Tekenen van innesteling, of???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vlinderr, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gelukje7

Gelukje7 Actief lid

10 okt 2011
    190
    0
    0
    Ik werk als verpleegkundige in een ziekenhuis
    Hoi meiden,
    Mag ik mee praten? Ik heb mijn nod in principe de 25e. Ik heb vorige week mijn eisprong gezien op de echo en gevoeld, en flink geklust, en sinds vandaag een licht bloedinkje en een heleboel gerommel. Heb echt het gevoel dat ik zwanger ben nu. Ik hoop voor jullie ook dat jullie zwanger zijn. Alleen dat afwachten he.. Pff ondanks dat ik veel werk denk ik er toch heeeeel veel aan nu. :D

Succes meiden!!!

2. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Hoi gelukje,

Tuurlijk mag je mee kletsen!
    Spannend voor je zeg, vooral doordat je gyn. Een eisprong heeft gezien. En dat je ook wat bloed bent verloren, klinkt hoopgevend!
    Zijn jullie al lang bezig?

Liefs butterfly

3. Gelukje7

Gelukje7 Actief lid

10 okt 2011
    190
    0
    0
    Hoi butterfly,
    we zijn 10maanden bezig nu. Maar nu heb k gelyk n vraag, k heb echt ongi pijn en net toen k opstond meer bloed dan gisteren en n piepklein stolselte. Het zou toch niet een vmk zijn?:( ik was er zo van overtuigd dat ik zwanger was n ook zou blyven. Mijn nod is pas de 25e, dus ongi kan k niet zijn lykt me. Het ziet ier ook anders uit.
    Liefs

4. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Hoi!

Hmm, dat is wel vreemd ja. Zelfs voor een vroege mk...
    Op hoeveel dagen zit je nu?

Wie weet een flinke innesteling....

5. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    hoi gelukje het zou een innesteling kunnen zijn

6. Gelukje7

Gelukje7 Actief lid

10 okt 2011
    190
    0
    0
    Hoi butterfly en 2dewolk,
    ik heb normaal n cyclus van ongeveer 35dgn. 21jul begin menstruatie. Vorige week do 9aug eisprong gehad, gister heel klein beetje bruinverlies by afvegen. Maar net na het wandelen zat er n beetje bloed in me broekje, rood, bruin. Ik heb fertiliteitsvpk al gebeld, die denkt toch aan n innesteling al kan het alsnog n vmk worden. Maar kun je zoveel last van krampen hebben in je baarmoeder door n innesteling? Ik zit nu op dag 26.
    Liefs

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hoi Gelukje,

Gezellig, kom erbij! :)
    Ik vind het wel hoopvol klinken je verhaal, ondanks je bloedverlies. Ik denk idd een goede innesteling. vmk zou wel beetje te vroeg zijn denk ik.. spannend!!

Liefs Vlinderr

8. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Vlinderr jammer maar inderdaad nog vroeg dus zegt nog niet alles...

over ongeduldig gesproken.. ik heb net ook spontaan een test gedaan, terwijl mijn nod pas over 6 of 7 dagen is (weet het niet precies).. ik dacht: je weet maar nooit of er héél licht een streepje is (ik kan heel goed turen, al zeg ik het zelf :p)
    maar -uiteraard- ook niks......

dat ongi-gevoel kan heel goed aan het begin van je zwangerschap... ik had vorige keer ook het gevoel dat ik ongesteld zou gaan worden
    je had het vorige zwangerschap niet maar dat kan nu natuurlijk weer anders zijn...? *duimen*

@Gelukje7 krampen door een innesteling kan, hoor! ik hoop voor je dat dat het is :)

9. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Ros... het was het proberen waard, toch?! wat zijn wij vrouwen soms toch ongeduldig! :D Het kan nog, he?!! gewoon hoop blijven houden. dat is het voordeel van (te) vroeg testen, je hebt nog kans!! :) (Ik heb vanmorgen weer een testje gedaan, weer negatief..en moet zeggen dat ik wel wat teleurgesteld was, maar inmiddels heb ik weer nieuwe hoop verzameld!! ;))

Ik heb mijn banner aangepast. Ik heb mijn NOD op dinsdag a.s. gezet, i.p.v. maandag. zit dus nu op 5 dagen voor de NOD, i.p.v. 4. Ik heb namelijk mijn eisprong van maandag op dinsdagnacht gehad. Ik zag maandag als de dag van de eisprong, maar eigenlijk is dat dinsdag, dus valt de NOD daarmee ook op dinsdag. (weer een dag meer kans, haha. :D)

Hoe is het met de rest van de dames? Mijn rug- en buikpijn is trouwens weer over. heeft een paar uur geduurd gisteren. Misschien toch een verlate innesteling? zou anders niet weten wat het geweest is.

Liefs!

