Niet om een discussie op te laaien of het kan of niet. Ik zoek een nette manier om op de uitnodiging van mijn dochter haar eerste verjaardag de link met een kadolijstje neer te zetten. Zou ik gewoon de link neer kunnen zetten of staat dat heel aso? Ivm ruimtegebrek en geen tuin kunnen wij niet alles kwijt en wij hebben een hond die nogal hysterisch reageert op elektronisch speelgoed
Laten we eerlijk zijn. Niemand gaat naar een kinderverjaardag zonder cadeau. Dus waarom mensen niet wat ideetjes geven? Ik zet meestal iets in de trant van: Cadeautip nodig? Kijk op link voor wat ideetjes.
Wij hadden ook een lijstje gemaakt op Lijstje.nl - Home en op de uitnodiging de link gezet met erbij; cadeautip nodig? Kijk op .... Ik heb er alleen maar positieve reacties op gehad en voordeel is dat er niets dubbel gekocht wordt omdat je je cadeau kan afstrepen op het lijstje. Bijna iedereen had een cadeau van het lijstje gekocht. We hadden in verschillende prijsklasses cadeautjes erop gezet.
Ik twijfel er ook over. Ik hen wat rondgevraagd bij vriendinnen, en zij vinden het alleen maar makkelijk. Ik vond het zelf ook fijn als er zo'n link bijstaat overigens. Dus het komt ook op mijn dochters uitnodiging.
Ik zou daar wel gehoor aan geven. Ik vind het soms zo lastig om iets te kopen voor een ander kind. Je weet niet altijd van zijn of haar interesses zijn en je zit er al snel naast.
Ik vind het ook fijn hoor zoiets.... Hier altijd "nee ja ik heb echt geen idee wat we nog nodig hebben" grrrrr als jullie het al niet weten ! Ik ben dus voor! Ga het zelf ook doen bij volgende verjaardagen (verschil van 14 maanden dus alles wat je maar kunt bedenken qua houten speelgoed/fisher price etc hebben we al.....)
wij hebben dit ook gedaan op de 1e verjaardag van mijn dochtertje.. er stonden kleinigheidjes op van 3 euro.. leuke boekjes om te voor te lezen.. tot wat grote cadeau's 20-30 euro.. met daarbij gezet dat ooms tantes ook samen konden doen.. mij maakte het niet uit wat iedereen ervan vond.. ze had toen al zoveel speelgoed dat ik niet weer 4 puzzels wilde en 6 knuffels.. gelukkig hielden ze zich aan het lijstje.
Ideaal! Hier wordt (bij mijn zus) niet met internet gewerkt maar met van die cadeauboxen in de speelgoedwinkel. Superhandig. Snel erin en eruit en geen gedoe met wat dit jaar weer "in" is.
Ik heb het zowel op geboortekaartjes als verjaardagsuitnodiging gezet. Krijg alleen maar positieve reacties. In de begeleidende tekst op de site staat ook dat er geen verplichting is dis dat ze ook niks/iets anders mogen kopen...