Zwangerschap en Weight care..?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Riet2011, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riet2011

Riet2011 Nieuw lid

30 jun 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Ik ben er sinds gister achtergekomen dat ik zwanger ben d.m.v een zwangerschapstest. Ik ben natuurlijk heeeeeeel erg blij!!! :D Zeker omdat wij deze maand precies een jaar bezig waren! Vanmiddag moet ik naar de dokter, maar voordat ik ga wilde ik eerst jullie om hulp vragen.

Het zit namelijk zo:
    Ik ben een slanke dame van nu 25jaar oud. Ik ben ongeveer heel mijn leven qua gewicht onder het gemiddelde. Ik eet altijd genoeg, en ben niet ziek ofzo. Nou ben ik ongeveer een paar maanden bezig met weight care. Sommige mensen kunnen dit niet begrijpen, en denken dat ik wil afvallen. Dit is absoluut niet zo, ik gebruik het namelijk EXTRA bij mijn ochtend eten.
    Normaal moeten mensen die willen afvallen inplaats van gewoon een broodje, zo'n shake nemen. Bij mij is het zo dat ik dus 2 á 3 broodjes eet, en als 'drinken' daarbij een shake neem. Dat zorgt in principe dus voor 200 extra kcal. (andere mensen nemen bv een glas melk bij ontbijt)
    Ik weet niet of andere mensen dit ooit hebben geprobeerd, maar ik ben hier zeker van aangekomen! Na een maand zat er al bijna 2kg aan!
    Dit heb ik nog gedaan tot ik gister dus de test heb gedaan, en ik kan tot nu toe nergens vinden of dit wel of niet mag als je zwanger bent. Hoe ver ik ben weet ik nog niet, daarom ga ik vanmiddag naar de dokter.
    Weet iemand of dit mag ja of nee? Vandaag heb ik voor de zekerheid geen shake genomen omdat mijn vraag via internet niet beantwoord kon worden. Kan iemand mij dit vertellen?

Alvast hartstikke bedankt!

Groet,
    Riet2011

2. Samsam

Samsam Actief lid

15 feb 2011
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het niet doen, Er zit 50% van de ADH vit A in.

3. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Ik snap je verhaal niet, je wilt niet afvallen, je neemt het bij je ontbijt, wil je dan juist aankomen, terwijl je een normaal gewicht hebt? Ik denk dat ik het niet helemaal begrijp?

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik zou het niet meer doen, je wordt waarschijnlijk sowieso al iets zwaarder door de zwangerschap. En als er inderdaad veel vitamine a in zit, moet je het zeker niet doen!

5. Samsam

Samsam Actief lid

15 feb 2011
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ze neemt die shakes om aan te komen. Is niet zo heel gek. Zijn wel meer mensen die dat doen.

Maar heb je al antwoord gehad van de dokter ?

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ze zegt dat ze onder het gemiddelde zit, dus daarom wil ze aankomen.

Deel Deze Pagina