Tekenen van innesteling, of???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderr, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Woonbegeleider Ouderenzorg
    Gelderland
    Goedemorgen dames,
    Helaas was de test negatief maar dat was te verwachten is nog erg vroeg. Ik ga nu niet eerder dan zaterdag weer testen. Ik ga woensdag tot zaterdag lekker een weekend weg met mijn man hopelijk kan ik dan mijn gedachten verzetten en dan zaterdag HOOP ik een Knaltest !!!:D

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Jammer Tieta, maar hoeft inderdaad nog niks te zeggen! hopelijk is het snel zaterdag ;) succes met wachten, maar wel fijn dat je lekker een paar daagjes weggaat, veel plezier!

ik zei vanmorgen nog tegen mijn man dat ik helemaal niks voelde qua symptomen, maar vandaag een paar keer ineens flink misselijk.. kwam me erg bekend voor van de vorige keer dat ik (heel eventjes) zwanger was!
    máár ook een brakke nacht gehad zonder slaap (popje is ziekjes) dus het kan ook best dat ik me daardoor vandaag niet zo lekker voelde..

blijft afwachten dus, helaas pindakaas

Kirika hoe gaat het met jou? nog spannende symptomen gespot/

3. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tieta, hou moed. Het kan nog! Ik duim voor je.

Ros, nog steeds geen symptomen hoor. Wil er ook niet te veel bij nadenken. Ik zie het wel. Ik ga ook pas na 3 dagen overtijd testen. Vorige maand wachtte ik ook en toen werd ik alsnog na 3 dagen ongesteld. Maar wel goed dat je weer misselijk bent. Is niet leuk natuurlijk, maar is voor een goed doel :).

4. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Kirika ja idd goed om te wachten tot je een paar dagen overtijd bent... als ik nu op mijn NOD weer een licht 2e streepje zou hebben weet ik namelijk nog niks, ik werd beide keren ook ca. 3 dagen na mijn NOD alsnog 'ongesteld'

en tja die misselijkheid had ik vorige keer dus ook maar ging ook weer weg, dus het zegt sowieso nog niks. Stom he dat wachten, lijkt echt weer een eeuwigheid

hoe graag ik het ook wil, ik zou het niet eens zó erg vinden als ik 'gewoon' ongesteld word want nu met 2x achter elkaar een vmk is mijn cyclus en lichaam ook een beetje van slag, dus zou ook misschien goed zijn als het weer even normaliseert, ofzo..

de tijd zal het uitwijzen, ik duim heel hard door voor ons:)

5. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    p.s. symptomen... toen ik zwanger was van mijn poppie merkte ik helemaal niks van symptomen voor mijn NOD, en misselijkheid e.d. begon pas vanaf een week of 6.. dus we moeten ook gewoon niet zoveel zoeken naar symptomen met zn allen ;)

6. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Gelderland
    Dank je dames.. gisteravond Rare pijn in mijn buik en steken in mijn zij.. hopelijk voor tekens :D

7. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    hoop het ook voor je tieta :) wanneer test je nu weer?

8. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    He Ros, hoe gaat het met je? Alles nog rustig daarbinnen of nog steeds misselijk?
    Ik heb van de week een beetje last van mijn buik gehad (alsof ik ongesteld werd), dus hoop dat m'n eitje ingenesteld is. Maar ik heb ook flink gesport, dus misschien had ik wel spierpijn in plekken die ik niet kende :-D.

9. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    klinkt spannend Kirika!! hoop het zo voor je!

Hier is het weer eens erg spannend en wazig... paar dagen was ik wat duizelig en misselijk maar dat is vrijwel verdwenen.. dus had er niet zoveel hoop (meer) voor.. maar heb helaas mijn voornemen niet kunnen houden om pas laat te testen :( kon de drang niet weerstaan en had woensdagavond (6 dagen voor NOD) een héél licht streepje.. moest echt goed kijken.. en vanmorgen (4 dagen voor NOD) een duidelijker 2e streepje, nog wel licht..

ongelooflijk want na mijn laatste vmk was dat 2e streepje echt verdwenen.. dus is nu al de 3e maand achter elkaar raak!! maar zoals jullie zullen begrijpen ben ik ook nog erg voorzichtig en bang voor wéér een vmk :(
    zeker omdat ik niet zoveel klachten voel, heb alleen wel snel trek/honger en een droge mond.. maar, ik weet het niet!

afgesproken met manlief om over 2 dagen nog eens een testje te proberen en daarna op mijn NOD, om te zien of hij dan eindelijk eens mooi donkderder wordt...duimen jullie voor me dat driemaal nu echt scheepsrecht is?

10. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow Ros, wat spannend! En zeker hoopvol! Ik hoop zo dat ie blijft plakken deze keer. Alvast voorzichtig gefeliciteerd. Je hebt het echt verdiend meid. Ben heel benieuwd wat ie over 2 dagen laat zien. Laat hem maar lekker knallen!

Maar moeilijk he, dat wachten ;). Ik weet er alles van! Haha. Ik moet nog een weekje wachten (tenzij ik ook eerder wil testen :p).

11. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    pfoe, zeker spannend.. vind het eng om hoopvol te zijn na de laatste 2x want wie weet is er iets lichamelijk niet goed (hormonaal oid) waardoor het 2x misging en misschien gebeurt dat nu weer?

aan de andere kant voel ik toch best wat dingen.. voel me op dit moment wel zwanger..
    morgenochtend een test doen, hoop stiekem dat het een knallerd is maar dat zal haast nog niet want zit nog voor mn NOD (bij de zw. van mijn dochter had ik op mijn NOD ook nog een best lichte streep)

dit was de test gisteren.. (denk dus 4 of 5 dagen voor NOD)

Kirika, nog een weekje! klinkt nu nog lang maar dat is ook al snel hoor je NOD.. spannend! duimduimduim

12. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Zo Ros die is zeker goed te zien! Spannend, ik blijf duimen dat ze alleen maar duidelijker gaan worden.

13. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja hoor! Ik zie een streepje! Het gaat deze keer echt helemaal goedkomen. Ik voel het! Ben benieuwd naar je volgende testjes.

14. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Hihi Ross kon je het toch niet laten!

spannend weer zeg! ik zie wel een streepje!

blijf het weer volgen!!

15. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @butterfly nee erg he.. terwijl ik al wist dat ik nog niet blij zou kunnen zijn met een licht streepje..

maar he, vannacht om half 5 dit resultaat :) (denk dus 2 dagen voor NOD nu?)
    hier ben ik al een stuk blijer mee, zo donker is het streepje de laatste keren niet geweest! maar blijft spannend, over 2 daagjes weer testen en hopelijk knalt hij dan eindelijk echt!!

16. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Wow Ros!!!" deze is echt super duidelijk en al helemaal voor je nod!!!

blijft spannend! Maarre...positief denken meis!!!!!!!

Knuffel!!!!!!

17. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Die is echt goed positief!! Nu ga ik het dan toch echt zeggen: Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! :-D

18. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Kirika, bij jou word het ook spannend!
    nog een klein weekje meis!

duim voor je!!

19. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Gelderland
    Hallo dames..

Weer terug uit valkenburg.. heerlijk gehad samen met mijn man !!
    Helaas vrijdag wel ongesteld geworden waren duss toch geen tekenen van innesteling heel erg verdrietig weer geweest.. :(
    Nou op na maand 12..
    @ Ros Echt superr ziet er goed uit ;)

20. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ohw tieta wat jammer zeg!! :( ik snap je teleurstelling! sterkte en hopelijk mag het volgende ronde raak zijn!!

@Kirika inderdaad ook spannend voor jou :)

en thanks voor de felicitatie, al vind ik dat altijd nog zo eng.. ben vorige maanden ook gefeliciteerd door mensen en achteraf toch niet terecht..
    ik hou jullie op de hoogte, ik denk dat ik dinsdag weer een test doe

heb wel een ontzettend menstruatiegevoel, wie van jullie zwangeren had dat nou ook zo in het begin?
    er staat me bij van mijn vorige zwangerschap dat ik me in het begin ook druk maakte om pijnlijke menstruatie-achtige steken, maar het precieze gevoel herinner ik me niet meer zo..

Deel Deze Pagina