Heb je de afgelopen dagen nog getest, of wacht je nu echt tot maandag? spannend meis! ik hoop voor je dat het raak is!! Geen idee trouwens of een bloedneus een symptoom kan zijn..
Tel niet meer in rondes maar in jaren.. Zijn nu op wat kleine tussen posens 3,5 jaar bezig. Best een poosje dus Op mijn profielpagina kun je mijn verhaal lezen (als je zin hebt natuurlijk Hoelang zijn jullie bezig? @weekend, morgen lekker bbqen met vrienden en denk zondag zwemmen met onze ondeugende kleuter Vanaf maandag ga ik eindelijk weer aan het werk! ( zie ook mijn profielpagina
Ow meis, wat erg voor jullie zeg!! zit je ook in de MMM dan, aangezien het zo lang duurt?? Ik zal je verhaal gaan lezen, je hebt me nieuwsgierig gemaakt! *knuf voor jou!* Mijn verhaal in het kort (proberen): Mijn hele leven al rare ongesteldheid gehad, heel anders dan mijn vriendinnen. Ik had op mijn 14e al het idee dat ik geen kinderen zou kunnen krijgen, omdat ik mijn cyclus anders was dan normaal... ik kreeg vanaf mijn 14e hele hevige bloedingen, met (sorry voor de details) hele dikke, hevige stolsels. met het gevolg veel bloedarmoede. Ben toen bij een gyn. geweest en heb er medicatie voor gekregen, wat tijdelijk wat hielp. de bloedingen hielden trouwens weken tot maanden aan! (soms ook héle lange tijd helemaal geen ongi) maar omdat ik zo jong was durfde ik me niet verder te laten onderzoeken. Laster aan de pil gegaan, wat uitkomst bood, geen last meer gehad. Toen ik daar mee stopte i.v.m. kinderwens bleef mijn ongi uit en had al een voorgevoel dat het niet helemaal klopte, ondanks dat je moet ontpillen. dus na 4 maanden nadat ik nog niet ongi was geworden naar de h.a. gestapt, maar moest toch nog 2 maanden van hem wachten. werd nog steeds niet ongi, dus ben toen doorgestuurd naar de gyn. Bleek dat ik PCOS had, dus alles viel op z'n plek, waar ik erg blij mee was! Toen een ronde clmid 50mg geslikt, deed niks, toen 100 mg, deed niks, toen 150 mg, deed niks. Toen FSG onderzoek gehad aan de eileiders en vervolgens overgegaan op hormoonspuiten. Dit heeft een tijd geduurd voordat ik daar eindelijk een eisprong mee kreeg en met IUI toen gelijk zwanger geworden. Nu voor een tweede, en eigenlijk precies hetzelfde verhaal als bovenstaand. Nu dus pas na 9 maanden (bijna 10 maanden) een eerste echte ronde, het duurt bij mij 'even' voordat ik een eisprong heb. Alleen deze ronde gewoon zelf aan de klus, i.p.v. IUI. Mocht het deze ronde niet raak zijn, dan volgende ronde wel weer IUI, om de kansen iets te vergroten.
@lang bezig zijn: respect ladies.... Wat lijkt me dat loodzwaar! Ik gun het iedereen zo om zwanger te mogen worden! Het was bij mij bij de 1e gelukkig snel raak maar ik heb dat nooit als vanzelfsprekend gezien, en ook een goede zwangerschap en gezond kindje niet! @vlinderr bah, kan me voorstellen dat je baalt... 4 dagen voor nod testen best wat mensen al positief, maar het hoeft niet! (ook niet als jij dat vorige zw. Wel al eerder had.. ) .. Dus ik duim nog steeds door voor je! Ik wil morgenochtend weer een testje wagen.. Dan 4 of 5 dagen voor nod... Ik heb geen idee hoe vroeg ik vorige keer posi getest zou hebben omdat ik het toen pas op mijn nod probeerde Sterkte allemaal met afwachten en hopelijk toch nog een leuk weekend!
