tekenen van zwangerschap? of toch niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vonnie30, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vonnie30

vonnie30 Actief lid

16 jul 2009
    240
    0
    0
    Hallo, ik heb zo sterk het gevoel zwanger te zijn maar kan nog niet testen zit nog 7 dagen voor mij nod. Hoe zijn de klachten begonnen: ik heb op dag 12 mijn eisprong gehad, op dag 17/18 heb ik de hele dag vreselijk steken in mijn onderbuik gehad (mogelijke innesteling?) sinds dag 17 heb ik last van me rug steekjes in mijn onderbuik (soms aan de rechter kant soms aan de linkerkant maar meestal in het midden boven mijn schaamstreek. Mijn man zegt dat mijn stemming erg wisseld van vrolijk naar erg chaggo ook heb ik last van opgeblazen bij verders weinig trek in eten en heel soms een branderig gevoel bij mijn tepels. Ook veranderd mijn slijm van zuiver wit en echt klonterig tot 2 dagen geleden naar minder wet en wat meer zalf achtig (me baarmoeder mond/hals is ook zacht) zou dit tekenen van een zwangerschap kunnen zijn?

Liefs Vonnie

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja het kan, maar hoeft niet.. Je zult nog even geduld moeten hebben..

3. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    indd wat patroeska ook zeg je kan alleen maar afwachten.
    zoals ik lees kunnen het zwangerschapskwaaltjes zijn maar niets is zeker tot je een positiefe test in je handen hebt.
    er zijn testen waarbij je een paar dagen voor je nod kan testen.. moet jemaar ff googelen. bij mijn zoontje had ik ook 4 dagen voor me nod getest en het streepje knalde er vanaf.

succes!

4. vonnie30

vonnie30 Actief lid

16 jul 2009
    240
    0
    0
    Ja ik weet dat ik af moet wachten maar deze klachten heb ik al die maanden (de 18mnd dat ik bezig bent) nog nooit gehad wat ik er ook nog bij vergeet te zeggen. Dat ik zo ontzettend moe bent de laatste dagen ik kan gewoon in slaap vallen achter de Pc en ben normaal een echte nachtbraker Hihi

Liefs Vonnie

5. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

spannend ...nog ff afwachten.

Ik had deze klachten afgelopen cyclus ook maar helaas niet zwanger...hoop jij wel

6. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ik hoop voor jou dat je straks een hartstikke positieve test in handen hebt :D maar deze kwaaltjes heb ik dus elke maand, behoorlijke pms gewoon, maar je zegt dat je dit nog nooit heb gehad, dus ik hoop dat t een heel goed teken is! even afwachten dus nog :D

7. vonnie30

vonnie30 Actief lid

16 jul 2009
    240
    0
    0
    Ik heb net en testje gedaan van dipstick (ik weet het veelste vroeg) maar tot mijn verbasing kwam er dus een rose streepje (je moet dan 5 tot 10 min wachten en nu staat er een super licht streepje je moet hem wel in het licht houden 2 dagen geleden had ik er ook 1 gedaan en die was echt zuiver wit nu heb ik ze naast erkaar gelegt en de ene is echt wit en de ander een heeeeeeeel licht streepje

Liefs Vonnie

8. angelchild

14 sep 2009
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    vonnie dan denk ik dat ik je mag feliciteren dus een voorzichtige gefeliciteerd

9. pheeps

pheeps Lid

10 sep 2009
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    een streepje is een streepje lijkt me! , dus voorzichtig gefeliciteerd!

10. vonnie30

vonnie30 Actief lid

16 jul 2009
    240
    0
    0
    Ja maar hij is echt heel licht en moet eigenlijk nog 7 dagen wachten dus ga nog nergens van uit, maar heb wel een heel sterk gevoel.

Maar weet iemand wat het is als je steken in 1 van je borsten krijgt? Want die heb ik nu sinds een minuut of 10

Liefs Vonnie

11. guz3

guz3 Actief lid

17 feb 2008
    304
    0
    16
    Hey Vonnie,
    Ik heb dezelfde klachten als jij, dus hoop ook dat ik een licht streepje mag ontdekken!
    Had je je ochtend urine gedaan, dat wil ook nog weleens schelen!
    Maar zou t wel bijzonder leuk voor je vinden, zie dat je de 24e n onderzoek zou moeten doen, zou mooi zijn als dat niet nodig zou zijn, scheelt een hoop stress!
    Heel veel succes en ik duim voor je!

