Zoals de titel al zegt wil ik vragen aan de meiden die zelf die mooie taarten maken van oa marsepijn; wat vragen jullie nu voor zo'n taart? Mijn vriendin heeft voor mij een paar taarten gemaakt voor de verjaardag van mijn kids, en ze vraagt er 20 tot 30 euro per stuk voor! Ik vind dat nogal een bedrag, maar ik heb er dus helemaal geen verstand van... Die voor 20 euro is een gewone ronde taart; Bekijk bijlage 93590
Bekijk bijlage 93591 en voor deze taart 30, dat vind ik ook wel goed, want deze is echt groot! En er hebben ruim 20 mensen een stuk van gehad.
ik denk dat het best redelijke bedragen hoor. al moet ik zeggen dat ik die beide taarten maar matig vind maar oke dat is mijn mening. ligt ook een beetje aan een vulling maar om je even een indruk te geven van prijzen; moskocvich {voor bisquit kost voor een pak van 500 gr meestal goed voor ongeveer 2 taarten; 2.75 1 potje kleurstof kost 2.75 hier doe je wel een tijdje mee. 1 kg FOUNDANT {dus marsepijn geen idee} kost 7 euro en hier heb je meestal voor 1 taart genoeg mee. dan krijg je nog de vulling en dat is gewoon afhankelijk van wat jij erin wilt hebben. daarbij het gebruik van diverse materialen én denk aan ingredienten zoals ook het ei voor in de bisquit... 1 taart kost alleen voor de versiering bij mij ongeveer 4 uur werk. een prijs berekening is ongeveer e 1.60 p.p maar dan heb ik het wel over taarten van mensen met wat ervaring
ben het eens met anniek, het is niet erg duur wat ze vraagt. Mede omdat ingredienten duur zijn en dan nog de uren werk die er inzit.
ik vind dit hele redelijke prijzen.. goedkoper vind je ze denk ik nergens (behalve dan bij mensen die echt beginners zijn, maar dan zijn de taarten 'meestal' niet echt super mooi) maar jou vriendin lijkt mij ook nog niet echt ervaren?
Het is een heel net bedrag. Over het algemeen betaal je veel meer. Er zit namelijk nogal wat tijd in. De twee taart ziet er wel afgeraffeld uit. Niet echt netjes.
Vind het absoluut niet duur. Als je ziet wat ik betaald heb voor mijn taart, schrik je echt. Was 90 euro voor 1 taart maar wilde ook een meptaartje en laten bezorgen dus was nog zo'n 120 kwijt. Was het zeker wel waard. Wat was ie mooi en groot en lekker. 2 lagen en een kroon erop
Ik vind het wel veel geld...helemaal omdat ik ze helemaal niet zo mooi of boeiend vind. Maar ik ben dan ook een zeikerd met zulke dingen!
Opzich valt de prijs wel mee, maar ik vindt ze echt niet mooi als ik eerlijk moet zeggen. Ze zien er ook niet lekker uit vindt ik.
goedkoper vind je ze wel ( bij mij bijv ) en aangezien ik me helemaal scheel kan werken aan de taarten denk ik dat mijn taarten wel mooi gevonden worden maar ben het wel eens want echt heel bijzonder vind ik de taarten zoals hierboven ook niet ..........en voor een vriendin vind ik ze wel aan de prijs want echte vrienden laat ik nooit het volle pond betalen (maar dat ben ik ) maar buiten dat zijn de prijzen redelijk ....
Tegenwoordig willen we allemaal voor een dubbeltje op de eerste rij zitten lijkt wel.. Nee ik vind het hele nette prijzen.. Ze zijn misschien een beetje sober.. Maar dat is beide schuld want er moet goed overlegd worden wat er op de taart komt etc. Wij maken altijd van te voren een schets en zo kan onze klant ook nog feedback op geven.. Wij vragen voor een gewone taart al 2,00 pp. Dus daar kan je als basis van uitgaan dat de meeste mensen dat ervoor vragen.. Cupcake´s gaan hier voor 1,25 de deur uit met een minimum van 12 stuks. Er gaat namelijk ook heel veel tijd in zitten in zo´n taartje ... Echt ik ben soms een halve dag kwijt.. kijk maar eens op dreamcake met het bekende voor en erachter
tja, ik vind ze niet bijzonder maar ook niet heel lelijk en ik zou voor een vriendin altijd reductie prijs geven/vragen. Maar op zich zijn het normale taarten. Ik ga voor opdrachten uit van tussen de 1,75 en 2,25 per persoon, afhankelijk van de wensen. En die prijs geef ik ook altijd aan de klant voordat we bevestigen dat ik de taart maak, zodat we beiden weten waar we aan toe zijn.
Ze maakt idd nog niet zo heel erg lang taarten, maar wat ze heeft gemaakt doe ik haar niet na. Die hele grote taar voor Arthur vind ik wel heel leuk, het is een ontwerp die we samen hebben gemaakt; een kussen met een kroon er op. King Arthur En die andere taart had ze voor mijn verjaardag gemaakt, ben gek op dolfijnen dus vandaar. Maar ben wel blij dat jullie heel eerlijk zijn, en dat de prijzen redelijk zijn.