Tekenen van innesteling, of???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderr, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Ohhh Ros..dat was ik! had zoooo nnn last dat ik echt bleef broekloeren haha! maar achteraf was dat dus duidelijk de innesteling.Moet zeggen dat ik deze hele zwangerschap erg veel last van mijn buik heb.
    Kan dus ook een goed teken zijn ;)

xxx

2. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Wauw Ros!!!! Duidelijk!!!! Ik had dat ook aan het begin, die krampen, en inderdaad constant in mijn broekje keek of het niet doorgebroken was. Spannend! Ik blijf duimen!

Heb al de hele week last van mega hoofdpijn, kan er niets mee doen, alleen liggen :(

3. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Zonzon oh wat vervelend meis, sterkte met de hoofdpijn

en gelukkig is die 'menstruatie'pijn normaal... althans, dat hoop ik dan maar, dat dat het is..
    heb vanmorgen toch maar nog een keer getest, dat stelde mijn man voor, we hoopten natuurlijk stiekem dat hij al véél donkerder was maar hij is vrijwel hetzelfde.. streepje is wel net iets gelijkmatiger roze..
    is niet zo gek toch met maar 1 dag verschil?

4. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    oké, nog 1 om het af te leren.. liep net langs de kruidvat en kon de verleiding niet weerstaan ;) deze valt een stukje donkerder uit dan het merk waar ik verder mee heb getest.. (en dat 's middags na een grote kop thee)

jeej, ben zo blij, maar ook nerveus.. hoop zo dat het goed blijft gaan deze keer!

5. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Spannend hoor!! Zo duidelijk was mijn testje niet voor NOD!! Wie weet zitten er wel 2 ;) hihi!!
    Nu lekker genieten!! Positief denken!!!

6. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    haha Zonzon, dat zal toch niet? ;)

ik denk eerder dat mijn NOD toch wat eerder is geweest dan ik dacht... heb het zonder ovulatietesten gedaan en ben uitgegaan van het laatste moment dat ik dacht dat het had kunnen zijn..
    misschien ben ik dan toch al 1 of 2 dagen overtijd inmiddels? als ik mijn test van de zwangerschap van mijn dochter terugzie was die een stuk lichter op mijn NOD (ander merk wel)

7. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow Ros, die laatste is echt mooi roze! Waar had je vorige keren mee getest dan?

Ik heb nu al 2 dagen flink last van mijn borsten. Vooral aan de zijkanten doen ze erg zeer. Ook heb ik veel sneller honger dan anders. Ik denk ook dat mijn ovulatie misschien eerder was, aangezien ik donderdagavond (tijdens het klussen) waarschijnlijk een ovulatiebloeding had en donderdagmiddag een bijna positieve ovutest. Denk dat donderdagochtend de ovutest echt positief zou zijn geweest(als ik toen getest had) , want een bloeding kan je toch krijgen als je eitje daadwerkelijk springt? Dat zou dan betekenen dat ik morgen op 11 of 12 dpo zit.

En dus gaan we morgenochtend testen!! :-D
    Ik hoop op net zo'n mooie test als jij, Ros. Ik probeer ook de kruidvat, want die schijnt het snelste positief te worden.

Spannend!!!

8. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Woonbegeleider Ouderenzorg
    Gelderland
    ziet er goed uit ros.. echt super !!! Geniet ervan :D

9. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmm... vanmorgen negatief getest. Ik hoop dat ik gewoon te vroeg was. Nog een paar daagjes geduld nu.

10. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Kirika oh bah wat jammer zeg.. maar ik testte bij mijn zwangerschap(pen) een paar dagen voor NOD meestal ook nog negatief (daarom denk ik nu misschien toch iets verder te zijn dan ik dacht), dus dat hoeft nog niks te zeggen! ik blijf voor je duimen!

en ik zit weer vreselijk onzeker te zijn.. die laatste kruidvattest was echt duidelijk inderdaad, maar deze testen waar ik de laatste 3 dagen mee heb getest vind ik niet echt knallen.. vinden jullie dat ze donkerder worden? (van boven naar beneden).. die stomme vmk's spoken nog zo door mijn hoofd, hoop elke keer dat hij ineens veeeel donkerder is

deze zijn van het merk'Babi' (gekocht bij sensitest.nl)

11. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Je moet die middelste er tussen uit halen want het beste is om de dag testen en dan is hij zeker wel donkerder ja. Kan het begrijpen dat het spannend blijft.

