Slecht slapen.....warm!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door AnnaS, 16 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi,

    Afgelopen nacht ben ik paar keer wakker geweest doordat de warmte mij aanvloog.
    Ik was gisteravond al met koppijn naar bed gegaan, maar heb vrezelijk beroerd geslapen.
    Dus het gevolg was dat ik me bijna had verslapen, maar eenmaal uit bed was er niks aan de hand.

    Moet nog 7 dagen wachten tot mijn NOD en wil ook niet teveel hopen, maar zijn hier meiden die er ook last van hebben?
    Het is echt niet fijn en verder heb ik geen klachten alleen wat gevoelige borsten.

    Groetjes Anna.
     
  2. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Hi!

    Ja ik had het een paar weken geleden ook, alleen was ik toen niet zwanger (nu weet ik het nog niet ;) ). Ik werd vaak snachts wakker en had het bloedheet en ik had me toen echt verslapen.. weet ook niet wat het geweest is maar vermoeiend was het wel!

    Groetjes Femmy
     
  3. Suzan

    Suzan Lid

    21 nov 2005
    80
    0
    0
    Hoi, ik herken het ook. Slaap de laatste weken erg slecht. Heb het ´s nachts erg warm en m´n hartslag is op e.o.a. manier heel hard. Weet niet of het een symptoompje kan zijn of dat het gewoon de spanning is. Wel irri, want overdag erg moe...
    Verder hier geen symptomen, maar ga morgen als temp nog hoog is vast een testje doen :) . Ben benieuwd!

    Succes de komende dagen AnnaS! 7 dagen is lang, he!

    Klusze vandaag Femmy!

    liefs,
    Suus
     
  4. emma

    emma Actief lid

    21 nov 2005
    113
    0
    0
    Ik heb van afgelopen woensdagnacht tot en met zaterdagnacht haast niet geslapen...Voelde me erg moe, maar kwam niet in slaap. M'n hart klopte ook ontzettend hard, voelde deze door heel m'n lichaam gaan. Sinds vannacht weer eens lekker geslapen gelukkig. Ik wijt het aan onbewuste spanning, want voel me verder goed.
     
  5. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    thanks Suzan! maar we hebben gisteren ook al geklust! (meest vruchtbare dag) ;)
    toch zullen we deze week ook nog wel een paar klussen plegen omdat ik de laatste keer pas een paar dagen later ong. werd dan normaal!

    groetjes Femmy
     

Deel Deze Pagina