Ja! Dit was het eerste wat in me op kwam. Wat een indruk Geen blauwe ogen? Dat herinner in me wel Snel even terug kijken
Ja Kickuh he je jeugd komt dan echt even terug... Olivier bommel en scruffie w as ook zo een tranen trekker
Ligt het nou aan mij of zie ik niemand david de kabouter noemen? Haha die vond ik juist zo cool, met die ene engerd.
Het is geen tekenfilm, maar Punky Brewster vond ik ook helemaal geweldig. En Full House, kwam er gisteren achter dat dat weer komt, hoera!
Ik kan me ook niet zoveel tekenfilms herinneren. Wel een gewone serie (niet Nederlands) over 3 jongens, ik dacht broers die leefden in een bos in een holle boom. En de Zevensprong vond ik echt machtig! Moet rond 1980 geweest zijn denk ik zo. Was echt spannend! En mijn helden Q en Q, ook zoiets.
ja david de kabouter spreekt voor zich ik keek in de jaren 90 ook de serie around the twist met die vuurtoren, als ik eraan denk zit dat liedje weer in mn hoofd! wat keken we trouwens al veel series vroeger he
Femmy ja dat is tog met die vogel??? Die keek ik altijd op de camping.. samen met de serie met die jongeren die griezelverhalen gingen vertellen om.een kampvuur!
heerlijk die oude tekenfilms hihi probeer ze welleens met mijn dochter te kijken maar ze gaat toch voor de nieuwe. maja de bij is nu ook in nieuw jasje maar blijf de ouden mooier vinden.
Volgens mij nog niet genoemd, maar erg leuk: - Familie Robinson - Samurai Pizzacats - Beverly Hills Teens!! - Bikermice from Mars - Starstreet - Teddybear Picknick (ofzo, was een film) Geen tekenfilm, wel jaren '80 en '90 series: - Goosebumps (kippenvel) - Are you afraid of the dark? - Round the Twist - Punky Brewster - Baywatch - Secret life of Alex Mack - De Moddermonsters (of "Under the mountain") - Lotte (was een scandinavische serie over een meisje die onzichtbaar kon worden als ze op haar navel drukte)
Nog een serie die ik erg graag keek: "The Secret World of Alex Mack"! Kent iemand dat nog?? Over een meisje dat ooit een of ander chemisch goedje over zich heen had gekregen en zichzelf daardoor vloeibaar kon maken of zo. Kon ze onder deuren door en door kranen etc.
ik keek vroeger een tekenfilm en ik hoop dat iemand nog weet hoe het heet: Wat ik nog weet was dat het voorstukje begon met een achtbaankarretje dat dan van de rails liep en in een andere wereld kwam. Super spannend vonden wij het! Ik zou er graag nog eens iets van terug willen kijken.