vol goede moed op naar de volgende ronde! Ben alleen benieuwd wanneer ik nu mijn ei zal krijgen, aangezien m'n cyclus nu weer langer was :(. Ga jij met tellen uit van je laatste menstruatie (die te laat was) of vanaf de dag dat hij hoorde te komen?

17. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    tellen vanaf de dag dat je (late) menstruatie begon.. ik was vorige maand bang dat mijn cyclus ontregeld was en kon met ovulatietesten ook niet zo goed mijn ei vinden maar achteraf gezien was hij waarschijnlijk gewoon rond de 'normale' tijd (rond dag 14 bij mij)
    hopelijk is dat deze keer ook zo.. vind het wel balen dat het wéér een paar dagen langer wachten is omdat ik ook een dag of 3 overtijd was

ik vind die eerste dagen van de menstruatie ZO kl*te.. inderdaad een extra straf nog, bovenop het niet (goed) zwanger zijn :(
    maar zit nu op dag 5, bloeden neemt al aardig af, en dan word ik weer iéts vrolijker, ga ik me weer verheugen op de vruchtbare dagen over 1 á 2 weekjes :)

we're in this together Kirika en volgende maand gaat hem voor ons worden, hoor!

18. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je advies. Ook gelijk bevestiging dat ik het afgelopen keren gelukkig goed heb geteld. Ben gelijk gaan kijken wanneer we weer kunnen klussen :D!
    Ik bloed vandaag trouwens al een stuk minder en ik heb ook geen buikpijn meer gelukkig.

Hoe heb jij je ei gevonden dan? Gebruik je ovutesten of temp je? Ik heb tot nu toe 1 maand ovutestjes gebruikt om te kijken of mijn ei wel op tijd was en dat klopte. Daarna dus niet meer gebruikt.

Het zou wel heel gaaf zijn als we allebei volgende maand zwanger mogen worden! :)

19. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    zeker! daar gaan we voor :)

ik heb nu een paar maanden ovulatietesten gebruikt maar ik denk dat ik daarmee stop, mijn cyclus is behoorlijk regelmatig (ei tussen dag 12 - 15 ofzo) en daaromheen 'klussen' we gewoon veelvuldig ;) ik merk het ook aan de afscheiding die ik rond mijn ovulatie heb, hoofdpijn en steekjes e.d.

mijn menstruatie lijkt tot zn eind te komen en daarna gaan we gewoon om de dag of om de 2 dagen 'klussen' en dan kunnen we hem niet missen toch ;)

lezen hier trouwens nog andere meiden mee? Vlinderr hoe gaat het met jou?

20. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Kirika, verloopt je cyclus weer als normaal? ben je nu weer fijn aan het klussen?
    hier zit het er net weer zo'n beetje op.. zonder ovutestjes deze keer, voel mijn eisprong eigenlijk goed aan, als steekproef 1 gedaan gister en die was knalpositief, al een paar keer goed geklust, evt morgen nog een keer en dan maar weer afwachten geblazen

hopen dat driemaal echt scheepsrecht is en ik na 2x achtereen een vmk nu een plakbeebje mag krijgen!

Deel Deze Pagina