Nou, zoals ik al voorspeld had ben ik gisteren ongesteld geworden. We gaan nu ronde 11 in. We gaan maar weer eens van tactiek veranderen. Aangezien ik nu goed inzicht heb wanneer ik ovuleer (door de testjes en tempen), gaan we nu alleen klussen op de dag voor ovulatie en de dag zelf (en misschien dag daarna). Dus niet meer om de dag. Kijken of dit gaat helpen. Gewoon in een keer een flinke boost naar m'n ei toe :-D. @Ros, gefeliciteerd!! Ik zei toch dat je een prachtmensje te zien zou krijgen? Ga je nu eindelijk genieten, meid? @Tieta, hoe staat het bij jou ervoor? Nog steeds niet ongi? @Iedereen, ook van mij alvast hele fijne feestdagen en een gezond en gelukkig nieuwjaar met hopelijk veel goed nieuws!
thanks Kirika ga zeker genieten en blehhhhh rot-ongi!! sterkte en hoop dat 2013 een heel vruchtbaar jaar voor je wordt, dat wordt jullie jaar! wie weet helpt de verandeirng van tactiek wij hebben het ook véél gedaan rond de eisprong, zoals jij zegt..
hai dames.. Nee nog niet ongi en ook geen tekenen ervan.. Ik ga voorlopig nog niet testen.. wacht het eerst nog even af.. Groetjes
Ros wat fijn meis! gefeliciteerd en op naar de 12 weken!! @kirika, he wat balen voor je zeg, kan me goed voorstellen dat je er hopeloos van word @tieta, ben benieuwd, zal wel heel apart zijn!! mijn controle was ook weer goed! voel hem ook heel vaak bewegen! Voor iedereen hele fijne feestdagen!! tot snel
@butterfly jeej fijn dat de controle weer goed was.. fijn he die beweging voelen! @tieta je houdt het spannend!
Nou dames vandaag ongesteld geworden !! Had het wel verwacht.. maakt niet uit volgende maand beter !!
Ja idd. Ik kijk nog wel af en toe of iemand wat gepost heeft, want heb zelf niet zo veel te melden. Zit weer op de wachtbank . Maar nu we er toch zijn, hoe gaat het met je Ros? Nog steeds misselijk of valt het nu mee? Oh ja, de beste wensen nog allemaal!! :-D
misselijkheid is even wat erger geworden de laatste dagen.. maar schijnt ook wel een soort HCG-piek te zijn rond deze termijn dus daar houd ik me maar aan vast.. vorige keer was het ergste rond week 14 voorbij ofzo, dus even doorbijten. De reden is natuurlijk wél heel leuk dus dat helpt. Spannend meis weer op het wachtbankje, nog even geduld hebben weer zie ik aan je banner.. ik duim weer voor je!
Er word idd weinig gepost haha.. ik ook heb de laatste tijd ook weinig van me laten horen maar ben druk geweest.. Heb nu nachtdienst dus dan heb ik er mooi tijd voor Nou we zijn weer fris begonnen weer positief getest met de ovu. dus nu is het weer afwachten.. Mijn NOD is 26 januari... Hoe is het met jullie ??? groetjesss
Heej! hier een oude bekende. heb gisteren positief getest, ben nog ietwat voorzichtig, maar ben nu zwanger!
jaaa Vlinderr wat een geweldig nieuws, wat fijn dat je dat komt delen! Duim voor een mooie, gezonde zwangerschap voor je!
Gefeliciteerd Vlinder!! Wat een leuk nieuws! En Tieta, voor jou ook weer spannend. Nog maar een paar daagjes. Hier zijn we weer aan een nieuwe ronde begonnen. Dit is de laatste ronde dat we het zelf proberen. Als het nu weer niet lukt, gaan we naar de huisarts toe. Dit is namelijk ronde 12 voor ons. Maar ik geloof erin dat het dit keer raak gaat zijn. Ik voel het gewoon! :-D
@Kirika zou wel heeeeeel fijn voor je zijn, na zoveel geduld moeten oefenen en net voor de stap naar de huisarts.. ik duim heel hard voor je dat het deze keer raak is
Hey lieve meiden, hier ben ik weer, terug van weg geweest!!! Met mij en de kleine jongen gaat alles goed! Inmiddels 27 weken! Over 2 weken stop ik al met werken, heerlijk!! @ Vlinder, gefeliciteerd lieverd! Ben blij voor je en hoop echt dat het goed mag gaan!!! @ Kirika, meis, heel veel sterkte en succes! @ Ros, alweer 13 weken, wat heerlijk de 12 weken voorbij! Voel je je goed?! @ Tieta, duim, duim, duim!!!!!
@butterfly wow 27 weken alweer, ben je vast al mooi rond! beweegt de kleine vent lekker veel? ik voelde me de laatste 2 weken flink beroerd, echt een hcg-piek volgens mij, heel moe en vaak misselijk... nu nog steeds wel af en toe flink misselijk maar voelt alsof het langzaam weer iéts beter wordt.. heerlijk om uit het eerste trimester te zijn nu (vind ik de minst fijne al die onzekerheid en kwaaltjes, en nog geen zichtbare buik)
Hey Ros, Wat vervelend dat je je zo voelt. Net wat je zegt ws een hcg piek Moet eerlijk zeggen dat de vermoeidheid bij mij niet is weg gegaan. ..maar ja als dat t ergste is Ik ben al 21 kilo aangekomen sommige denken echt dat ik op punt van bevallen sta haha! Was t maar alvast eind april hihi! Wil je weten wat het geslacht is van jullie kindje?
woei, da's flink inderdaad butterfly... ben je echt voor 2 gaan eten? of is het gewoon vocht, reserves, etc.? tja je doet er helaas weinig aan is mijn ervaring, is maar net wat je lichaam pakt aan reserves wel oppassen want de laatste paar weken kwam er echt nog een kilo per week bij, bij mij :S einde ging het hardst ja we willen het geslacht deze keer wel weten (vorige keer was het een verrassing), ben erg benieuwd!