Wie kijkt er ook naar 16 and pregnant of teen mom, zoals het nu heet? Ik heb het vandaag gezien. Ik vind het goed dat Maci weg is gegaan bij Ryan. En ik denk dat het stel dat hun kindje heeft afgestaan het nog best moeilijk krijgt! Als ze nu al een tatoo hebben laten zetten etc. Ik weet nog niet zo goed wat ik van Farrah moet vinden... Wat vinden jullie?
Kan je ook ergens alle uitzendingen terug bekijken? Heb er wel eens over gehoord en ben best benieuwd eigenlijk
Wilde het vandaag kijken, maar heb toch maar gekozen om eten te gaan koken haha. Dus Maci is weg bij Ryan. Tja, denk dat het wel een goede keus is. Ik vind het stel dat hun kindje heeft afgestaan wel heel sterk eruit zien, maar lijkt me niet dat je dat heel lang volhoudt!! Ik zou het echt niet kunnen hoor.
Ik heb het gezien, ik vind het stel wat hun kindje heeft afgestaan voor adoptie wel de sterksten! Ik weet zo niet alle namen van de deelnemers maar die ene meid die alleenstaande moeder is en bij haar ouders in woont die moet wel heel sterk zijn met zo'n moeder, haar moeder gaf haar immers al een klap toen ze nog zwanger was en in de auto zaten, die moeder bemoeit haar veel te veel met alles. En dan dat andere stel die "laat ik maar zeggen" dik zijn... ook een appart stel. eerst uitelkaar en nu weer bijelkaar, maken steeds ruzie waar de dochter bij is e.d.
Maci is weg bij Ryan? Als het goed is zijn ze juist getrouwd toch? Ik heb vorige week alle afleveringen gezien op MTV. En idd dat stel dat hun kindje voor adoptie heeft gedaan is heel sterk.
Toen was ze al niet meer zwanger Ik vind dat kind echt wel heel erg verwend ook hoor... Met d'r ik moet een auto en toen zei die moeder nog van daar hebben we het geld nu nietvoor eigenlijk. Daarna kreeg ze het nog voor elkaar ook en dan nog lopen zeiken. Ik vind dat stel van die adoptie ook het sterkste en verstandig.
ja ik vind ook dat die moeder zich er veel mee bemoeid maargoed ze kan ook niet anders want ze past elke avond op der kleindochter, terwijl farrah uitgaat met jongens..en de zorg van der dochtertje aan der moeder overlaat maaar ik las tijdje terug op msn vandaag nieuws ook dat die moeder gearresteerd was wegens misahandeling, ze had farrah aangevallen ofzo
Ik vind dat stel van de adoptie ook de sterkste en dapperste er uit! Ben even de naam kwijt van hun, maar 't babymeisje heette Carly. Ik heb zitten huilen bij die aflevering! Achteraf gezien, zullen ze het heel moeilijk gaan krijgen. Ze hebben een open adoptie en tuurlijk hebben ze ivm hun leeftijd en leefstijl de juiste keuze voor de baby gemaakt, maar het blijft een moeilijke beslissing. Teen-mom heb ik nog niet gezien. Wil 't wel graag zien, maar mn vriend vind het zo'n dom programma, dus heb 't nog niet kunnen zien. Ik wacht wel op de weekend marathon.
Ik keek het ook altijd! Vind die 2 die hun dochtertje ter adoptie hebben afgestaan ook erg sterk. Ik zou er echt niet aan moeten denken om mn kleine mannetje af te staan na de geboorte, maar vind het wel heel netjes van ze, dat ze aan het dochtertje denken, en haar een goed en stabiel thuis gunnen en d'r daarom ter adoptie afgestaan hebben.. Sommige stellen snap ik ook inderdaad niet, zoals dat stevige meisje, met die dikke luie vriend! Haar wel zeggen hoe en wat ze moet doen met hun kleine, maar voert zelf niks uit! En Farrah, ze laat veel aan haar moeder over, maar haar moeder kan ook erg dwars doen vind ik, alles moet naar haar hand. Althans, zo lijkt het wel.. Gisteren heb ik Teen-Mom helaas niet kunnen kijken!
Ik volg het ook en vind dat Catelynn en Tyler de juiste keuze hebben gemaakt. Heel knap trouwens! Maar als je 16 bent is er nog zoveel te ontdekken, te leren en te ontwikkelen dat een kindje grootbrengen niet een ding is wat je dan wel even doet. Tenslotte ben je op je 16e bekant zelf nog een kind dus vind het echt heel stoer van ze Ik vind Maci en Ryan wel een leuk stel, alleen valt het Ryan volgens mij een beetje tegen en wilt nog teveel genieten van zijn jeugd. Ook niet heel raar natuurlijk als je nog zo jong bent! Maar ja je hebt samen gekozen voor je kindje dus moet je er ook samen voor zorgen of je nu 30 of 16 bent! Farrah, mooie meid die nog lekker uit wilt gaan, lekker daten! Dus eigenlijk de dingen die je doet in je tienerjaren als je nog geen kind hebt. Eigenlijk is ze er gewoon niet aan toe maar ja je bent nu eenmaal moeder dus dan is uitgaan er gewoon niet altijd bij. En Amber en Gary vind ik maar een raar stel eigenlijk. haha!
Ik vind het ook ontzettend knap van de koppels die hun kindje hebben afgestaan ter adoptie!!! Ik ben normaal iemand die vindt dat iedereen die het ECHT wilt, zijn kindje wel goed groot kan brengen. Ook al heb je geen geld, ben je alleenstaand en woon je nog bij je ouders. Een kindje heeft alleen de basisdingen nodig, en daarnaast veel liefde. MAAR... Als je een koppel hebt wat van zichzelf weet dat het er echt nog niet aan toe is, ja dan is adoptie zonder enige twijfel de juiste keuze. Anders krijg je van die toestanden dat de opa en oma het kind opvoeden, of dat het gewoon verwaarloosd wordt...
Ik kijk het online, ik ben niet echt pro adoptie, meer pro abortus (voorkomen is beter naar mijn mening) ik vind het ook jammer dat ze niet alle nadelen van adoptie laten zien maar alleen het rooskleurige zeg maar, wat je lichaam te lijden heeft van een zwangerschap, bevalling, laten ze allemaal even voor lief, vind ik jammer en geen goed beeld geven.. Ze hebben er geen bal van geleerd want bij de eerste aflevering van Teen MOm (vervolg) blijkt dat ze alweer seks hebben gehad zonder bescherming (als ze voor de Mirena gaat word dat duidelijk) vond ik zo uberdom gewoon!! Verder vind ik het Maci heel goed doen, die is echt al mama zeg maar, die andere (die vollere meid met die vollere vriend ook kan effe niet op namen komen) die is nu depresief e.d. en krijgt medicijnen, vond het een beetje overtrokken maar goed (das mijn mening) Ik had het graag anders gezien (meer als waarschuwing ipv promotiefilmpje)