Wij hebben zo'n tafeltje bij de Gamma gekocht. Stond eens in hun folder voor zo'n 7. Elk jaar gebruiken we hem weer, als we op vakantie gaan. Zit dus niet standaard in het assortiment, maar werd in de maanden voor de zomer aangeboden. Dus zeker iets om in de gaten te houden.
Ziet er handig uit, ook voor ons interessant. Na wat googelen vond ik het volgende: Zoek eens op 'auto speeltafel' op marktplaats of bol.com Is niet helemaal hetzelfde maar komt volgens mij aardig in de richting
Wij gebruiken zo'n laptop schootkussen van Ikea BYLLAN Laptopondersteuning - , Vissle grijs/zwart - IKEA Heeft geen vakjes, maar naast ze zitten vakjes in de auto die ze gebruiken of we zetten bijv. De doos met loom tussen ze in, afhankelijk van wat ze doen.
is een auto-speeltafel ofzoiets ja wij hebben er vorig jaar ook eentje aangekocht en het is zeer handig voor lange autoritten, alleen kan je dat type nu niet meer vinden heb ik gezien.
Denk dat ze niet meer in de handel zijn vanwege het harde plastic, dit word namelijk nogal een projectiel als je een ongeluk krijgt. Ik kan ze ook alleen maar van zachter materiaal vinden.