Hoi iedereen. We zijn nog niet echt gericht bezig ofzo. Maar ik voel me Gek laaste dagen! Dit is wat ik voel: Misselijk met vlagen en de hele dag door soort spierpijn in me onderbuik voornamelijk liezen Hele moeie zware boven benen Borsten doen heel zeer alsof ik teveel melk erin heb ofzo Pijn in me heupen Hoofdpijn En heel moe En heel winderig ( sorry) Ik herken het totaal niet van de zwangerschap van bij me dochters. Maar had bij hun niet eens door zwanger te zijn. Eigelijk denk ik steeds neee! en dan weer nou misschien toch? Ik word gek van me zelf!! Wie o wie herkent dit?? Groetjes monique
Is dat niet nogal vroeg dan ? Mn nod zo 5 dagen moeten zijn met vandaag er bij. En naar mijn weet is testen tog pas 2 dagen voor de nod?
Ik teste 5 dagen voor nod flink positief,dit is natuurlijk voor iedereen anders. Maar als ik je kwaaltjes zo lees valt het te proberen en anders over een paar daagjes. Ben benieuwd
Alvorens ik testte heb ik 1x een vlaag van misselijkheid gehad, die duurde maar 2 seconden en dat deed bij mij een belletje rinkelen. De rest van je symptomen herken ik niet, pijnlijke borsten heb ik pas nu een beetje als ik erop duw (ben nu 32 weken zwanger) en winderigheid herken ik ook pas van later in de zwangerschap. Maar elk lichaam is anders en misschien heb jij er nu wel al last van (als je zwanger zou zijn). Ik zou even testen, als je ongeduldig bent kan je er nu al eentje doen en indien nodig op je NOD weer eentje...
Even in mijn glazen bol kijken... ***sprankelende geluiden*** ... Ah, er verschijnt een advies! Ik zou testen als je op je NOD zit.
Ik had voor me zelf besloten om zowiezo te wachten tot mn nod. vrijdag dus. Maar iets in me zegt maandag pas. Dus we zullen zien 😜