tekenen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Marlieke, 29 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Wie kan mij vertellen als ik beschrijf wat ik allemaal voel of dit tekenen zijn?
    Ik heb namelijk sinds ongeveer zaterdag 19 mei last van pijn onder in de rug en steken in de buik. Ook heb ik last van urine(?)verlies op de meest onmogelijke momenten. Ik heb daar dan totaal geen controle over. Ook verlies ik soms kleine beetjes slijm tijdens het plassen. Het lijken wel snottebellen. (sorry voor het vieze onderdeel) En af en toe heb ik heel dunne afscheiding. En dit alles dus sinds die zaterdag. Nu ben ik 37 weken en 1 dag zwanger. Toen dus bijna 36 weken.

Wie weet er of ik nu dan bezig ben met het "voorwerk" van de bevalling?

Groetjes,

Marlieke

2. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Hi,

Ik ben zelf zwanger van de eerste dus ik zou het niet weten. Maar die slijmdraden kan weleens je slijmprop zijn. Die kun je echter ook bijv. 2 weken voor de bevalling verliezen, maar ja ook op de dag van de bevalling zelf.

Ik hoop het voor je in ieder geval en wens je een goede bevalling toe.

Groetjes Cindy

3. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    Dank je Cindy, ik hoop dat met jou ook alles goed verloopt.

4. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Geen idee, bij de één zijn het voortekenen bij de ander niet. Ik had een paar dagen voor de bevalling tijdens het plassen wel wat wit slijmverlies, iedere keer een beetje. Verder nergens last van gehad tot ineens m,n vliezen braken en 12 uur later ons dochtertje geboren werd.... Ik was trouwens 37 weken 6 dagen toen de vliezen braken en ben bevallen met 38 weken precies. Succes!

5. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    Dank je Rachel voor je antwoord. Ik geloof dat het maar het beste is om alles over me heen te laten komen. We zien het wel.

Groetjes!

6. Shirleyke

Shirleyke Actief lid

Ook ik ben zwanger van mijn eerste kindje en zou het dus niet echt weten...
    Maar ik kan je wel zeggen dat ik vaak slijm verlies bij het plassen en dat urineverlies is bij mij 2 weken geleden ongeveer begonnen.
    Mijn kindje ligt in stuit en stampt constant op mijn blaas, denk dat ik daarmee urine-verlies heb.

Succes Marlieke en een super bevalling toegewenst ;)

7. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    Dank je Shirleyke, jij ook succes gewenst en hopelijk gaat alles goed komen met de bevalling ondanks dat je kleine in een stuit ligt.

8. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    Vandaag bij de vk geweest. Het was hoogstwaarschijnlijk toch wel de slijmprop. De beeb was nog niet volledig ingedaald, maar dat gaat vast ook nog wel gebeuren. Wel spannend allemaal.

Groetjes,

Marlieke

9. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Ik wacht ook maar rustig af, ik krijg wel steeds meer last van harde buiken maar heb gehoord en gelezen dat dat ook nog wel even kan aanhouden
    Helaas is het bij iedereen anders...

10. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    Vervelend he Mik? Dat je geen garantie kunt krijgen van: "als je dit of dat voelt, dan is ie er binnen 2 dagen" :)
    Dat zou wel handig zijn. Mijn schoonzus kreeg een kleine garantie. Zij en mijn broer zijn een dag na ons uitgerekend. En zij kreeg dus te horen dat de kleine in ieder geval nog voor ze 40 weken is geboren zal worden. Maar ja, dan blijft de grote vraag, wanneer?
    Ach, ik troost me maar met de gedachte dat hij/zij er ooit een keer uit gaat komen en dat dat in ieder geval binnen nu en pakweg 5 weken gaat gebeuren. :)

Groetjes en succes straks met de bevalling.

Marlieke

11. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

2 jul 2006
    406
    1
    0
    Ik ben ook benieuwd, tegen mij zeiden ze ook dat de kleine voor de 40e week geboren zou worden..
    Inmiddels ben ik al 40 weken en 3 dagen..

Deel Deze Pagina