Ik heb Samson en Gert vroeger eens ontmoet in de Efteling 8) Dat was toch echt wel heel wat... Sta zelfs nog met ze op de foto
Idd Candy candy geweldig en natuurlijk vrouwtje theelepel en dan had je ook nog dokter snuggles!?of ben ik nu heel oud?! Liefs,Claudia
Jaaaaa ik ooook hahaha nouja alleen met gert..whaha samson was ff weg en na een aantal jaar kwam ik er achter dat die man die samson speelt ook wel eens heb ontmoet toen ik nog klein was haha via mn moeder die ging toen met die mensen van clouseau om en hij was er ook toen een keer whaha maarja dat wist ik toen niet hoot sorry voor t offtopic gaan
Dr. Snuggles ken ik ook nog! Had er zelfs een hele videobandenreeks van! 'Dr. Snuggles vliegt naar de regenboog toe. Dr. Snuggles vliegt naar een betere weeeeeeeeeeeeeeeeeeereld!' Whahahahaa.... Such sweet memories.
Ooh wat een heerlijk topic! Brings back memories Ik vind die tekenfilms van nu ook helemaal niks hoor, al dat gevecht en ik hoorde laatst van iemand dat er zelfs woorden als trut ed in voorkwamen! En dan raar opkijken als je kind je zo noemt, het schijnt allemaal heel normaal te zijn "tegenwoordig"! Nou geef mij dan idd maar juffrouw theelepel, candy candy (had ik ook boekjes van), the carebears, de smurfen etc. Heeeeeerlijk!