Hey meiden, Over 2 weken krijg ik een groeiecho ( ben dan 36 weken zwanger ) i.v.m. een grote baby. Onze zoon is geboren met 39 weken en woog 4610 gram. Toen ook ingeleid maar vanwege b.i. er is toen ook nooit o pgemerkt dat het een groot kindje zou zijn. Wie van jullie is of wordt er ook ingeleid vanwege de grootte van de baby? En bij welk termijn?
Ik ben morgen 39 weken zwanger en wordt ook goed in de gaten gehouden ivm de groei van ons kindje. Met 38 weken gaf de groei-echo aan dat hij 4 kilo zou zijn en vanaf 4.5 kgs willen ze wrs. ook gaan inleiden... Heb vandaag weer een afspraak by de gyn dus ik ben eens benieuwd!
ik ben ingeleid bij de tweede met 39.6 omdat mijn eerste 4800gr was. Deze viel uiteindelijk mee en was 'maar' 3830 maar toch een kilo lichter als de eerste!
Ik wist al ruim van tevoren dat mijn dochter behoorlijk groot was (ze werd geschat op 10 pond...) maar ik mocht toch gewoon afwachten tot de uitgerekende datum. Na een week overtijd was ze er nog niet en steeg mijn bloeddruk ineens behoorlijk, dus zou ik alsnog worden ingeleid. De nacht voor dat zou gebeuren kwamen de weeen spontaan op gang en is ze (wel met behulp van veel wee-opwekkers) na een bevalling van 17 uur geboren! Ze woog bij de geboorte 4580 gram en 53 cm... )
ik word bij een eventuele derde met 39 weken ingeleid, ook als de echo's geen groot kindje laten zien... Mijn groeiecho met 35 weken was namelijk helemaal gemiddeld, ze schatte het op max 7 pond bij de geboorte... Elize was echter bijna 10pond... (isab mijn eerste was 8,5 pond)