12. vonnie30

vonnie30 Actief lid

16 jul 2009
    240
    0
    0
    Hoi Soetje,

Nee heb het niet met ochtend urine gedaan was eigenlijk een vraag omdat ik er nog wat had liggen zit ook nog 7 dagen voor Nod. Maar zelfs mijn man ziet verandering (zou me 4de zijn) en hij zegt je bent hetzelfde als alle 3 de andere zwangerschappen.

Ja 24ste een onderzoek en zou zeker mooi zijn als dat niet hoeft het zou nou wel eens tijd worden na 18 rondes.

Jij mag al over 2 dagen testen zie ik ik hoop voor jou ook dat het raak is

Liefs Vonnie

13. tinkerbelletje

tinkerbelletje Actief lid

20 okt 2008
    205
    0
    0
    @vonnie, gefeliciteerd hoor even over je vraag over de borsten ik had wel soms steken en met name aan de zijkanten van me borsten,ook had ik de afgelopen week veel buikklachten ik dacht dat ik buikgriep had ofzo en krampjes in het midden van je buik boven het schaambot zeg maar.

liefs lin

14. vonnie30

vonnie30 Actief lid

16 jul 2009
    240
    0
    0
    Tinkerbelletje,

Ja vreemde steekjes idd aan de zijkant maar van 1 borst is nu inmiddels alweer weg, wel een enorme rugpijn zeg en idd hetzelfde als jou steekjes pijnlijk gevoel boven het schaambot in het midden vreselijk laatste 2 dagen wel weer wat minder. In ieder geval weet ik nu wat die steekjes zijn in mijn borst.

Jij trouwens gefeliciteerd he, ik wacht nog ff tot ik een duidelijke test in mijn handen hebt, deze was zo licht...

Liefs Vonnie

15. guz3

guz3 Actief lid

17 feb 2008
    304
    0
    16
    Nou, Vonnie, dan denk ik het wel hoor!!!
    Ik mag over 2 dagen testen ja, maar denk dat t morgen al gaat worden, ben zo benieuwd en nu ik dat van jou lees helemaal!!
    Wens je heel veel succes en hou me op de hoogte!!!

Liefs...

16. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Spannend Vonnie30. Ik zal voor je duimen. We lezen het wel.

Groetjes, Sammy

17. vonnie30

vonnie30 Actief lid

16 jul 2009
    240
    0
    0
    En? Al getest of toch nog niet ik ben erg benieuwd!! Hier eigenlijk nog hetzelfde gisteravond een vreslijke vlaag van misselijkheid gehad, en ik ben erge krampen, nu weer vreselijk ruspijn en mijn borsten zijn wat gevoeliger geworden, Lijker wel te branden.

Liefs

18. vonnie30

vonnie30 Actief lid

16 jul 2009
    240
    0
    0
    Hey Sammy,

Tja nog ff gedult!!

Liefs

19. guz3

guz3 Actief lid

17 feb 2008
    304
    0
    16
    Hey Vonnie,
    Ik had gisteravond nog getest, want had me laten pendelen en die zei sept 2009, dus ik dacht nou moet ik het weten ok, maar er kwam niks uit, dus of nog te vroeg of het is niet zo!
    Had kruidvattest, 2 voor 5, dus ben heel benieuwd!!
    Denk dat ik t morgenochtend maar doen, zou nou ok wel willen, maar denk dat ochtendurine beter is, of nie?
    Vandaag is eigenlijk mn nod, althans met de pil, want tis mn eerste ronde, dus t kan nog alle kanten op denk!

Succes he!! Laat het je weten hoor!

20. vonnie30

vonnie30 Actief lid

16 jul 2009
    240
    0
    0
    Oh Soetje,

Ik wist niet dat het je eerste ronde was/is. Hou er dan wel rekening mee dat het ook ontpillen kan zijn want dan voel je ook al die zwangerschaps kwaaltjes heel vervelend ik heb dat ook gehad namelijk maar hoop het wel voor je laat je iets weten morgen

Liefs

Deel Deze Pagina