Baby Bellywarmer - Wie heeft hier ervaring mee?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Salomina, 15 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Hoi,
    Is er iemand die de Baby Bellywarmer heeft gebruikt bij hun kleine. Wat vinden jullie ervan. Lijkt me makkelijk, maar qua warmte weet ik niet of het voldoende warmte aan de rug geeft.
    Het likt me geweldig om niet met kokend water te gebruiken, maar ik weet het nog niet. Heeft iemand tips voor mij? Ik krijg een winterkindje, dus ik moet wel de bed verwarmen voor de kleine.
    Groetjes Sal

2. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey,
    ik heb hem ook (gekocht voor de MK) en hij lijkt mij ideaal, wordt lekker warm, mag alleen niet tegen de beeb aanliggen, moet bij het voeteneind van het bedje...

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Heb er nog geen ervaring mee maar ga em wel kopen. Op het lijstje wat ik van de kraamzorg heb gekregen staat ook dattie gebruikt mag worden. Zal dus best goed zijn. Ben blij dat ik niet met heet water hoef te gaan klungelen!

4. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Bij mijn lijstje van de kraamzorg staat metalen kruik. Ik zal ze straks even bellen of ik de baby bellywarmer mag gebruiken.
    Thanks meiden voor jullie reacties.

5. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ik heb m gebruikt voor mijn meissie!

helaas was hij niet heet genoeg! Evi is 14-7 geboren en t was over de 30 graden buiten maar ze kon zich zelf niet op temp. houden. de ouderwetse kruik moest er ook aan te pas komen. toen ze eenmaal op temp was heb ik t alleen met de belly gedaan. ideaal ding ook om t bedje voor te verwarmen en de kleertjes als ze uit t badje komen.
    ik ga m zeker nog veel gebruiken straks als t kouder wordt!

6. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Thanks Mad voor je reactie :)

Deel Deze Pagina