die slapeloze nachten

Discussie in 'De lounge' gestart door talia, 9 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    het is weer zover ik doe weer geen oog dicht, het lijkt alsof de laatste maand op zich niet zwaar genoeg is, dan begin je ook nog te pikeren snachts over vanalles en nog wat natuurlijk.
    en ik begin me ook wel eens af te vragen of al die krampen en pijntjes geen voorweeën zijn ofzo want het begint hoe langer hoe pijnlijker te worden en ik heb echt geen zin meer om weer voor niks naar het ziekenhuis te rennen.
    het mocht eigenlijk toch wel beginnen voor mij hoor. ik kijk verschrikkelijk uit naar het moment dat ik ons zoontje eindelijk kan vasthouden en van al die vragen en zorgen eindelijk af ben want dat piekeren doet me echt geen goed. zal de bevalling wel meevallen, zal onze jongen wel gezond zijn, zal alles goed verlopen, ga ik wel een goede moeder zijn, hoe zal mijn relatie met mijn man veranderen. ik weet dat het allemaal domme vragen zijn maar misschien wel normaal dat ik ze heb maar het is natuurlijk gewoon afwachten. en ook maar afwachten wanneer ons kleintje komen zal wat duren die laatste weken toch lang.
    sorry voor de lange lijst met klagen maar het moest er echt wel even vanaf zit nu al zoveel nachten in men eentje.

    groetjes Talia
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Klagen mag altijd hier. Hoop dat je toch nog een beetje kan gaan slapen om als het straks echt begint en tegenaan te kunnen. ;)
     
  3. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik ken het gevoel wel, inderdaad al die dingen die je je toch (onbewust) afvraagt en ook de pijntjes kunnen je wakker houden (om maar niks te zeggen over het eeuwige vele plassen :rolleyes: )
    Klaag maar lekker van je af hoor, en je hoort het al vast 100x per dag, maar effe doorzetten nog meid, de laatste loodjes...Succes!
     
  4. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    klaag nogal veel de laatste tijd krijg ik zo de indruk :(, het zal er maar bij horen normaal vind ik uitkijken naar echt leuk maar nu heb ik wel zoiets van laat maar komen hoor.
    ik ben niet echt een stilzitter en als je dan nog zo vanalles wil doen in huis en dat lichaam wil niet mee word het nog maar moeilijker, ik zal me er maar bij neerleggen zwanger zijn en zelf het huishouden blijven doen is echt wat te zwaar. maar weet iemand of het mogelijk is dat ik nu al weeën heb? want vannacht had toch wel verschrikkelijk veel pijn en ik krijg de indruk dat ik meer slijmverlies heb, ik heb gebeld naar de vk en daar zeggen ze dat zolang er geen bloed bijzit of ik geen water verlies het nog niet zo ver is.

    groetjes Talia
     
  5. Talia, het zullen ws gewoon voorweeen zijn die kunnen echt heel vroeg beginnen en WEKEN duren bleeeeeeeeh
     
  6. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    nou meid je ben niet de enige die de laatste loodjes erg vind het mag van mij vandaag wel zijn dat die kleine geboren mag worden
    Ik heb sinds zaterdagavond van die steken in mijn lies en ik heb vanmorgen de vk gebel en die zegt gewoon heel simpel van neem maar pijnstilling en rustig aan doen want die kleine is aan het indalen en ja het is niet je eerste dus het is wat pijnlijker maar ik mag niet meer veel lopen en tillen en trap lopen moet ik helemaal vermijden
    Ik heb er heel veel last van als ik zit en loop.
    dus ik heb vanmiddag ook mijn kraambed bestelt en zo en die komt van de week al als ik wel wil liggen kan dat altijd beneden

    Maar goed we zijn er bijna meiden en daar doen we het maar voor of niet

    Groetjes roelien
     
  7. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ja nog even volhouden allemaal, nog maar goed dat dit forum bestaat of had wel vaker in paniek naar het ziekenhuis gehold.
    en voorweeën daar had ik ook al aan gedacht maar zijn die echt zo pijnlijk?

    groetjes Talia
     
  8. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    hallo talia

    Ik vind ze mee vallen ze komen en ze gaan ook weer weg maar ja het is niet bij iedere vrouw het zelfde

    groetjes roelien
     
  9. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    als ze er zijn duurt het echt een kwartiertje voor het weer over is en dan is het ook echt kwartier huilen van de pijn, meestal blijven ze dan een paar uur weg maar de laatste tijd komen ze om het uur alweer.

    groetjes Talia
     
  10. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    en natuurlijk zit ik hier weer een nachtje, pff ben het echt beu het slaaptekort begint zijn tol te eisen. ik wil gewoon eens een enkel nachtje rustig op mijn gemak slapen maar het is me blijkbaar niet gegunt. zou zeggen nog even doorzetten maar dat even begint nu verschrikkelijk lang te lijken en als ons kleintje er eenmaal zal ik waarschijnlijk mijn schade helemaal niet kunnen inhalen. zucht

    groetjes een zeer vermoeide toekomstige mama
     
  11. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Kruip overdag dan ff lekker je bedje in ..
    Misschien kom je dan wel aan je rust toe .. en kom je
    een beetje bij ..

