wie ook last van darmkrampen tijdens zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door emma8888, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emma8888

emma8888 Lid

19 sep 2008
    34
    0
    0
    #1 emma8888, 17 sep 2009
    Laatst bewerkt: 17 sep 2009
    Hallo meiden,

Ik ben nu vijf weken zwanger, ik kan het nog steeds niet geloven.
    Ben ook heel bang dat het mis gaat. Geen eerdere ervaringen daarmee, maar het is nog maar vijf weken, dan kan er nog zoveel fout gaan toch?
    Ik heb heel erg last van darmkrampjes, oftewel moet veel scheetjes laten en ben bijna iedere dag naar de wc geweest terwijl ik anders nooit iedere dag moet. Misschien een beetje vies verhaaltje maar herkend iemand dit?

Groetjes Emma

2. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Heb gisteren toevallig ook ontdekt dat ik zwanger ben en ja ook ik ben winderig, alleen was het me niet opgevallen.

3. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    hey ja ik herken het zeker van mijn 1e zwangerschap zo als je ziet op me baner ben ik 3 dagen over tijd en weer heb ik zo veel last van mijn darmen vanmidag testen:D maar het Is heel normaal hoor niks om je zorgen over te maken;) liefs shirley

4. emma8888

emma8888 Lid

19 sep 2008
    34
    0
    0
    ok, ja ik ben zo bang om kracht te zetten zeg maar, dan denk ik straks komt het los. En ik durf niet te vrijen met mijn man, en ik weet dat het onzin zal zijn, maar zo voel ik het....

Jellybean: Gefeliciteerd!!!
    Shirley: Ik hoop voor je dat je positief test! Laat het even weten? Ben wel benieuwd.

5. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Dank je.
    Ik ben afgelopen weekend verhuisd, dus heb zwaar getild. Heb het gelukkig niet overdreven, omdat ik last had van mijn rug.
    Maar heb wel genoeg gedaan.
    Dus gisteren toen ik de posi test zag toen schrok ik wel effe, maar ja het is en blijft wat mij betreft in handen van God. Ik had eerlijk gezegd niet eens verwacht dat ik deze maand zwanger zou raken, want we hebben nauwelijks geklust, maar blijkbaar wel op de juiste momenten gedaan.
    En sex, nou ik weet niet, ik denk dat hij banger zal zijn dan ik, hihihihihihi.
    Volgens mij is ons lichaam zodanig gebouwd dat het zonder enig probleem kan.

6. emma8888

emma8888 Lid

19 sep 2008
    34
    0
    0
    Zo denk ik er ook over hoor, het is in handen van God. We moeten vertrouwen hebben. Alleen is het zo moeilijk.
    Ik doe mijn best iig.
    Ik kan het echt nog niet geloven, denk dat ik het eerst moet zien wil ik het echt geloven! Maar ja, de test zal niet liegen toch?

Weet je wat ik trouwens niet snap?
    Ik belde voor een afspraak met de verloskundige en die zei dat ik vijf weken was, hun rekenen vanaf de 1e dag van je laatste ongesteldheid, maar toen was je toch nog niet zwanger?
    Ze zei: je krijgt er eigenlijk gewoon twee weken gratis en voor niks bij. Ik vind het niet erg hoor maar ik snap het alleen niet?!!?!?

7. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Hoi meiden!

Ik herken het ook zeker wat jij zegt:D Vaker naar het toilet:D
    Ik was dinsdag bij me huisarts geweest en hij zei dat je gewoon seks mag hebben het kan geen kwaad hoor je beschadigd niks als je er bang voor bent;) (hij zei het zelf heb er niet om gevraagd):)

JELLYBEAN: GEFELICITEERD MET JULLIE ZWANGERSCHAP
    EMMA8888: GEFELICITEERD MET JULLIE ZWANGERSCHAP
    SHIRLEY17: IK HOOP HET VOOR JE, JE MAAKT ME WEL NIEUWSGIERIG:D

(WE ZIJN ONGEVEER NET ZOVER) LEUK:)
    WAAR HEBBEN JULLIE ZOAL LAST VAN?

XX KELLY

8. emma8888

emma8888 Lid

19 sep 2008
    34
    0
    0
    Dank je, ja eigenlijk weet ik dat ook wel maar vind het toch een beetje eng.

Ja leuk, was het bij jou ook zo dat je er twee weken bij kreeg?

