Hoi Allemaal, Even een vraagje... Sinds vrijdag avond ben ik veel slijm verloren. Beetje kwalachtig. Heel anders en veel meer dan normaal. Nu verlies ik sinds gisterenavond veel vocht. Elke keer is mijn onderbroek nat. Het ruikt niet zoet en ik heb ook geen weeen. Ik twijfel heel erg wat het kan zijn.... Groetjes!
klink als waterige afscheiding. vruchtwater komt echt in kleine plensjes of flinke scheuten zeg maar waardoor je niet langzaam een natte broek krijgt maar echt ineens een nat kruis en dit kan nogal verschillen door het wel of niet ingedaalt zijn van het hoofdje en of je veel of weinig vruchtwater hebt. afscheiding komt in kleine beetje heel de dag door en ruikt niet anders dan je gewent bent. vruchtwater ruiktheel zoetig. ik twijfelde heel erg maar omdat het langs me benen liep zo nu en dan belde ik toch maar en bleek het toch vruchtwater te zijn. over het algemeen verlies ik zeer weinig vruchtwater maar soms komt er ineens zo veel dat het echt langs me benen loopt en je kan het niet ophouden. wat je kunt doen is een luier op zijn kop in je onderbroek dragen. niet prettig maar hierop kan je wat vocht opvangen omdat het niks opneemt zoals maandverband maar blijft drijven. zo kan je snel zien of het waterachtig is of toch een dikkere vloeistof. voor de 35 weken is het vaak helder en na der 35 weken kun je wat huidsmeer van de baby terug vinden en zitten er witte vlokjes in als je twijfeld gewoon even bellen met de gyn.