@ kirika; balen meid! er is nog hoop.

12. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Erg ik lees het nu pas!!! Een jongen, wat leuk!!!! Gefeliciteerd meid! Wij willen het ook weten, ik denk zelf een jongen, ben benieuwd hoor!

13. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt Zonzon en Ros, ik hou zeker moed. Moet ergens in geloven he, als je niet meer in sinterklaas gelooft :).

En Ros, ik vind je testjes wel mooi hoor. Maar heb al wel meer slechte verhalen gehoord over die van sensitest. Durf je al een digitale van cb aan? Die ook aangeeft hoe lang je al zwanger bent? Dan weet je meteen of je al verder bent dan je dacht en het nu wel goed gaat.

14. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Kirika ik heb nog 1 Clearblue Digital en die doe ik over een paar dagen, ik wil persé 'zwanger 2-3 weken' krijgen namelijk ;) ik had bij mijn eerste vmk ook al 'zwanger 1-2 weken' dus daar heb ik geen boodschap meer aan, en vind het zonde om er nog één extra te kopen..

15. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    overigens zijn deze niet van Sensitest zelf, het merk heet 'Babi', ik denk dat de mindere verhalen gaan over de testen van Sensitest zelf, dat zijn andere..

hoe is het nu bij jou Kirika?

16. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Ros, ik heb de hele dag al een raar soort buikpijn. Soort kleine steekjes, maar doet niet echt zeer maar is gewoon onprettig. Ken ik helemaal niet. Echt heel gek gevoel. En net met het afvegen had ik een klein beetje bruinige afscheiding, dus hoop niet dat het weer niet gelukt is maar dat het oud is van de innesteling ofzo. Ik hou m'n vingers gekruisd!

Ben wel heel benieuwd als je de digitale doet. Er staat vast al +3 weken!! :-D

17. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Kirika ik hoop ook dat het een innesteling of gewoon beetje bruinverlies is.. het voelt dus iig niet als een gewone aankomende ongi?
    ik duim me helemaal suf voor je! ;)

en ik snap niks meer van de verschillende merken.. die van Babi zijn duidelijk maar de teststreep blijft wel lichter dan de controlestreep, deed ik er vanmiddag 1 van Testpoint (bij Etos gekocht.. long story maar voelde me ineens zo onzeker of het nog wel goed ging) en die knálde!

denk dat ik morgenochtend de CB probeer.. 3+ zal er niet staan, dat is toch pas als je verder dan 5 weken bent? ik hoop op 2-3 zoals ik al schreef maar tja, dat hoéft natuurlijk nog niet..

spannende tijden allemaal..

18. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    yes! :D
    nu wel even klaar met testen denk ik..

19. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaaaaa!!!! Wat een mooie!!! Super gefeliciteerd meid!! Ben zo blij voor je! Nu, hup, de dokter bellen voor een echo-afspraak. Of heb je dat al gedaan? En werd de etos-test duidelijker dan de kruidvat? Moet namelijk zelf nog nieuwe testen halen, aangezien ik afgelopen dinsdag de laatste heb gebruikt (die toen negatief was). Heb er nog wel een digitale liggen van cb , maar die bewaar ik ook tot een gewone test positief aangeeft.

Vandaag nog geen bruinverlies gehad. Heb ook geen buikpijn meer. Het voelde idd niet als een aankomende ongi. Die pijn herken ik heel duidelijk. Maar de dag is net begonnen, dus ik hou het in de gaten. Vingers zijn nog steeds gekruisd!

20. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    mijn vingers ook Kirika, spannend hoor!
    en die test was donkerder dan die van kruidvat inderdaad, maar ja zat ook wat tijd tussen.. maar ben er zelf dus prima tevreden mee ;) het merk heet Testpoint en ze zijn ook 5 euro voor 2 stuks

CB inderdaad alleen doen 'voor de leuk' als je al een positest hebt, anders zo zonde van het geld :p

Deel Deze Pagina