Ik heb een beetje steekjes in mijn buik, veel last van mijn rug en errug moe.
    Gisteren ben ik een paar uur wezen winkelen en toen had ik dus erg last van mijn rug (als ik lang sta of loop) en ik was helemaal kapot. En ben maar 4 uurtjes geweest ofzo.
    Verder denk ik steeds als ik iets lekkers ga eten, mhh heerlijk..
    En als het dan voor mijn neus staat en ik er een paar happen van op heb krijg ik een beetje een misselijk gevoel en heb ik er ineens niet zo een zin meer in.

En jij?

9. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    hey meiden helaas negatief:( als ik niet ongi word ga ik zondag in de ochtend nog eens testen dus afwachten en hoopen maar.

10. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ze rekenen op deze manier omdat de cyclus per persoon echt enorm kan verschillen, de eerste dag van de laatste ongesteldheid is gewoon makkelijk na te gaan en dan heb je een goede indicatie van je zwangerschapsduur.
    Met de termijnecho rond 12 weken meten ze trouwens hoever je daadwerkelijk zwanger bent, dus dan kan je nog een paar dagen terug of vooruit worden gezet ;)

Hier had ik in het begin van de zwangerschap ook onrustige darmen, nog steeds af en toe..

11. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    @kelly87: bedankt en jij ook van harte gefeliciteerd

Ik heb al een paar weken hele zere booby's, ben heel erg moe en heb last van mijn rug, maar ik dacht dat die 2 laaste symptomen van het verhuizen kwamen.

Ik heb suikerziekte dus wordt gelijk door de gyneacoloog behandeld in het ziekenhuis. Dus heb nu mijn eerste afspraak staan voor 16 oktober, mocht al een week eerder, maar dan kan mijn vriend niet.
    Dus nu 4 weekjes rustig aan doen en hopen dat ik dan de hartje al mag horen. Moet eerlijk zeggen dat ik er weinig van weet.

En ja, bij mijn eerste zwangerschap (liep mis) legden ze me ook uit dat ze al vanaf je laatste eerste menstruatie dag gaan tellen, want ze kunnen nooit nagaan wanneer het eitje is bevrucht, pas later kunnen ze meten en goed vaststellen hoe ver je bent.

12. emma8888

emma8888 Lid

19 sep 2008
    34
    0
    0
    Nog even snel tussendoor een vraagje, ik las ergens dat je bij een test waar een + moest komen en geen streepje, dat dan beide streepjes even dik moeten zijn? Is dat waar? Bij mij waren ze namelijk niet even dik. Maar de test van de kv was ook positief.

13. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Hoi emma8888

Bij mij rekende ze ook vanaf de eertse dag van je laatste menstruatie.:)
    Bij mij waren de 2 streepjes ook niet even dik. (ik heb het aan me huisarts laten zien en hij zei dat ze allebei positief waren). De zwangerschapstestjes van Kruidvat is beter zichtbaar dan die van de Etos.;)

x Kelly

Bedankt voor de felicitaties!!!!:D

14. emma8888

emma8888 Lid

19 sep 2008
    34
    0
    0
    Kelly: Ik had er 2 van de kruidvat en 1 clear blue test. alledrie positief. Waar heb jij dan allemaal last van? Kan jij het al geloven? Ben je ook zo bang dat er iets fout gaat? Ik moet gewoon een vertrouwen hebben he?!

Jellybean: Ik las ergens dat je pas bij twaalf weken het hartje kan horen, en je echo krijg je ook pas rond de twaalf weken... Jammer.. ik heb 12 oktober een afspraak en ik dacht dat ik ons kindje dan kon zien en horen, dan kan ik het misschien geloven.

Ik hoorde trouwens een paar dagen geleden een heel bizar verhaal, degene die het vertelde weet natuurlijk nog niet dat ik zwanger ben, anders hadden ze t waarschijnlijk niet verteld. Iemand die ze kende had een kindje gekregen, dat was vast blijven zitten in het geboortekanaal, en toen moesten ze nog naar het ziekenhuis. Toen het eenmaal geboren was, was het al hersendood. Het heeft toen nog drie dagen geleefd. Erg he? En nu was ze weer zwanger en ze had nog niet getest want ze ging meteen naar het ziekenhuis door dat eerste kindje, en toen ze in het ziekenhuis keken (was al elf weken geloof ik) zagen ze alleen een zakje, er zat geen kindje in. En ze had wel gewoon alle symptomen van zwangerschap. Dus nu ben ik daar ook nog bang voor.

Hoop niet dat ik jullie nu ook bang heb gemaakt met dit verhaal.... sorry...

xx emma

Deel Deze Pagina