Spannend Ros, ik ben benieuwd naar je test!!! Wat betreft het lang bezig zijn, tja,... zo gaat de natuur, helaas!! ik gun het ook iedereen om snel zwanger te zijn. De een heeft er wat langer voor nodig. Ik vind het altijd heel erg voor de mensen die gewoon onvruchtbaar zijn, die geen enkele mogelijkheid hebben. Dat het wat langer duurt, of dat je een handje geholpen moet worden is vervelend, maar wanneer je zwanger bent, ben je dat ook weer snel vergeten! Dus dat is het ergste niet..hoewel dat op sommige momenten wel es zo lijkt wanneer het tegen zit..
Jeetje, meis! respect hoor! jij hebt het nog een graadje moeilijker dan ik. Ik ben twee weken geleden ook begonnen met een nieuwe baan. ik was het traject al ingestapt (hormonen etc en om de dag voor echo's naar het zh) en heb ervoor gekozen om dit toch voort te zetten. Maar zit er niet echt op te wachten om volgende maand weer een nieuwe ronde in te gaan.. ik kan het niet verantwoorden om bijv. eerder naar huis te gaan i.v.m. de echo's etc.. daarom hoop ik nog zóó erg dat het toch alsnog gelukt is, hoewel die kans nu wel kleiner is en elke dag ook kleiner wordt! mss is het door mijn twee weken vakantie (die morgenochtend ingaat) nog een maandje te doen, maar daarna??? geen idee wat ik dan zal doen. Ik snap je keuze dan ook.. is niet makkelijk! Ik hoop dat er een wondertje mag gebeuren en je spontaan zwanger wordt!!
hey meiden, ik wil jullie even heel veel succes wensen met wachten! Ik heb (achteraf gezien) want ik had toen echt nog geen idee dat ik zwanger zou zijn de innesteling gevoeld. 1 week nadat ik deze flinke buikpijn heb gehad heb ik getest maar was negatief. Weer 1 week later heb ik positief getest en inmiddels dus alweer 14 weken zwanger! Ik was niet echt bezig met zwanger raken (geen ongelukje maar een prachting cadeautje) en daardoor heb ik niet hoeven zo hoeven wachten maar ik kan me voorstellen dat dat erg zenuwslopend is. Nogmaals succes met wachten! En het kan dus echt nog wel
Succes aan de dames hier! Jeetje sommige zijn inderdaad al lang aan het proberen en dan zit ik al te zagen over mijn vijfde ronde ...
Thx meiden! @Loxy... elke ronde is zenuwslopend, of het nu de eerste of de 20e ronde is. En iedere vrouw met een kinderwens wil ook gewoon het liefst dat het gelijk lukt, en logisch, toch?! elke ronde dat het langer duurt is weer een soort van teleurstelling, omdat je ergens voor gaat en graag iets wil. Dus met jouw 5 rondes kan ik me dat ook voorstellen, hoor! Ik hoop dat het snel raak is bij jou!
@Loxy als je er zo mee bezig bent is al het wachten lang! @kelly bedankt voor je berichtje, blijkbaar kan een positieve test zo dus wat langer op zich laten wachten.. gefeli met je zwangerschap!
@vlinderr; Nou kon het net ook niet meer houden en weer getest, negatief! Wel een héél licht streepje maar ik denk dat het een indroger is! Achja ik wacht nu netjes af, moet woensdag de MRI in dus dan doe ik dinsdag nog een test mocht ik niet ongesteld zijn, is die weer negatief dan ga ik de MRI in.. (al hoop ik natuurlijk dat ik hem dinsdag dik vet af moet bellen ) Balen dat je test negatief is! Maar het kan inderdaad nog, zoals zo velen zeggen.. Voel je nog symptonen? De rest van de meiden! Ik duim ook voor jullie! nog even geduld tot onze nod, moeilijk heh!!!
