@ Butterfly....tja, de kans voor deze ronde heb ik opgegeven. volgens mij begint het door te zetten en heb echt ongi buik- en rugpijn, helaas! en aan de andere kant geeft me het ineens heel veel rust. Het gevoel wat ik had is nu bevestigd, ik voelde me de hele tijd al onzeker en had er al niet zo'n goed gevoel over. daardoor was ik er ook veel te veel mee bezig en nu is het gewoon klaar en ''goed''. maar ja, aan de andere kant is het dus idd lastig, een kinderwens waarbij je hulp nodig hebt vanuit de MMM, anders heb je weinig tot geen kans op een zwangerschap, en tegelijkertijd een nieuwe baan,..en wat geef je dan voorrang. Het scheelt dat ik nu twee weken vakantie heb, dus als ik maandag of dinsdag weer voor een uitgangsecho zou kunnen komen dan kan ik dan ook weer beginnen met spuiten. Ik kan dan twee weken spuiten, zonder dat dat ten koste gaat van werktijd, maar vrijdag gaan we een week naar Friesland, dus zou dan voor echo's weer terug moeten komen. en dan begint de ellende dus met werken en combi ziekenhuis. Áls ik besluit door te gaan, gaan we voor IUI, dus IVF is nog wel een stapje verder, kan me voorstellen dat dat in jouw situatie dan idd nog weer lastiger is!! Ik zal je verhaal en je topic rondom het werk binnenkort gaan lezen. Ben benieuwd. Wat leeftijd betreft ben ik nog een jonkie, wat dat betreft heb ik nog ff, maar toch.. ben bijna 27. Ik hoop dat er een wondertje mag gebeuren zodat we allebei snel zwanger zijn!! Liefs!
Laten we het hopen! ik blijf duimen voor jullie. hoe voelen jullie je, en zonzon heb je alweer getest?
Voel me eigenlijk wel goed! Voel me ook niet anders dan anders eigenlijk. Ik wil eigenlijk heel graag weer testen maar vl zegt wacht nou maar tot maandag! Nou laten we daar (voor een keer ) eens naar luisteren. Eigenlijk wil ik ook dat als ik weer test dat het dan super duidelijk is; ja of nee. Dus dan is het beste denk ik minimaal tot maandag te wachten. Morgen naar het strand, dan is de dag toch zo voorbij. En met de rest van de dames?!!
@Zonzon spannend hoor, ik zou erg optimistisch zijn na zo'n vorige test! nog even 1 dagje afwachten dus.. ga je gelijk morgenochtend testen? Ik voelde me de eerste dagen na de eisprong erg zwanger, daarna wist ik het niet meer en nu sinds 2 dagen sterk het gevoel dat ik ongesteld ga worden (en hele kleine 'spatjes' bruinverlies).. dit in combinatie met de negatieve vroege zw.test gisterochtend zeggen me dat ik waarschijnlijk binnenkort ongesteld word.. weer afwachten dus (ben nu 3 / 4 dagen voor NOD) fijne dag allemaal vandaag! wij gaan het rustig aan doen, gewoon lekker in de tuin met een parasol en de kleine in het badje want vind het veel te warm om iets actiefs te gaan doen
@ros84; Aah balen zeg! Hopelijk zet het niet door! In de tuin met een badje lijkt mij ook wel lekker! Koelkast en toilet lekker dichtbij!
Spannend zonzon,..ik ben benieuwd naar je test! Balen Ros, maar bruinverlies kan wel hoor! Ik hoop voor je dat het een klein bloedinkje is en geen ongi! Manlief heeft ook het zwembad in de tuin vol laten lopen, heerlijk buiten in het bad onder de parasol..wat een weertje, he?! en vanavond met vrienden BBQ-en, heerlijk!! Ik heb besloten om morgen te bellen naar de gyn en nog 1 ronde te doen.. in de hoop dat het dan gaat lukken!
@bruinverlies het is nog niet echt bloed, meer bruinige afscheiding.. maar dat heb ik normaliter vaak wel paar dagen voor mijn ongi, vandaar.. zolang het niet doorzet kan het nog alle kanten op en als het wel doorzet.. dan is dat even balen, maar dan trek ik vanmiddag lekker een rosé'tje open, lekker in de tuin (die laat ik nu maar even staan in het kader van 'je weet maar nooit') @Vlinderr ik ga heel hard voor je duimen dat het in de volgende ronde raak mag zijn!
Jaa heerlijk weer! vanochtend naar het strand geweest, en om half 2 de spullen gepakt, veel te warm. Daarna even in de tuin gezeten en nu is het buiten aan het miezeren dus naar binnen verkast. En jullie?
