Beetje raar onderwerp voor een zwangerschapsforum maar zo eens in de zoveel tijd is mijn man erg blij met dit forum Hij is op zoek naar een electrisch scheerapparaat, maar dan wel ééntje die helemaal glad scheert, en dus geen stoppels laat staan. Nu dus op zoek naar merken en ervaringen. Vandaar dit topic. Dus waar scheert je man mee, en maakt die ook gelijk glad. Alvast bedankt
Mijn man scheert zich altijd met mesjes (Gilette Mach3), maar wilde ook graag een scheerapparaat. Leek hem wel handig. Hij heeft toen de Braun Cruzer4 gekocht (kan trimmen, scheren, nat scheren etc..). Zag er altijd zo perfect uit in de reclames Nou, ik denk dat hij zich er 3x meer geschoren heeft en het ding is in de kast beland....Hij scheert gewoon niet glad! Zonde van het geld, maargoed, hij weet het nu. Ik denk ook dat een scheerapparaat nooit zo glad kan scheren als mesjes.. Mijn vader heeft een Philips, zo eentje met 3 van die schijfjes en hij is wèl tevreden. Maar mijn vader heeft nooit met mesjes geschoren en weet dus niet beter...
wij hebben hier nog een nagelnieuwe 2 x gebruikte braun cruzer 4 liggen mijn man wou ook geen stoppels en er werdt in de winkel nadrukkelijk gezegt dat deze kan trimmen en glad scheert nou mooi niet dus.. ze wouden hem niet terug nemen want het is een gebruiksvoorwerp... dus die zou ik niet nemen
Gillette. Dat ding dat trilt... kan ff niet op de naam komen. Hij zweert erbij! Mesjes zijn duur, maar af en toe in de aanbieding een stuk goedkoper. En... hij doet heel erg lang met een mesje.
Hier word gewoon nat geschoren, scheeraparaten vinden we allebei vies. Op mn werk scheer ik wel alle mannelijke clienten met een aparaat. De enigste die ik niet vies vind is deze: Philips - HS8420 - scheerapparaat - wehkamp.nl althans, er zitten niet van die zakjes scheercreme in maar je vult hem met een flesje bij door die erop te drukken. En je kan hem draaiend onder heet water houden waardoor je de scheerkoppen schoonmaakt. Hij scheert ook goed glad. Maar nat scheren is volgens mij altijd nog fijner.
Mijn man heeft een Phillips. En dan één waar ook een zelfreiniger bij zit. Hij is zeer tevreden en heeft na het scheren een lekker zacht huidje. Om te zoenen zo zacht.