@zonzon een heel licht streepje kan toch goed licht positief zijn? zeker zo 3 dagen voor je NOD.. of kwam het pas veel later dan de afleestijd? een echte negatieve test heeft meestal geen enkel streepje (behalve de controlestreep)
@zonzon... idd, wat Ros zegt, een tuurstreep is een streep hoor! als je toevallig met 2v5 v kv hebt getest, dan heb je ook niet zo snel last van een indrooglijntje hoor. Heb je foto??? ik vind dit wel hoopvol klinken moet ik zeggen...spannend, ben benieuwd!!!
Bekijk bijlage 268437 Maar in het echt zie je hem nauwelijks (nu zie ik hem helemaal niet eens meer trouwens) En deze foto is genomen na de afleestijd, dus ik denk toch echt dat het een indroger is! (Op de foto zie je het niet eens, kan je nagaan hoe licht hij is..
zonzon IK ZIE M WEL HOOR! zet m anders in negatief dan weet je het zeker!!! ik hoop t voor je spannnnnnend
@zonzon ik zie ook een heel licht streepje! ik zou de test vandaag of morgen nog eens doen, hopelijk is het dan donkerder geworden en ben je gewoon zwanger! ik heb vanmorgen vroeg een extra gevoelige zw.test gedaan, zou nu 4 of 5 dagen voor NOD moeten zitten, maar was helemaal niks op te zien... dus heb er niet zoveel hoop meer voor deze maand
@Vlinder, thx voor je respect! Lief van je. Dus jij bent ook net met een nieuwe baan begonnen?!wat voor contract heb je? Ik heb dus een uitzendcontract en dat is best een nadeel. Heb wel contact gehad met uwv en hun zeiden dat ik wel mojn recht op ww hou als ik binnen een half jaar eruit geknikkerd word. Daarom durf ik de gok wel te nemen om op de normale manoer zwanger te worden. Maar net als wat jij zegt, ik kan het niet verantwporden om continue naar het ziekenhuis te moeten. Dus ivf duurt nog wel heellang... @zonzon, wat spannend zeg! Hoop voor je dat je een vette streep krijgt!! @alle andere lieve meiden hier, succes met wachten!! Geniet van het lekkere weertje!!
@Butterfly... Ik heb een jaarcontract van 26 uur per week. na een jaar wordt het omgezet naar vast, bij goed functioneren uiteraard. @Zonzon...een voorzichtige felicitatie van mij..ik zie echt een streep hoor, leuk!! @Hier,...nog steeds dipje, ben al sinds gisterochtend half 8 wakker. kan niet slapen! heb nachtdienst gehad, maar kon vandaag niet slapen, ben alleen maar met zwanger worden bezig, argh!! . Ik baal gewoon ontzettend dat mijn test niet posi is/was, aangezien ik nu in dubio zit wat ik zal doen i.vm. nieuwe baan; op naar nieuwe ronde, of wachten?? ik weet het ff niet meer... en daarbij het slechte nieuws: het eerste bloed heb ik gespot. Ga er vanuit dat het door zal zetten en ik dus ongi wordt. Het is nog niet echt rood-rood, maar ben bang dat het geen innestelingsbloeding is, aangezien ik vanmiddag nog steeds negatief testte.
Ach Vlinder, wat balen zeg. Ben eerlijk gezegd bang dat het dan toch een ongi is Tja, ik heb dus ook zo in dubio gezeten en uiteindelijk nadat ik bij het uwv mijn rechten heb nagevraagd bij een evt. Zwangerschap, besloten om het toch te blijven proberen. Kijk anders eens bij mijn profiel waar ik een topic heb geopend over zwanger worden tijdens uitzendcontract. Het is een hele moeilijke beslissing die je moet maken.en het frustrerende is dat je deze keuze helemaal niet wilt maken Voor ons was het nu wel zo dat we hierdoor nu niet en lang niet voor ivf kunnen gaan....lekker klote dus allemaal. Wij zitten nu dus een beetje in hetzelfde schuitje.... Hou oud ben je als ik vragen mag? Ik ben bijna 32..... Liefs