10. Gelukje7

Gelukje7 Actief lid

10 okt 2011
    190
    0
    0
    Is het normaal dan dat mijn tampon wel gevuld is zeg maar. Want kben nu zwemmen en keek net en hy is byna helemaal gevuld met bloed. Alleen krampen zijn weg. Bah wat n onzekerheid, dacht dat n innesteling altyd paar druppels waren. Dit is net iets minder dan me menstruatie.
    Sorry voor de velen vragen maar ben er onzeker door.
    Liefs

11. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    ik heb ook sinds 2 dagen felle steken in me buik vooral rond mijn eierstokken soms voel ik de steek in mijn boven been net of je stroom krijgt zo voelt het een beetje erg vervelend voelt het eigenlijk.
    valt me nu ook op heb dit nog niet gehad.
    alleen mijn borsten doen nu niet zeer. ik WORD GEK .. :(

12. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Mijn nod is de 25ste. Heb een cyclus van 28 dagen en volgens berekening is vandaag mogelijk de innesteling. Ik heb wel kleine ongi steekjes die ik voel. Het is niet pijnlijk ofzo maar af en toe een steekje. Hoop dat het raak is!! Heb vaak genoeg geklust rond en op me eisprong. Ik heb testen al thuis vam zwanger en kids waar je 4 dagen eerder mee kan testen. Heeft iemand hier ervaring mee. Ik wil gewoon wachten tot mijn nod, maar denk niet dat ik daar geduld voor heb. Erg hè hihihih

13. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Ik denk persoonlijk niet dat zoveel normaal is :(

Andere meiden hier ervaring mee?

14. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Aah vlinderr! Jammer dat hij negatief was, maar idd hoop blijven houden!! Het kan nog ;)
    Hier gaat alles goed. Had vandaag wel een spontane bloedneus, haha heeft dit nog ergens mee te maken? ;)
    Verder wel buikkrampjes ook, maar dat kan ook door naderende ongesteldheid komen.
    Maandag een testje als het nog niet zo ver is.

15. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Zal later vandaag nog even reageren op de berichtjes die gepost zijn..

@Hier... ik heb ff een klein dipje. ik heb weer negatief getest! :( ik begin op dit moment de hoop een beetje te verliezen, vooral omdat ik bij mijn eerste zwaangerschap 5 dgn voor de nod positief testte. Heb niet zo'n zin om weer een nieuwe ronde met spuiten in te moeten gaan, dan ook IUI. deze ronde zelf geklust, is toch altijd wat natuurlijker dan dat ziekenhuis gedoe. Volgens mij zijn er toch ook maar weinig zwangeren die 4 dgn voor de nod niet posi testen, toch?? ;) Nu snap ik ook dat mensen wachten met testen tot de nod.. weer wat geleerd! ;)

Hoe is het met jullie, meiden??

16. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Ah vlinder, balen hoor :(
    Is eigenlijk wel beter om pas na je nod te testen, maar snap je wel heel goed hoor ;) je wilt zooo graag en dan is het heel lastig om te wachten of om ongesteld te worden :(

@hier, ik moest vanmorgen naar de huisarts, dacht neem toch urine mee. En tja...negatief helaas. Ook wel te verwachten. Zit op 25 en de voortekenen van een menstruatie zijn behoorlijk duidelijk.

1voordeel, koste mij nu geen test hihi.

Wel balen hoor dat het zeer waarschijnlijk weer niet is gelukt. Snif...

Liefs butterfly

17. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Balen Vlinder.. :( en op het moment dat ik balen intoets, kan ik me eigenlijk niet voorstellen hoe dat voor jou moet zijn als je al zolang bezig bent voor een wondertje. Respect meis.. Ik hoop echt wel dat het ook voor jou snel raak mag zijn!!! ;)

@ testen, zondag ga ik testen. Ik heb ook van alles in mijn hoofd, maar hou ook vast dat ik gewoon ongi kan worden.
    Ben de laatste dagen heel moe, heb hele levendige dromen, sinds gister zo nu en dan een steek onder in mijn buik, rugpijn heb ik nu weer minder, maar net na mijn ei eigenlijk bijna elke dag.. ben s morgens misselijk.. maar goed.. ons vrouwenlichaam houdt ons altijd zo heeerlijk voor de gek. dus we wachten maar geduldig af.

Gaan jullie wel wat leuks doen van het weekend?

18. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Butterfly... balen meis!! :( Dan ga ik ''gezellig'' met je mee naar de volgende ronde, hoewel we officieel nog een (klein) kansje hebben, toch?! Ik vind het nu wel ff lastig allemaal, idd je wil zooo graag! Helaas werkt het niet altijd zo!
    Ik moet zeggen dat mijn symptomen ook allemaal verdwenen zijn, dus geef mezelf niet veel kans meer. Hoeveelste ronde was dit ook alweer voor je?
    Liefs!

19. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Kiwi.. thx meis! Ik hoop voor je dat het raak is! :) spannend, he?! Ik ben benieuwd!!! duim, duim, duim!

@Weekend...Ik ga vanavond de nachtdienst in, straks nog ff proberen te slapen (uitslapen is helaas niet gelukt). Gelukkig maar 1 nachtje en dan 2 weken vakantie, heerlijk!! t weekend bbq-en met vrienden, gezellig! is ook gelijk een mooie afleiding. :)

20. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Klinkt wel hoopvol! wanneer ga je testen??

Deel Deze Pagina