Tekenen van innesteling, of???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderr, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    :( Kreeg vanmiddag ineens de welbekende buikpijn... Net naar de wc geweest en ja hoor, bloed. Lijkt er dus op dat het weer niet gelukt is deze maand :x. Even afwachten of het meer wordt, maar zo te voelen wel. *zucht*

2. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    He bah kirika, wat balen en kl*te voor je zeg :(

@ Ros, Jaaaaaaaaaaaa!!!!!!! :)
    dit moet een plakkerd zijn! duim voor je!!!!

3. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Woonbegeleider Ouderenzorg
    Gelderland
    Mooie test Ros !!!! Super.. Gefeliciteerd !!! :D
    @ Kirka Balen joh !! :(

4. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ohhw nee Kirika :( kwam het toch ineens zo plotseling opzetten, bah!
    zolang het niet helemaal doorzet duim ik tóch lekker door voor je!

5. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Kirika hoe gaat het nu? ik denk aan je, hoop nog steeds op goed nieuws van jou! en anders ga ik me helemaal suf duimen voor volgende ronde want het is ook jou ontzettend gegund meis!

6. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geen twijfel meer mogelijk. Ben echt enorm ongesteld geworden. Ben heel verdrietig nu. Het kwam ook ineens opzetten ja, die buikpijn. Het ene moment nergens last van en dan Bam. Het doet nog steeds heel zeer.
    Laat de duimpjes nu maar even rusten, dan kunnen ze voor de volgende ronde weer hard meedraaien.

7. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    :(
    dat is echt kl*te, en zo gemeen dat het zonder verdere aankondiging toch ineens doorzet! hopelijk is het ergste snel weer voorbij
    sterkte ermee x

8. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Gelderland
    @kirka Balen meid !!! :(

9. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Gelderland
    Hallo dames..
    Even een paar dagen niet veel van me laten horen.. Had even kleine pauze nodig.. Van de week moet ik weer ovuleren duss we gaan weer testen hopen dat ik weer netjes positief test.. :D Ben weer wat positiever en we gaan er weer helemaal voor.. !!!

10. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    begrijpelijk Tieta, ik had na de teleurstelling ook steeds even een tijdje nodig om het weer positief te gaan zien.. als de vruchtbare dagen eraan komen is toch weer een fijn gevoel he, kan je weer lekker aan de slag! :) hoop dat je snel een mooie positieve ovutest hebt!

@Kirika hoe gaat het met jou? wordt de ongi al wat minder?

11. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames, ik ben ook weer wat positiever. De ongi is gelukkig weer voorbij, dus we kunnen er weer tegenaan. Ben deze maand ook maar eens begonnen met tempen. Ben gewoon nieuwsgierig of m'n ei ook daadwerkelijk komt wanneer de ovutesten zeggen dat ie komt. Gelukkig heb ik nog een aantal ovutesten over van vorige maand. Helaas duurt het nog even voordat ik wat kan zien.

@Ros, alles rustig of heb je al last van kwaaltjes? En wanneer krijg je je eerste echo?

@Tieta, veel klusplezier weer komende dagen. Wanneer verwacht je ongeveer je ei? En welke ovutesten gebruik je?

12. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    yes, fijn he Kirika dat je dan weer 'bezig' kan binnenkort :) dit wordt jouw maand hoor!
    én die van Tieta!

hier alles oké, af en toe wat lichte kwaaltjes maar niks ergs tot nu toe.. blijft wel spannend hoor of alles goed gaat. Eerste echo op 20 dec., dus over 3 weken en een dag.. gelukkig al met 8 weken nu, vorige keer mochten we pas bij 12 weken en dat vond ik zo lang wachten!

13. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    @ kirika, goed dat je het weer wat positiever inziet! Toytoyyoy!!!

@ Ros, fijn dat het goed met je gaat! en wat spannend 20dec de echo.

met mij alles goed! 5dec 20wkn echo..pfff spannend hoor!

14. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Gelderland
    @ Ros ik hoop het :D
    @ Krika Ik gebruik ovutesten van sensitest.
    Ik denk dat ik volgende wk de eisprong krijg.. Heb een onregelmatige cyclus de afgelopen maanden duss.. moeilijk uitrekenen !!

15. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @tieta hopelijk komt ie er snel aan :)

@butterfly wow al bijna de 20 weken echo, zeker spannend! hopelijk is alles dik in orde, gelukkig is dat meestal het geval :)

zeker spannend de echo, hetzelfde gevoel als dat ik bij mijn eerste zwangerschap had... dan zie je pas of er ook écht iets zit en leeft, niet een leeg vruchtzakje of missed abortion ofzo..
    in dit stadium van de zwangerschap is het nog zo onwerkelijk omdat je (behalve evt wat klachtjes) nog niks voélt..

Kirika hoe gaat het bij jou meis, is je eitje ook al in aantocht denk je?

16. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Ros, m'n eitje is nog niet in aantocht. Waarschijnlijk tegen volgend weekend aan pas. M'n temp is tot nu toe ook gelijk gebleven. Ik ga ook pas vanaf halverwege volgende week weer ovutesten gebruiken. Dus deze maand dubbele bevestiging dat m'n eitje komt :).
    Ik vind het ook heel spannend voor je. Maar het zit vast allemaal goed en zie je met je echo een prachtig sterk kloppend hartje!

@Tieta, ik gebruik die van zwanger&kids. Heb die van sensitest ook een keer een maand gebruikt, maar kreeg daar geen mooie streep mee. Hoop dat ze voor jou wel werken.

@Butterfly, wat een leuk sinterklaascadeautje. Willen jullie weten wat het wordt?

17. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Gelderland
    @ Kirka Jaa ik kreeg vorige maand wel een mooie streep duss..

18. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    kan per persoon verschillen idd..
    ik gebruikte ze van Babi, gekocht via Sensitest (die worden gratis verzonden), waren bij mij ook mooi duidelijk

maar eh, fijne week ladies ;) hopelijk is het snel weer zover

19. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Gelderland
    Hallo dames zit nu in de nachtdienst dus rustig de tijd om alles te lezen hahaha.. Ik heb vandaag besloten dat ik Accupunctuur ga proberen.. Een collega van mij heeft daar voor geleerd en heeft al veel mensen geholpen om zwanger te worden.. het is het proberen waard.. Ik ga er waarschijnlijk donderdag na toe moet even mijn ovulatie afwachten.. het mooiste zou zijn als het voor de ovulatie gebeurd.. maja zit nu in de nachtdienst dus morgen en woensdag kan al niet.. hopen dat ik vrijdag pas ovuleer.. we zijn weer druk aan het testen :D

20. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ah Tieta, hopen dat het voor je werkt! :) geloof daar zelf niet persé in maar baat het niet dan schaadt het niet! hopelijk heeft het een goede werking op je :)

Deel Deze Pagina