Tekenen van innesteling, of???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderr, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Hey meiden!

@ tieta, niet geschoten is altijd mis ;) succes!

@ kirika hoe staat het er mee?

@ ros, kun je al ietsje genieten?

@ik..ohh ben zo zenuwachtig voor morgen pfff! we weten al wel dat het een jongen word ;)

tot snel!!

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @butterfly succes vandaag!

en ik kan stukje bij beetje wat meer genieten van het idee.. al weet ik dat de meeste miskramen rond deze termijn voorkomen (ben nu iets boven de 6 weken denk ik) dus toch spannend! en morgen over 2 weken de eerste echo, daarna kan ik pas écht een beetje genieten hopelijk

3. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai dames,

Hier nog geen positieve ovutest gezien en nog steeds dezelfde temperatuur. Maar ik verwacht morgen of overmorgen wel iets te zien hoor (hoop ik, anders hebben we al die maanden ernaast gezeten...). Wel alweer flink aan het klussen :-D.

@Ros, doe lekker rustig aan en niet denken aan miskramen. Blijf positief, het gaat echt allemaal goedkomen.

@Butterfly, hoe ging je echo? Alles goed?

@Tieta, jij ook heel veel succes komende dagen. Hoop voor je dat accupunctuur werkt.

4. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Woonbegeleider Ouderenzorg
    Gelderland
    @ Krika dank je wel.. moet morgen 12u erna toe duss ben benieuwd wel spannend !!!

5. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Kirika thanks :) en hopelijk idd snel die positieve ovutest!

@Butterfly ben ook benieuwd hoe de echo was!

6. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Gelderland
    Hallo Dames
    Net bij de accupunctuurdame geweest.. ze Heeft in beide oren 4 magneetjes geplaatst. Ze heeft ook naalden in mijn benen, armen en buik gezet deze mochten na een kwartier er weer uit.. Gelukkig dat deed wel ff pijn.. Ik werd erg moe en toen ik opstond duizelig.. Nu afwachten wat het gaat doen.. ben nu een beetje duf en moe.. duss dat word de rest van de dag bankhangen hahaha.. :D

7. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Hey lieve meiden!

sorry dat ik er nu pas weer ben!

maar alles was helemaal goed met onze kleine man!!

tot snel!!

liefs

8. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @butterfly fijn, gefeli!! :) nu nóg meer genieten

9. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    en ladies, zijn de eitjes al gesprongen deze ronde? :) ik lees nog steeds mee voor goed nieuws van jullie!

10. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Ros!
    Ben een beetje druk geweest afgelopen tijd, dus was al een poosje niet online geweest. Maar heb deze maand mijn temp bijgehouden en volgens mijn grafiek heb ik vorige week vrijdag mijn ovulatie gehad en volgens mij voelde ik hem ook. De donderdag ervoor had ik een bijna positieve ovutest (wrs net een paar uur te laat getest), dus volgens mij klopt dat wel! Ik blijf mijn temp nog bijhouden, omdat ik wil zien of mijn temp hoog blijft (zwanger) of weer afzakt volgende week (niet zwanger).

Hoe gaat het verder met jou? Kan je al een beetje genieten van het zwanger zijn?

@Tieta, heb jij je ovulatie gehad? Heeft de accupunctuur iets gedaan voor je?

11. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    hey Kirika, oeh spannend, weer echt op het wachtbankje dus! ben niet bekend met het tempen maar bedoeling is dat die dus mooi hoog blijft? duimduimduim, hopen op een positieve test volgende week!

hier is het oké, behoorlijk wat kwaaltjes wat toch wel weer pittig is... maar aan de andere kant ook 'blij' mee natuurlijk ;)
    a.s. donderdag de echo, als daar een levend mini-beebje op te zien is ga ik écht genieten denk ik, nu is het toch nog steeds wat onzeker en onwerkelijk..

@Tieta ook benieuwd hoe het bij jou gaat!

12. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Ohh kirika ga voor je duimen! temp moet mooi hoog blijven!!

@Ros spannend donderdag eindelijk de echo! wij hebben.dan ook weer controle! ga voor je duimen!

Xxx

13. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames, hoe is het met jullie? Al lekker misselijk? ;)

Ik ben nog steeds aan het tempen, maar vanmorgen was m'n temp ineens een stuk lager (hetzelfde als voor m'n ei), dus ik ben bang dat het weer niet gelukt is.... Ik hoop dat m'n temp morgen weer hoger is, dat ik gewoon een klein dipje had ofzo, maar ik hou m'n hart vast....

@Ros, heel veel succes met je echo morgen! Ik hoop dat je een mooi beebje ziet zodat je eindelijk kunt genieten.

@Butterfly, jij ook succes met je controle morgen. Hoever ben je nu?

14. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Hm Kirika balen van je temp (heb er niet zo'n verstand van verder), hopelijk betekent het niks en klimt hij weer lekker omhoog! duimduimduim!

dankjewel, ben wel echt nerveus voor de echo morgen..

15. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Oh shit kirika dat wil ik niet lezen hoor. we gaan nog harder duimen ;)

@ Ros, vind het zooo spannend voor je! mijn duimen draaien :)
    kom je het wel even vertellen hier?!

ik ben ruim 22 weken! alles gaat goed, blijf alleen moe moe moe....

liefs

16. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    yes ik kom me natuurlijk wel even melden na de echo.. thanks voor het duimen!

en pff ja die vermoeidheid, vond ik zo stom, iedereen riep dat je in het 2e trimester juist zoveel energie krijgt en pas aan het einde weer zo moe bent, maar ik was ook 9 maanden moooeee :p

17. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Net bruinverlies gehad en de welbekende buikpijn heeft zich weer aangediend.... Morgen zal ik wel weer ongesteld zijn. Word inmiddels een beetje hopeloos en begin te denken dat er wat mis is met mij of m'n man :(. Morgen maar even afwachten, maar ik vrees het ergste.

Ik wacht op goed nieuws van jullie morgen!

18. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ohh nee Kirika :( kom ik net blij mijn nieuws vertellen en lees ik zo'n rotberichtje van jou.... bahh balen zeg!!
    in welke 'ronde' zitten jullie nu?

ik heb vanmorgen een goede echo gehad, gelukkig, met een heel klein minimensje (2cm :p) mét kloppend hartje.. nu 8 weken en 5 dagen.. blijft natuurlijk spannend weer tot de 12 weken echo maar voor nu zit het dus goed!

19. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Gelderland
    Hallo Dames
    een tijd niet meer hier geweest... even afstand genomen..
    Vandaag weer na de accupunctuur geweest nieuwe magneetjes laten zetten.. Mijn NOD is vandaag en nog niet geworden duss..
    Heb wel wat pijntjes maar weet niet waar het vandaan komt.. ga er van uit dat ik ongesteld word.. Hoop natuurlijk stiekem wel dat het niet zo is... Maar kan er meer afstand van doen ben er niet meer zo mee bezig.. Hoe is het met jullie ??

Alvast allemaal Hele fijne feestdagen en een gelukkig en vruchtbaar 2013 !!!
    Groetjesss Mij

20. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    hai tieta, nog geen teken van de ongi? spannend! wanneer wil je evt gaan testen? of ga je eerst een paar dagen wachten? ik duim voor je!

ook van mij hele fijne feestdagen voor jullie allemaal!

Deel Deze Pagina