Tekenfilms jaren 80 en 90

Discussie in 'De lounge' gestart door bambie88, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hihihi, dit is een topic voor manlief. Die is helemaal dol op die oude tekenfilms waarvan er sommige inmiddels een herstart hebben gemaakt :D Hier zingt hij regelmatig de liedjes van Ovide, Seabert enz hahahaha!

Ik moet zeggen dat ik zelf er weinig van herken. Mss komt het omdat we tot mijn 18e thuis alleen een eigen antenne hadden en dus alleen NED 1, 2, 3, Belgische zenders en Duitse zenders konden zien (die laatste twee als we met een speciaal kastje de antenne de juiste kant op hadden gezet). Commerciele zenders konden we dan ook niet zien...

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik keek vaak naar : berenboot , barbapapa, familie knots , fabeltjeskrant , boes boes , love boot , zijn veel meer maar weet zo niet . Komt vast nog meer .

3. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    oja die herinner ik me nog wel

4. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.566
    601
    113
    Dankjewel! Ben van 1982 en er gaat wel ver weg een lampje branden als ik dit zie ja... Grappig, mijn dochtertje heet Nathalie maar had me nooit gerealiseerd dat er een tekenfilm bestond met die naam....

5. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Grappig dat jij fam sanders noemt. Ik kan me die serie ook nog goed herinneren, maar schijnbaar niemand anders in mijn omgeving.

Verder keek ik ook altijd boes, snorkels, de bionicsix ( geen idee of je het zo schrijft of dat het zo heet, herkent iemand het überhaupt? ).
    Ook keek ik altijd are you afraid of the dark, saved by the bell, ready or not, boy meets world.

Deel Deze Pagina