He kutje . Zie toch wel een heel licht streepje. Pfff Weet niet hoe ik vanaf mn mobiel.een foto hierop krijg.....
Goedemorgen lieve meiden, Hier ff snel een update! Net getest.met gewone predictor en ja hoor 2 duidelijke strepen...pffff Probeer vandaag nog aan een kruidvattest te komen. Tot vanavond allemaal!
Krijg m via mijn mobiel er niet anders op Maar ja..2 duidelijke strepen maar wel met predictor.... Word vervolgd
@Butterfly; ooh wat spannend!!! Hoe voel je je? Hier: De rode vlag kan uit! Gisteravond ongesteld geworden en vandaag negatieve bloeduitslag. Dus ik doe mee met de volgende ronde!; Eerste dag van je laatste menstruatie:20 augustus 2012 Een beetje vruchtbaar:31 augustus 2012 Vruchtbaar:1 september 2012 Erg vruchtbaar:2 september 2012 Eisprong:3 september 2012 Innesteldag:8 september 2012 Vanaf hier kun je testen:17 september 2012 Zo mooier kan niet! Vruchtbare dagen in het weekeind, haha
@Butterfly,.... Wauw!!!!! gaaf hoor! Nu idd op naar de verlossende test van kv! alvast een voorzichtige felicitatie! @Zonzon... aaaaah, wat balen meis! echt jammer voor je! Hopelijk de volgende ronde meer geluk! Als het spuiten een beetje wil lukken zitten we ws. weer in dezelfde periode op het wachtbankje, kunnen we tegen elkaar aan kletsen. kan ook heel gezellig zijn. Blijf die posi test wel een beetje raar vinden...
@butterfly, het klinkt allemaal erg positief hoor en even over de ovutest->>> die van mij was ook knalpositief... geloofde het eerst niet maar na 2andere testen (kv en cb) toch echt zwanger dus alvast een voorzichtige proficiat
@butterfly dat klinkt wel heel goed en hoopvol!! ik kan de foto op je profiel ook niet goed zien, is superklein.. @zonzon wat jammer zeg! op naar de volgende ronde.. fijn dat de vruchtbare dagen gunstig uitkomen da's mooi meegenomen @mamavanalisha gefeli met je zwangerschap omdat ongi nog niet doorkomt (en voel me wel al dagen zwaar ongi) vanmorgen nog een test gedaan... negatief. na langere tijd, een uur ofzo, dachten we heel vaag een streep te zien maar is ver buiten afleestijd en dus waarsch een indroger (en ook bijna niet zichtbaar).. dus beschouw hem als negatief en wacht verder op mijn ongi.. heb echt alle symptomen van mijn normale ongi nu, alleen nog slijm/afscheiding ipv bloed.. stom he, ga ik steeds kijken of er al bloed is je kan toch niet zo'n late innesteling hebben dat het echt een week langer duurt bijv? normaliter zou ik vandaag of morgen mijn NOD hebben vind het vervelend dat ik nu al dagen wacht op mijn ongi want dan blijf ik steeds een sprankje hoop houden
Oeh ja dat zou wel heel erg leuk zijn! Ik vind die posi test ook een beetje raar, maar ik weet in ieder geval zeker dat ik 16 september pas weer ga testen, want door die vage testjes raak je alleen maar meer in de war
Volgens mij kan dat wel hoor van die late eisprong! Heb je een foto van de test? Erg lijkt me dat ja als je niet ongi wordt! Toen ik ongi werd kreeg ik meteen een soort rust over me heen, ik wist in ieder geval waar ik aan toe was.
@zonzon ja precies, ik voel me toch al écht ongi dus laat het dan ook maar komen.. des te eerder kunnen we weer aan de slag gaan tja ik krijg het écht niet op de foto.. hierbij de foto maar daar zie je waarsch niks (ik ook niet), alleen in het echt héél licht, maar kwam zo laat dat het wel door het indrogen zal zijn
Ik denk een heel licht waasje te zien, maar sinds die waas van mij gister ben ik niet meer zo zeker van tuurtestjes, haha. Mijn duimen draaien in ieder geval wel!!! Want het zou zo maar kunnen dat je toch zwanger blijkt!
nee idd, stomme tuurtestjes.. ik heb dat vorige maand ook een keer gehad, stuk duidelijker dan deze, en toch gewoon ongesteld (of missch zeer prille 'miskraam').. dus ik kan er niks mee totdat er echt een duidelijke streep staat thanks voor het duimen maar vooralsnog ga ik er vanuit dat we elkaar weer in de volgende ronde tegenkomen
Ik heb bij mijn testen nooit een indrooglijntje, dus wanneer ik dat zou hebben, zou ik denk ik toch een beetje hoop krijgen. Een late innesteling kan wel hoor, en je zit vandaag óf morgen op je NOD, dus het kan theoretisch gezien nog wel. Als je morgen nog niet ongi bent, zou ik nog een testje doen en dan met 2v5 van kv, deze zijn echt super betrouwbaar en goed, en zijn vrij gevoelig. Het is maar een tip. Ik hoop het nog voor je, en anders hopelijk meer geluk in de volgende ronde!!
Wanneer ik ook rond jouw tijd een eisprong heb, doe ik (ik ga het echt proberen!) met je mee! pas testen rond of op de NOD en geen 5 of 4 dagen ervoor!