@ Vlinder... Is het al gekomen bij je? Bij mij nog niet...snap er niks van, heb de hele tijd het gevoel dat ik ongi ben en als ik dan naar de wc ga..helemaal niks..pff. Let op word ik morgen op mijn eerste werkdag lekker ongesteld.....pfff! En die warmte helpt ook niet echt mee. Zit me net te bedenken dat ik had gelezen dat je ongesteld bent. Sorry weet het even niet zeker en kan nu tijdens het.schrijven niet terug lezen... Maar goed, scheelt wel dat je nog jong bent heb je toch nog jaren. Begrijp me niey verkeerd want elke maand is er natuurlijk 1 teveel! Hoop dat er inderdaad een wonder mag gebeuren voor ons!!! @zonzon, heb je al getest?!!!! @ros, balen dat je bruinverlies hebt @alle.andere lieve meiden, hoe gaat het met jullie?! Ook zo aan het.genieten.van het mooie weer?! Sorry voor alle punten tussendoor maar ik schrijf vanaf mijn mobiel
@zonzon ben ook benieuwd, je zou vandaag nog een keer testen toch? @butterfly ook nog geen ongi dus? spannend! wanneer is jouw nod? @gisteren zoals mijn plan al was lekker in de tuin gezeten met de kleine (en hadden vrienden op visite), lekker gespetterd in het badje en op kleedje gespeeld ben wel blij dat het nu wat minder warm gaat worden hoor bruinverlies was het niet eens echt, meer klein beetje afscheiding.. nog geen ongi te bekennen, máár, wel echt alle tekenen, en nu vooral ook ontzettende hoofdpijn dus denk echt dat het er snel aan komt had nog stille hoop natuurlijk dus vanmorgen getest (12 dpo, 2 dagen voor NOD) maar geen streepje te bekennen, dus ik weet nu echt genoeg.. afwachten op de ongi dus maar!
@Butterfly... geen ongi kan een goed teken zijn, hoop voor je dat het deze keer eindelijk raak is!! het is wel een naar gevoel dat je zit te wachten, maar het niet komt... ik wil dan op zo'n moment graag weten waar ik aan toe ben. óf een posi test, óf dan toch maar ongi, maar dan weet je het in ieder geval. ik weet natuurlijk niet of dat bij jou ook zo werkt. @Ros...mmm, balen meis, dat je (nog) geen posi test hebt, maar theoretisch gezien heb je nog wel kans. Ik hoop het voor je.. en anders ga je ''gezellig'' met mij mee naar de volgende ronde in de hoop dat het dan wel lukt!! @Zonzon... en, en en????? @Hier... vanmorgen al weer bij de gyn geweest. Ik kan geen IUI krijgen deze ronde (net zoals de vorige ronde), want het lab heeft nog steeeeeeds vakantie, grrrrr. dus nu wéér een ronde zelf aan de klus. Ik had zo gehoopt op IUI, maar helaas. Tenzij ik heel erg laat een eisprong krijg, dan zou het misschien kunnen. Vanavond weer beginnen met spuiten en volgende week dinsdag terug komen. Ik ben dan op vakantie, maar dat moeten we er dan maar voor over hebben.
Hoi meiden kom even gezellig meekletsen! Merk dat er veel meiden zenuwachtig zijn, hoop voor iedereen goed nieuws!! Ben zelf ook erg zenuwachtig! Zit inmiddels in mijn 8ste ronde en op de 12/13e dag van mijn cyclus ovu test gedaan. Dik posi dus eitje gevonden! 7 dagen later iets bloedverlies, heeft 3 dagen aangehouden. Had geen inlegkruisje of iets nodig was echt alleen af en toe met afvegen. Het zag er ook totaal anders uit dan mijn ongi! Maar heb het idee dat dit misschien wel eens een innesteling geweest heeft kunnen zijn?! En ben zoooo benieuwd! Heeft iemand dit ook meegemaakt?
@Sammy het kán een innesteling geweest zijn, al voelt lang niet iedereen die en bloedverlies heeft ook niet iedereen.. maar wie weet!! ik duim voor je! wanneer is je NOD? @Vlinderr er is een kansje natuurlijk maar ik denk dat ik dan wel al een lichte posi test had moeten hebben, 2 dagen voor mijn NOD.. maar we wachten af.. en anders ga ik zeker 'gezellig' met je mee de volgende ronde in balen dat je langer moet wachten op IUI!
@Sammy,..klinkt idd als een innesteling. Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap ook gehad. Toen wel echt bruinverlies, dus niet alleen met vegen. Dacht toen dat ik ongi zou worden, maar bleek achteraf toch innesteling te zijn geweest. Ik ga voor je duimen dat ie mag blijven zitten!! spannend!! @Ros..dat je twee dagen voor de NOD nog geen posi test hebt, zou ik mij ook ongerust maken (had ik al met 4 dagen voor de NOD aangezien ik bij mijn eerste zw.schap al 5 dagen ervoor een duidelijke posi test had), maar je hoort of leest het wel vaker dat het dan nog wel gewoon kan hoor. Ik zal nog extra extra hard voor je duimen meis!!! Ach, en wat de IUI betreft, aan de andere kant is zelf klussen ook wel net zo leuk dan als dat ziekenhuis gedoe, maar ja.. met IUI vergroot je de kans gewoon wat. Ik hoop dat we gewoon geluk hebben en de IUI helemaal niet meer nodig is, haha.
Even een snelle reactie, reageer straks op iedereen; Vanochtend getest, heel vaag lijntje, op een beetje een gekke plek, veel dichter naast de C streep dan ik normaal zie op ZP. Even langs de dokter straks. Ben benieuwd!
@Ros84 Ja het kan inderdaad echt 2 kanten op! Mijn NOD is op de 23ste dus het is nog eventjes afwachten! @Vlinderr Ja vind het ook erg spannend! Bij mij was het de eerste paar uur (sorry voor details) rozig slijm/bloed en toen werd het inderdaad ook bruin. Dus erg benieuwd! Hoop inderdaad ook dat ie blijft zitten, heb namelijk in december al een miskraam gehad Maar bedankt voor jullie lieve reacties! Ik hou jullie op de hoogte!