Tekenen van innesteling, of???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderr, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
  2. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Gezellig op het bankje!! :D eindelijk!!! ;)
    Hier nog beetje hetzelfde allemaal..ik weet niet goed wat ik er van moet denken. zit vol spanning te wachten tot ik ga testen vanavond, hoewel de kans heel klein is dat er uberhaubt een posi resultaat uit komt zo vroeg.

3. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hahaha, ja denk ik ook ja.. :D

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Butterfly...herkenbaar meis! ik snap je gevoel. dit is mss wat anders, maar mijn schoonzus was zwanger van de tweede, vertelde ze dat het deze keer wel lang had geduurd, want bij de vorige was het in een keer raak. bleek dat ze 3 maanden had moeten wachten.. grrrr. zoiets zeg je dan toch niet wanneer je weet dat het bij een ander (bij ons) niet vanzelf gaat?! daarnaast ook vriendinnen bij wie het vaak na een of twee rondes raak is.. dan denk je idd.,..wanneer is het mijn beurt? nu mag ik eerst! ;) ach, dat zijn dan van die momenten die je soms kunnen overvallen. (bij mij althans ;)).

@Ros.. dat gevoel heb ik ook ja. soms denk ik echt dat er een beeb aan het groeien is en de andere keer denk ik dat ik me alle symptomen ''inbeeld'' en het verre van raak is. een vrouw zit soms ook zo raar in elkaar, he?!:) ik denk dat dit ook wel normaal is, zolang je geen posi test hebt. Je hoopt gewoon heel erg, maar denkt dan ook dat je teleurgesteld kunt zijn na een negatieve test. zolang er geen posi test in beeld is, zal dat onzekere gevoel ws. wel blijven vrees ik. :);) wij willen gewoon bevestiging en zolang die er niet is.. tja.. we blijven doorgaan, moed houden en we gaan ervoor! :D

5. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Ohh meid, waarom wacht je niet een paar dagen?! Tot net voor je nod?
    Kans op een posi test is dan een stuk groter....

6. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    @ vlinder, dank je voor je berichtje!
    Erg he, van die mensen die al zooo snel klagen...
    Ze moesten eens weten wat echt wachten is.
    Ik bedoel ben blij voor de mensen waar het wel snel bij lukt, maar dan moeten ze niet klagen dat het zooo lang heeft geduurt ;)

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ja, juist! mee eens. :)

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik had bij mijn eerste zw.schap ook op 5 dagen voor de NOD een posi test, dus kan me eigenlijk niet inhouden, maar toen had ik mijn eisprong 's morgens en nu pas 's avonds laat, dus mss nog een dagje wachten??;):)

9. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Oke!
    Ik had idd bij mijn dochter ook een positieve test op dag 23...
    Spannend joh!

Hou me op de hoogte :)

10. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Vlinderr weet niet of het tijdstip van je eisprong zoveel uitmaakt dan.. spannend! ik zou me niet kunnen inhouden en vandaag testen, 5 dagen voor je NOD kán hij dus al positief geven.. alleen heb je dan dat als hij negatief is je toch weer gaat twijfelen of je niet te vroeg getest hebt oid..

anyways, ik weet van mezelf dat ík zou testen ;) ben ook niet zo geduldig

11. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Haha, niet de enige dus die zo ongedulig is. ;):) dochterllief straks naar bed, dan douchen en dan is het zover... spannend!

Heb ineens zo'n ongelofelijke zere onderrug en zere onderbuik, soort ongi gevoel. is dit normaal?? kan me niet herinneren dat ik dat zo erg gevoeld heb tijdens mijn eerste zwangerschap.

12. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    spannnnnend kom je wel vertellen wat het is geworden :D

13. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    @vlinderr; succes! Heb helemaal plaatsvervangende zenuwen, haha.

Mijn test was negatief vanochtend. Heb wel ineens een mega reukvermogen, haha rook een stukje zeep heel sterk op 5 m afstand. Heb ook ineens een mega metaalsmaak sinds vandaag! En onwijs behoefte aan cola en dit drink ik normaal nooit! Gooi het maar op ontpillen.

Succes straks! Ik duim voor je.

14. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @2dewolk...ja, zal ik doen! :)

@zonzon..haha, thx voor je medeleven. ;) wat betreft jouw test, jammer meis! maar gezien je symptomen zeg ik: morgen of overmogen weer een test. Ik heb er wel vertrouwen in als ik je symptomen lees hoor!! :) ik zal zien hoe het bij mij afloopt vanavond, zal het nog wel posten. +

15. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Net getest, maar negatief. ws. nog te vroeg.. morgen of vrijdag nog een poging. ;) 't kan nog

16. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik denk trouwens dat mijn nod dinsdag is, ipv maandag. ik heb ovitrelle gespoten en 36-40 uur daarna springt je ei. vorige wk zondag 11.15 uur heb ik de injectie gezet, dus vorige week maandag op dinsdag, tussen 23.15-03.15 uur zij hij gesprongen moeten zijn. volgens mij moet ik mijn ei dan rekenen op dinsdag, en heb m nu berekend op maandag. ;)

17. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Ja, das dan wel balen negatieve testen, maar ook wel een klein beetje te verwachten.... ( sorry, bedoel ik niet verkeerd)

Laten we maar hopen dat we volgende week allemaal positieve testen hebben!!

18. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ja, is ook zo hoor, ik geef je gelijk.. :) het was het proberen waard.. ;)

19. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Nu met zn allen nog een paar daagjes geduld en dan zijn wij aan de beurt :)

20. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    geef niet even volhouden tot volgende week :) wie weet issie dan positief

Deel Deze Pagina