Wow, Butterfly. Dat zijn aardig wat kilo's . Weet je zeker dat er maar eentje in je zit? @Ros, lekker dat de eerste belangrijke weken erop zitten! Laat je ons weten wat het gaat worden? @Tieta, nog geen bloed? Ik hoop het voor je!! Ik moet nog even geduld hebben, maar we mogen in ieder geval weer klussen .
@kirika, spannend meis, hoop echt voor jullie dat het raak is.duim duim! @ Ros, ik ben van mezelf heel slank! Bij mijn dochter ook 31kilo aangekomen. Zíj is met 36+4 geboren. Ben bang dat ik nu wel over die kilo's heen ga. Hoop dat t er weer snel af gaat. Ik weet niet waarom ik zo aan kom.... Gaan jullie pretecho laten maken of wacht je op de 20 weken echo? @ Tieta, hoe is het bij jou? @ Vlinder gaat alles nog goed??!!
@butterfly tja je doet er weinig aan helaas, hoop ook dat je het na de bevalling snel weer kwijt bent @Kirika duimduimduimduimduimduim! @Tieta nog nieuws? wij wachten op de 20 weken echo.. maar ik laat het wel weten ja als die geweest is, nog 6 weken geduld helaas
Hallo Dames.. Ja er is nieuws maar geen goed nieuws helaas ben afgelopen maandag ong. geworden.. we zijn donderdag na de dokter geweest we zijn nu een jaar verder wil nu toch wel verder gaan kijken.. we hebben 27feb een afspraak bij de GYN. Erg spannend !!! Van het weekend jarig geweest dus nog geen tijd gehad om een berichtje te sturen haha..
@tieta gefeliciteerd nog met je verjaardag! wel heel erg balen dat je toch weer ongesteld bent geworden... goed dat jullie de stap naar de gyn. nemen, kan nooit kwaad om eens het e.e.a. te onderzoeken.. en in de tussentijd gewoon gezellig blijven maken toch hoop dat jullie snel meer weten en hoop nog meer dat je snel wél heel goed nieuws krijgt
@ Tieta, lieverd wat balen voor jullie zeg Wel goed dat jullie nu stappen ondernemen. Net wat Ros ook zegt; wel het gezellig blijven maken. You never know Ik heb inmiddels mijn laatste werkdag gehad! Dus vanaf maandag RUST haha!heerlijk ben er echt aan toe. Heb nog genoeg te doen en heb ook nog een dame van inmiddels 5 rond lopen! !
Hoi hoi, ik ben helaas dinsdag weer ongesteld geworden.... Heb enorm zitten huilen. Wij gaan nu ook naar de huisarts toe aangezien we al langer dan een jaar bezig zijn nu. Hoop dat dat meer duidelijkheid gaat geven. Gaat met jullie alles nog goed? Geniet je nog een beetje van je rust, butterfly?
Och lieve kirika toch, wat naar om te lezen. Zijn jullie inmiddels al bij de huisarts geweest? Hoop echt zoo voor je dat je snel goed zwanger mag zijn. Hele dikke knuffel voor jou! Met mij gaat het goed. ..moet nog wel veel doen maar dat komt wel goed. He bah vind t zo naar voor je......