    Sterkte meid
     
  12. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    dat is een heel goed idee silvie, ik denk ook echt dat ik mijn dagen vanaf nu zo ook zal moeten indelen of ik hou het echt niet meer vol, maar we doen ons best. gelukkig heb ik zo een begripvol ventje en natuurlijk jullie he.

    groetjes Talia
     
  13. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    de laatste tijd begint iedereen maar te zeggen dat mijn buik goed gezakt is, dat het niet lang meer zal duren.
    mijn schoonmama gaf ons gisteren nog een weekje en dan zou de kleine komen aan mijn buik te zien.
    ik begin me daar nu zo op te verheugen , weet eigenlijk dat het niet goed is maar ik kan echt niet wachten om dat klein ventje nu eens eindelijk vast te houden en mijn man ook al niet. maar het is afwachten geblazen he wij beslissen toch niet waneer hij komen zal, maar kijk er zio enorm naar uit.

    groetjes Talia
     
  14. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    ja dat kan ik mij voorstellen dat heb ik ook
    ik heb vandaag als mijn kraambed in huis staan op dat de pijn in mij liezen en mijn vk zegt gewoon pijnstillers in nemen en rustig aan doen nou ja

    groetjes roelien
     
  15. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hoi Talia,
    Wat een vervelend bijkomend kwaaltje zijn die lange nachten! Ook het wachten duurt lang. Ik heb dit zelf ook meegemaakt bij mijn tweede.
    Steeds heb ik geroepen dat ik de 38 weken niet zou halen en als je dan toch over tijd gaat duurt het extra lang. Iedereen weet dat een zwangerschap normaal 40 weken duurt en zelfs 42 weken kan duren. Wat bij mij werkte was niet zeggen pff.. nog zoveel weken of nog zo lang, maar juist omdraaien die woorden dus zeggen het duurt niet langer meer dan....... Misschien helpt dit bij jou ook. Blijf het posief bekijken en denk maar hoe langer die kleine bij je is des te beter! Dus nog effe volhouden en toi toi toi.
    Oja, probeer idd overdag wat te slapen zodat je straks niet oververmoeid aan de bevalling gaat beginnen.

    Liefs kwebbel
     
  16. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    dat lijkt me een goed idee kwebbeltje want het wachten duurt echt enorm lang en zeker als ze blijven zeggen dat het niet zolang meer zal duren. het is grappig dat al die maanden en weken voorbij zijn gevlogen en nu die laatste paar weekjes alles zo langzaam aan me voorbij gaan.

    mijn vk vertelde me net hetzelfde roelien, het zal allemaal wel normaal zijn. ze vertelde me dat wanneer ik meer dan 6 buiken in een uurtje had ik toch maar langs moest gaan in het ziekenhuis maar ik heb er dus veel meer dan 6 :(.
    de pijn in mijn liezen word ook steeds erger, gisteren kon ik amper op mijn benen staan en wandelen was ook al een hele opdracht maar goed we zullen ons maar rustig houden nu en hopen dat die weken wat sneller aan ons vorbij gaan.

    groetjes Talia
     
  17. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ze vertelde me dat wanneer ik meer dan 6 buiken in een uurtje had ik toch maar langs moest gaan in het ziekenhuis maar ik heb er dus veel meer dan 6 .

    :( dat had ik dus ook en ook rond die tijd 3 tot 4 weken voor de bevalling
    ik kon ook amper nog lopen
    maar heb me moeten versetten want trutje kwam gewoon uitgerekende datum :) ow nee 2 dagen ervoor hihihihi

    sterkte meis met die super zware laatste loodjes
     
  18. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    Hallo ik was weer even aan het na lezen
    En ja lopen word met de dag moeilijker
    Ik ben zelf heel kort af en ik irrieteer me aan de kleinste dingetjes


    ja en hoe gaat het nu met jullie mannen
    die van mij leeft echt in zijn eigen wereldtje
    ik wordt er soms gestoort van
    Het is al zo erg dat mijn schoonmoeder en zussen noeten komen om de kinderen in bad te doen sávonds


    Liefs roelien
     
  19. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    mijn man probeert me zoveel mogelijk te steunen maar heeft inderdaad ook van die neigingen alsof ie even op een andere planeet zit.

    ik ben niet zo erg op mezelf nu maar heb wel weinig zin om de deur uit te gaan, maar heb toch wel liever men man bij me andere mensen niet zo zeer omdat ik uit mezelf al niet bepaald van drukte hou en nu zeker niet.

    groetjes Talia
     
  20. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    Ik ga bijna de deur ook niet uit
    ja alleen om mijn oudste naar de peuterspeelzaal te brengen en verder ook niet maar op dit moment heb ik gewoon meer aan mijn schoon famillie dan aan mijn eigen man dus jij treft het gewoon met je man denk ik maar


    liefs roelien
     

Deel Deze Pagina